Страница 3 от 8
Публикувано на: 16 Дек 2005 18:35
от DANIEL
jamie написа:Лорде, да - за ККК и 2.5"
Даниел, днес случайно видяхме същата кола като твоята - в София. Бяхме с приятел - колата излезе от "Будапеща" и зави по "Дондуков" - около 1 часа следобед някъде ! Дали си бил ти ?

не, мойта от сливен не е излизала
Публикувано на: 16 Дек 2005 19:52
от agent dust
DANIEL, наистина трябва да ти проверят смесите - ако са бедни (както пророкува Лорда), не ръчкай колата докато не ги оправиш, иначе може да стане лошо.
а има ли значение с какъв бензин се кара това животно? ако му са бедни смесите би трябвало и детонации да има като я смачка
Публикувано на: 16 Дек 2005 19:59
от DANIEL
maggkrabar написа:DANIEL, наистина трябва да ти проверят смесите - ако са бедни (както пророкува Лорда), не ръчкай колата докато не ги оправиш, иначе може да стане лошо.
а има ли значение с какъв бензин се кара това животно? ако му са бедни смесите би трябвало и детонации да има като я смачка
сега като се замисля, преди да и сложа интеркулера бях го мил, и най вероятно вътре е останало вода, а нали се сещата тая вода като попадне в цилиндрите за кво разграждане става въпрос biggrin.gif , трябва пак да я натисна да вида дали ще има разлика
Публикувано на: 16 Дек 2005 20:14
от agent dust
нямаш ли под ръка някой с широколентова ламда? Ако беше в София, набързо щяхме да те уредим - Лорда може да е прав и тогава всяко юнашко сръчкване на колата може да е последно. За 20 минути ръчкане грам влага не би трябвало да остане в кулера.
Публикувано на: 17 Дек 2005 00:41
от punkara
Purvo, razvii i ogledai sveshtite, ako iskash im napravi po edna hubava cvetna snimka, i gi kachi tuk, ama da e na fokus i otblizo, za da se vizda dobre, za da vidya dali naistina imash bedna smes, ili prosto naistina si dal YAKA ruchka na kolata!
inache:
proveri si nalyaganeto na benzina, ako e niska ili ima rezki variazii, smeni si pompata, ogledai benzinovite linii dali ima nyakude deformaciya, smeni si benzinoviyat filtur!
kakto bi kazal Bad_Dog, dai si injektorite na pochistvane....
proveri dali delkoto e zacepeno FABRICNO, toest dali si e na mestoto, ako ne e, si go zacepi na mestoto.
izmeri si naduvaneto na turbinata, ne bi tryabvalo da e nad 0.8Bar!
ako e, nastroi si waste gate a da otvarya na 0.8bar.
ako ne iska da promenya, smeni go s NOV!
otvori i proveri maslenite markuchi koito vodayt do i ot motora i oilcooler-a. produhai gi s kompresor (vnimanie: ima klapa za ne-vrushtane), taka che duhai v markucha deto otiva kum oil-cooler-a, a drugiyat krai na markucha go slozi v edna kofa za staro maslo. (Vnimavai: Pruska!).
ami uspehi,
punky

Публикувано на: 21 Фев 2006 20:49
от DANIEL
Сори че връщам темата, ама ме интересува колко и дават завотско да надува турбото
Публикувано на: 21 Фев 2006 23:18
от punkara
DANIEL написа:Сори че връщам темата, ама ме интересува колко и дават завотско да надува турбото
sumnyava me da e nad 0.8 bar!

Публикувано на: 21 Фев 2006 23:27
от DANIEL
а дали е точно 0.8 или по надолу
Публикувано на: 21 Фев 2006 23:36
от punkara
DANIEL написа:а дали е точно 0.8 или по надолу
vuzmozno e i da e po-nadolu, toyota sa konservativna kompaniya, v smisul, che ako minat bez poveche naduvane, nyama da go naduvat, za da izdurza po-dulgo vreme, i da e nadezdno!

Публикувано на: 21 Фев 2006 23:48
от jamie
*deleted*
Публикувано на: 22 Фев 2006 09:13
от DANIEL
jamie написа:0.6 bar
тва вече ме успокои, щото сложих манометър и на мен толкова ми показва
а някой знае ли какво е оправлението на байпаса, щото не мога да го проследа на къде отива мъркучето
Публикувано на: 22 Фев 2006 09:57
от LordDigital
DANIEL написа:jamie написа:0.6 bar
тва вече ме успокои, щото сложих манометър и на мен толкова ми показва
а някой знае ли какво е оправлението на байпаса, щото не мога да го проследа на къде отива мъркучето
Байпаса би требело да взима налягане точно след турбиния охлюв.
Управлението е 100% механично поради което един хубав контролер за налягането прави голяма разлика.
Публикувано на: 22 Фев 2006 10:11
от DANIEL
LordDigital написа:
Байпаса би требело да взима налягане точно след турбиния охлюв.
Управлението е 100% механично поради което един хубав контролер за налягането прави голяма разлика.
моя клапан на байпаса отзад е с два изхода, единия отива директно на охлюва, а другия не мога да го проследа и мисля че точно той е оправлението
Публикувано на: 23 Фев 2006 08:44
от LordDigital
Маи требе да е нещо такова:
Значи маркучето е входа ,а от клапана излиза един лост дето да бута байПаса ,тва е - ако изкаш да трошиш мотора просто завързваш тоз маркуч и си готов за клуба на Цунами примерно:)
Публикувано на: 23 Фев 2006 09:32
от DANIEL
LordDigital написа:Маи требе да е нещо такова:
Значи маркучето е входа ,а от клапана излиза един лост дето да бута байПаса ,тва е - ако изкаш да трошиш мотора просто завързваш тоз маркуч и си готов за клуба на Цунами примерно:)
тва ми е ясно, ама ме интересува другия изход на клапана къде отива