Страница 21 от 31
Публикувано на: 24 Ное 2010 00:31
от MX5
Nedkow написа:Ми според Лорда и Дилян

То на Лорда аз му пратих ebay link-a - от там е чувал за нея laugh.gif
И аз я имам таз помпа. Още не съм я пробвал де - стои си в кутията. 99.9% е сигурно че е същата която Denso дават на Тойота. Просто Kyosan е фирмата на Denso, която прави помпите. Просто някой е гепил някви помпи и ги е продава сега на ниски цени laugh.gif Дано не се окаже, че са от брак партида и затова да се е докопал до тях
Тая зима мисля и аз да я инстална да видя как ше бачка
Публикувано на: 24 Ное 2010 00:35
от Nedkow
Да помпата е 1:1 дано всичко е наред да не стане проблем
и аз скоро ще я сложа
Публикувано на: 29 Мар 2011 22:51
от Nedkow
При мен дядо великден подрани и ми остави това до възглавницата днес

Публикувано на: 29 Мар 2011 23:31
от DanielzZz
К'ви конье са ти целта?
Публикувано на: 29 Мар 2011 23:33
от Nedkow
DanielzZz написа:К'ви конье са ти целта?
ми 500-600 да става за всеки ден

Публикувано на: 30 Мар 2011 10:46
от F20C
Nedkow написа:DanielzZz написа:К'ви конье са ти целта?
ми 500-600 да става за всеки ден

освен тая хубост на АЕМ и някоя турбина(може да си я сложил вече,не знам) ще слагаш ли и други работи за тези коне ?
Публикувано на: 30 Мар 2011 14:02
от powerg
Определено ще ти трябва и нещо допълнително освен електрониката

Публикувано на: 30 Мар 2011 23:16
от Nedkow
F20C написа:Nedkow написа:DanielzZz написа:К'ви конье са ти целта?
ми 500-600 да става за всеки ден

освен тая хубост на АЕМ и някоя турбина(може да си я сложил вече,не знам) ще слагаш ли и други работи за тези коне ?
Е за турбините доста по рано има инфо, а ако си следил развитието на международните проекти стоковите турбини са с доста добър потенциал, а аз неискам да имам лаг в колата и за това ги разтъргах за по голям дебит
Не съм споменавал за мотора друго наистина, а то е че съм рейка на HKS и големи инжектори

Публикувано на: 30 Мар 2011 23:18
от Nedkow
powerg написа:Определено ще ти трябва и нещо допълнително освен електрониката

ми аз съм от селу и неразбирам картофите ги вадим с бомби

Публикувано на: 30 Мар 2011 23:27
от DanielzZz
True Twin Conversion правил ли си и ако да - усещаш ли голяма разлика ?
Публикувано на: 30 Мар 2011 23:36
от Nedkow
Ами пак се получава лаг, но не съм опитвал с изцяло стокови турбини ще пробвам с бялата и ще ти пиша
Просто за градско каране с близки пресечки не е удачно

Публикувано на: 31 Мар 2011 01:25
от DanielzZz
Точно с бялата лага ще е по-голям,защото е автомат...
Чак сега зацепих,че точно към обратното се стремиш...в твоя случай няма нужда от True Twin тогава.

Публикувано на: 31 Мар 2011 10:03
от F20C
Nedkow написа:
Е за турбините доста по рано има инфо, а ако си следил развитието на международните проекти стоковите турбини са с доста добър потенциал, а аз неискам да имам лаг в колата и за това ги разтъргах за по голям дебит
Не съм споменавал за мотора друго наистина, а то е че съм рейка на HKS и големи инжектори

питам от любопитство и сега като каза се сетих, че имаше по рано в темата за турботата. с риск да се повторя - супер става колата

Публикувано на: 31 Мар 2011 10:59
от powerg
Nedkow написа:powerg написа:Определено ще ти трябва и нещо допълнително освен електрониката

ми аз съм от селу и неразбирам картофите ги вадим с бомби

Е няма нужда колега! Знам, че в Добрич има много добре направени Супри,
дори съм чувал за една червена 927 коня
п.п. Проекта е страхотен и изпипан в детайли, което най-много ме радва!
Публикувано на: 31 Мар 2011 21:57
от Troshko