Страница 3 от 4
Публикувано на: 25 Фев 2009 18:08
от toyota_racing
craftsman написа:Po vsi4ki opisaniq koito si dal veroqtno problema ti e v lager na skorostnata kutiq i po to4no na output shaft. Ako e taka ne se bavi s remonta 6toto boli kesiqta posle.Sorry za latinicata no tuk nemam drugo
Може ли да обясниш по-точно тъй като не съм чак толкова на ТИ с колите какво ще рече лагер на output shaft?Нужно ми е обяснението за да знам тия дни като я карам да я гледат за пореден път да кажа да го погледнат тоя лагер(ако може да се види без да се събаря кутията разбира се).
Публикувано на: 25 Фев 2009 22:15
от craftsman
Лагера не може да се погледне без разглобяване имай предвид че въпреки точното описание може и да греша просто намери някой сериозен пич дето се занимава със скоростни кутии и му кажи лагер на изходящия вал -заден откъм пета скорост
Публикувано на: 02 Мар 2009 16:56
от craftsman
Няма ли да кажеш някакъв резултат то май не остана непроверен възел в тая кола ?
Публикувано на: 02 Мар 2009 22:59
от toyota_racing
craftsman написа:Няма ли да кажеш някакъв резултат то май не остана непроверен възел в тая кола ?
За момента всичко е в застой не съм търсил хора да го проверят тъй като за мое нещастие се появи друг много странен поне за мен проблем, 5 мм дупка на корпуса на термостата и загуба на антифриз за късмет го видях и не успях да я прегрея

.Ако има някакво развитие по въпроса за лагера на кутията ще пиша, благодаря все пак за насоката.
Публикувано на: 02 Мар 2009 23:58
от Bass_Man
Да не би да е имало някакъв щуцер там ?
Публикувано на: 03 Мар 2009 10:49
от toyota_racing
Bass_Man написа:Да не би да е имало някакъв щуцер там ?
Не нямаше такива неща, дупката беше на гърловината (незнам как точно да го нарека по-правилно), където се слага маркуча който влиза в долния край на водния радиатор.Самата дупка беше малко над края на маркуча то има един зъб който ограничава маркуча до къде да влиза.Личи си как и около самата дупка е почнало да се разяжда необяснимо за мен, доколкото знам това е някаква сплав на алуминий, цинк и още един материал и не би трябвало да гние.
Публикувано на: 03 Мар 2009 11:49
от Bass_Man
Еми ако сипван някакъв радиоактивен антифриз не ще гние ами ще изчезва

biggrin.gif laugh.gif .
Това обаче не е много хубаво защото може и места по главата да са изтъняли !
Публикувано на: 03 Мар 2009 11:53
от toyota_racing
Bass_Man написа:Еми ако сипван някакъв радиоактивен антифриз не ще гние ами ще изчезва

biggrin.gif laugh.gif .
Това обаче не е много хубаво защото може и места по главата да са изтъняли !
Ми аз лично не съм сипвал радиоактивен, ако преди мен собственика обаче не е знаел какво да сипва може и така да се получило наистина.Мда мина ми и на мен мисълта че може да има изтъняване по-главата дано обаче си остане само мисъл, че кой знае каква цифра ще е там

.
Публикувано на: 03 Мар 2009 11:56
от slowtraveler
Нали на някои антифризи пише, че стават за алуминиеви глави/блокове, а други не са подходящи...
Явно наистина е сипано от неподходящия.

Публикувано на: 03 Мар 2009 17:08
от toyota_racing
slowtraveler написа:Нали на някои антифризи пише, че стават за алуминиеви глави/блокове, а други не са подходящи...
Явно наистина е сипано от неподходящия.

Да пише наистина, последно си купих от Шел и излишно си пише че е подходящ за алуминиеви двигатели.Макар че колата от Италия си дойде с такъв нямам идея как се е получило.
Публикувано на: 04 Мар 2009 22:50
от lord_pz
колеги и аз 4увам туп туп като подавам газ(отпред в ляво).каретата са ок,сменял сам носа4а,и тампоните на двигателя.тупкането се засилва ,а 4ух предположение 4е е биелетката.надявам се някой да помогне
ПС:celica 91
Публикувано на: 05 Мар 2009 21:14
от lord_pz
колеги аз имам същия проблем,мога да кажа само какво НЕ Е-тампони на двигателя,носачи,карета.един познат след като го 4у каза че е биелетка.а между другото гарнитурата на сакса ми е зле .та от кое е по вероятно да е?надявам се го разгадеам скоро че е много досадно тропането

Публикувано на: 05 Мар 2009 21:17
от lord_pz
ПС:при мен е като че ли нещо се заклаща и тупка когато подам газ

Публикувано на: 07 Мар 2009 18:50
от Vokil
toyota_racing Лятото имах неблагоразумието да си налея на колата 20 литра карера 95 добре че не се издъни нито едно бутало от зверкото тракане на аванс което се получи от тогава само еко 100 и нямам грижи , макар да не се знае кога и те ще ме изненадат дано да не ме

Публикувано на: 07 Мар 2009 23:09
от toyota_racing
Vokil написа:toyota_racing Лятото имах неблагоразумието да си налея на колата 20 литра карера 95 добре че не се издъни нито едно бутало от зверкото тракане на аванс което се получи от тогава само еко 100 и нямам грижи , макар да не се знае кога и те ще ме изненадат дано да не ме

Карам колата само с 98 от Лукойл сипвал съм и само веднъж 95 Карера от ОМВ за какъвто предполагам и ти говориш но аванса не съм го чувал.Това което чувам аз не е аванса гаранция.Един колега по-горе също вметна, че това сигурно е аванса обаче не е просто няма и как да е тъй като се чува на 2-ра,на 3-та,на 4-та като ускорявам.Карам си с 20-30 км/ч на 2-ра примерно и да го чувам няма как да се получава нали така ?