Страница 3 от 3

Публикувано на: 30 Яну 2006 22:02
от punkara
taka znachi karash kola sled 4/89 nagore, koyato e sus poslednata generaciya 4A-GE sus 16klapana, i 130kc.
kakva generaciya tochno shte slagash ne razbrah, 4 v1 ili 4 v 2 v 1?
za razpredelitelni valove, ima eto tuk razlichni http://www.rmf.fi
vuprosa e che kato gi slozish shte se nalozi da pravish i promeni pri benzina, toest da slozish programirashto se ECU...
ima edna dvoika valove, koito sa praveni za prednata generaziya 4A-GE sus golemite gurla, i neznam kak shte rabotyat sus tozi dvigatel i ECU.
inache te sa napraveni da se slozat, sus vsichki drugi standartni chasti, i rabotyat mnogo dobre, i davat 25kc otgore, sus sporten auspuh i filtur.
znachi ako pitash men eto ti edna recepta:
megasquirt
valove 264 gradusa
registrirashti se kolelca za valovete
auspuh
sporten filtur
mislya che shte vleznesh v limita ot 1000evro bez problem! wink.gif

Публикувано на: 31 Яну 2006 11:40
от Гост
Струва ми се подходящо "4 v 2 v 1?" а може и само 4 в 2 т.е с две задни гърнета!!!

Публикувано на: 31 Яну 2006 22:59
от punkara
Anonymous написа:Струва ми се подходящо "4 v 2 v 1?" а може и само 4 в 2 т.е с две задни гърнета!!!
kanala za trubite e tesan, i shte padnat mnogo nadolu i shte ti opiram na vsyaka babunka, 4-2-1 i posle isi izkarai edinichna truba resonator, i zadno gurne.

4-AGEC info АЕ86

Публикувано на: 26 Фев 2019 09:45
от ufer
Едно въпросче, ако има някой тук. Аз съм със "скопения" двигател - 115 к.с. и код - 4AGELC. Имам дебитомер, ламбда сонда, G-Kat, колата е купена в Швейцария и беше с високите изисквания за екологичност. Интересува ме с каква евронорма се води този мотор - Евро 1, 2, 3...? По онова време (1986) не се отразяваха тези норми, а само че е с 3-пътен катализатор (G-Kat).