Страница 3 от 3
Публикувано на: 25 Мар 2009 17:34
от Vesko
Тъкмо по-малко юе ходиш biggrin.gif
А и въпроса беше май за краините квартали на София. То че са разбити пътищата са разбити, но при повече внимание и хубави гуми зимата не би трябвало да има проблеми с кола и без да е 4х4.
Публикувано на: 25 Мар 2009 22:30
от Lubs
Ок живи и здрави да сте да си карате субаротата!
Само не знам що ме изкарахте някакъв Рав-сектант biggrin.gif
Аз казах в другата тема, че ме кефи, щот съм на 15, а на тая възраст всяка кола ще ме кефи дето ми я дадат да покарам..А това дето ви казвам може и да изглежда преувеличено, ама си е истина. Явно моите лапешки понятия за офроуд не се връзват с тези на големите.
И да, смятам, че ебаването е безпричинно, щото никого не съм обидил или съм казал, че пише глупости и т.н. Можеше да си приказваме и нормално Извинявам се за това, че ви се наложи да ми четете глупостите..
Публикувано на: 25 Мар 2009 23:49
от LEXUS
Стига бе малък, не се засягай.Рав 4 си е хубаво джипче за лек офроуд.Не трябва да го сравняваме с Ланд Крюзер все пак. biggrin.gif
Ето че могло и добре да се справя:
http://www.youtube.com/watch?v=PTBG2fuGD4c
Публикувано на: 26 Мар 2009 00:06
от Superchief
Към alra: RAV4 e чудесен автомобил за нашите пътища вкл. и неасвалтираните такива /вкл. вилните райони/. Има чудесно представяне в зимни условия, безпроблемна експлоатация, икономичен разход и сравнително лека поддръжка...
И понеже имам 2 такива / новият и старият модел / мога да кажа че има значително по-високи off-road /букв. превод извън пъя/ възможности от тези които някога ще ти се наложи да използваш /освен ако не си любител на супер есктремните преживявания/ . И бензиновите и дизеловите двигатели са добри .. но аз предпочитам дизеловите варианти заради високият им въртящ момент при ниски обороти .. Бензиновият вариант изисква значително повече обороти за да чувстваш мощността.
Някои пояснения :
- RAV4 не е джип, а e SUV /sport utility vehicle/ - нещо като автомобил за свободното време .
- RAV4 в никакъв случай не е 4х4 автомобил /някои от предишните мнения посочват това/ , а 4WD което означава на по-достъпен език че автомобила е с 4 задвижващи колела но те не са независими едно от друго /опция която е характерна за истинските off-road автомобили/
- RAV 4 /3-то поколение/ е със задвижване 2х4 при нормални условия, което означава че движещи са само предните 2 колела. Но предлага спец. бутон с които можеш да включиш и задните, но при скорост до 40 км./ч. Над тази скорост автоматично се изключва и се включва единствено при наличието на опасна ситуация на пътя /приплъзване на колелата, недозавиване или презавиване и др./
- RAV4 - 3-то поколение е с най-добри off-road възможности заради значителна повечето елетроника която контролира трансмисията / лично изпитано многократно / а и ако се разровите из мрежата имаше клипчета за сравнения с 3-те поколения при различни условия които потвърждават това..
И накрая нека се отнасяме с малко повече уважение към новорегистрираните форумци, които искат да изкажат свои мнения или да зададат въпросите си.... все пак сме един, ако не и най-демократичният форум сред автосредите в Бг..
Публикувано на: 26 Мар 2009 08:51
от Zero`Cool
ето това искаше момичето браво .... Superchief
Публикувано на: 25 Юни 2009 11:16
от Zhoro
Понеже съм се загледал в едно такова SUV-че и много ме кефят, някъде по-нагоре четох, че било комби. Намерих това клипче, та може ли някой с комбито да мине от тук?
http://www.youtube.com/watch?v=mH_b7rmg ... re=related
За ТЛК ми е ясно, че е детска игра но не и за комби

)))