Страница 3 от 15
Публикувано на: 27 Яну 2009 21:05
от diver
LEXUS написа:Scott написа:Освен това са малко ентусиастите, дето биха се изръсили за Авенсис дизел автоматик една камара пари - колкото за Ауди или Волво.
Е,това е твоята гледна точка.От прагматичната гледна точка обаче да изръсиш една камара пари за Ауди е чиста глупост.
Отделно,като чета горе цената за автоматика 150 коня,този със 177 к.с. няма да е толкова скъп като на едно Ауди А4 с такъв мотор и автоматик.
Като гледам, напоследък по улиците има бая повече тойоти в движение от ВАГ-ове... Може народа да не е толкоз ПРОЗД!
Публикувано на: 27 Яну 2009 21:40
от Uncle Dido
Диверче, стига бре!
Колкото повече ги открехваш, толкова повече ша требе да затягам колана!

Публикувано на: 27 Яну 2009 22:22
от Scott
LEXUS написа:Е,това е твоята гледна точка.От прагматичната гледна точка обаче да изръсиш една камара пари за Ауди е чиста глупост.
Отделно,като чета горе цената за автоматика 150 коня,този със 177 к.с. няма да е толкова скъп като на едно Ауди А4 с такъв мотор и автоматик.
Значи има две гледни точки - моята и прагматична такава. biggrin.gif
А относно скоростната кутия, мисля че точно това се опитваме да изясним - защо не се слага на Авенсис дизел 177 коня. Ти имаш ли някакъв прагматичен отговор?

Публикувано на: 28 Яну 2009 01:54
от Bass_Man
Scott написа:Не го плащам аз, а потенциалния купувач.
Освен това са малко ентусиастите, дето биха се изръсили за Авенсис дизел автоматик една камара пари - колкото за Ауди или Волво.
И не на последно място - на пръсти се броят 6-степенните А/Т за напречно разположен двигател с капацитет над 400Нм.
Така де не ти , а клиента

.
Плюс това не мисля , че Авенсиса може да струва колкото Ауди . Това го знам от една друга тема дето Аудито е малко по-скъпо от МБ и БМВ
BTW: Lexus-сите с напречно разположен двигател ли са ?
Публикувано на: 28 Яну 2009 10:14
от diver
Fido Dido написа:Диверче, стига бре!
Колкото повече ги открехваш, толкова повече ша требе да затягам колана!

Уф сори забравих. Пичове купувайте си АЛДИТА, че и Дидко човек

Публикувано на: 28 Яну 2009 10:33
от Petar
V4era gladah po BTV reklamata na novia Avensis Combi zna4i ve4e triabva da se prodava v BG
Публикувано на: 28 Яну 2009 14:55
от Ael
http://svab.bg/Frame_BG/sales/sales-2008.htm Ако вярваме на тази статистика дидо верно ще остава безработен след някоя друга година
Публикувано на: 29 Яну 2009 09:09
от Kiki
joro_206 написа: в сервиза й знаят и кътните зъби, нищо не може да ги изненада.
Абе ти още ли си мислиш за този скапан сервиз?
Публикувано на: 30 Яну 2009 10:02
от Vesko
http://www.dnevnik.bg/skorost/2009/01/2 ... bulgariia/
Защо навсякъде в България се изтъкват екстри които никога (или поне не и скоро) няма да видим при официялният вносител тук. Като например "адаптивен круиз контрол" "предупреждение за напускане на пътя" сигурно има и други. Рекламират се, а после човек не може да си ги купи... или трябва да си ги купува от друга държава...
Публикувано на: 30 Яну 2009 10:53
от Рошко
Тук е малко по-ясно и синтезирано...
http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=56530.0
Обърнете внимание на растежа на Subaru

Публикувано на: 01 Фев 2009 19:33
от Petar
Ve4e moje dase vidi novoto Avensis4i i ponahti "hubavi " pytihta .Mejdo drugoto hodih tazi sybota v salona na toyota v gabrovo kolata prosto e mnogo iaka
Публикувано на: 01 Фев 2009 19:42
от slowtraveler
Учуди ме, че цените са по-високи от Мазда6 за приблизително аналогично оборудване.....
Публикувано на: 01 Фев 2009 19:50
от Petar
Da ceni4kite naistina sa malko visoki bazovia model zapo4va ot 37700 lv. no mojebi si zaslujava
Публикувано на: 02 Фев 2009 21:13
от Kiki
slowtraveler написа:Учуди ме, че цените са по-високи от Мазда6 за приблизително аналогично оборудване.....
E как няма да са по-скъпи. То зависи и от реномето на марката. Тойота са на първо място с продадени почти 9 000 000бр. автомобили, а Мазда е на 13-то място с 1 350 000 бр.

Публикувано на: 02 Фев 2009 21:37
от slowtraveler
Не разчитай прекалено на реномето на марката...
Масовостта не винаги е признак на добро реноме, а обикновено е признак на добър маркетинг и/или ниска цена..
Имайки впредвид, че авенсис си е направен от европейци за европейския пазар и заема изключително малък процент от 'масовите' продажби ме учуди такава голяма разлика (порядък 9х.лв за топ оборудването)...
На времето Авенсиса практически нямаше конкуренция в класа си като съотношение цена/качество, но сега нещата нещо са се променили в лоша посока, или гърците пак са се престарали в цените...
Относно продажбите и реномето: ако гледаме точно този клас, Маздат6 съм убеден, че ще бие в пъти авенсиса по продажби в световен мащаб.
И то не заради някакви супер качества (въпреки, че има добро реноме заради първия модел), а най-вече заради това, че се предлага в цял свят...