Страница 3 от 5

Публикувано на: 28 Яну 2009 09:33
от diver
bad_dog написа:
Bass_Man написа:Аве bad_dog diver е гмуркач а scuba diver е леководолаз :whistle: . :whistle:
Иначе горе долу добре му го обяснихте на човека !

Знам, бате,

ама като си толкова отворен ми кажи как ще употребиш думата гмуркач, така че да запазиш конутативния ореол на закачливо-умалително обръщение "водолазче"? А с'я де? :thumbsup:
За приятели мога да съм и най-обикновен педераст biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 28 Яну 2009 23:05
от ogysm
Така предварително уточнявам че не съм от знаещите и можещите в тоя фором. Може и да съм в голема грешка но прочитайки цялата тема останах с впечатлението че най-добре да не се прави нищо biggrin.gif
някой спомена даже че е по добре да се купи турбо кола готова щот било по-евтино възможно и да е, убедете ме обаче и ако е так ще поръчам и аз wink.gif По мои сметки няй-евтината селика която намерих е 1370 £ по 2.1 днешен курс +1500 за докарване (оферта от нашия любим форум) = 4240 човека е казал че няма проблем с частите още повече похарчил е 2300 и си има повечето необходими неща според мен, не беше ли по-удачно да му предложите вариянт за контрол на смесите ? В тоя ред на мисли едно еку от турбо двигател няма ли да свърши работа?

Публикувано на: 28 Яну 2009 23:41
от b_d
ogysm написа:...
не знам защо мислиш, че някой трябва да те убеждава в каквото и да било. Ако искаш слушаш съвети, ако не искаш не слушаш... В свободна страна живеем. Ако смяташ, че можеш да направиш приемлив турбо мотор за под 4К лв. действай - ще се радвам да видя успешен резултат. Може и една сметка на разходите да си водиш също :thumbsup:

Публикувано на: 28 Яну 2009 23:50
от ogysm
Проблема е че не давате съвети в които да се всушаме , относно сметките човека вече е дал 2300 ако требва сега да изпълни твоя план ще трябва да се извади още 4200 което прави май 6500

Публикувано на: 28 Яну 2009 23:58
от Slayer
bad_dog написа:Ако смяташ, че можеш да направиш приемлив турбо мотор за под 4К лв. действай - ще се радвам да видя успешен резултат. Може и една сметка на разходите да си водиш също :thumbsup:
Ееееее, не се нагледа на фойерверки по нова година, ми сега подтикваш хората към още пироефекти. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 29 Яну 2009 00:01
от b_d
ogysm написа:...
Ако си направиш труда да прочетеш първия отговор може би ще ти просветне малко. А това, че някой е дал 5 лв. за боклуци изобщо не е аргумент! Човекът е решил да не слуша съвети, ти също явно. Лошо няма - зимай китайска турбина, китайски биели и действай - ще ми е интересно да чуя резултати...

Публикувано на: 29 Яну 2009 00:14
от ogysm
Е явно съм по-тъп и не ми просветва пък и явно не разбирам за какво говорите biggrin.gif Колеги продължете спокойно с гаврата над човечеца аз се оттеглям

Публикувано на: 29 Яну 2009 08:57
от poli
Колегата започнал темата вече търси турбо автомобил за копуване.
Явно си е направил сметката.

Публикувано на: 31 Яну 2009 17:31
от Georgimitrovich
Браво на момчето значи е имало смисъл от темата и си е извадил правилните изводи. :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Публикувано на: 31 Яну 2009 18:40
от diver
ogysm написа:Проблема е че не давате съвети в които да се всушаме , относно сметките човека вече е дал 2300 ако требва сега да изпълни твоя план ще трябва да се извади още 4200 което прави май 6500
Писах трих, писах трих, ей тва самоцензурата лоша работа. Ще се опитам да ти го обясня така:

Купуваш си един скрапер за 3000лв. Набиваш в него 5000лв. После той се чупи, ма ти понеже си набил едни пари продължаваш да го правиш. Така неусетно стигаш 30 бона за кола която върви като стоково турбинирана за 15000лв и която може да продадеш за 7000лв ако междувремено не се счупи пак...И понеже съм минал по този път, защото нямаше кой да ме светне навремето, предупреждавам. А ти и колегата правете каквото си искате. Чесно казано ми е средно тази.

Спестявам ти подробности около окачването, спирачки, съединител и трансмисията дет на сток турбо кола са далеч от на скрапера дет ще вземеш за база...

П.П. Пропуснах, че каквато и база да вземеш трябва да е задно или 4х4. Инак сваляне на асфалта над 220-240коня само на предно иде трудно....

Публикувано на: 03 Фев 2009 20:20
от ogysm
Такаа wink.gif явно ще си чешем езиците добре така да бъде
Първо това че си минал по някакъв път и си имл неуспех трябва да рече че ние нищо няма да посигнем или какво ?
Второ когато копуваш скрапер по моето лично мнение не правиш сметка как да го продадеш на печалба .
Трето никаква гаранция няма че турбинираната кола за 15000 няма да сдаде багажа на втория месец ако не е чисто нова естествено .
Четвърто човека си е задал некви въпроси на които според мен не е отговорено както трябва, има достатъчно примери за турбиниране на атмосверни двигатели или и това не е възможно според вас?

Публикувано на: 03 Фев 2009 21:37
от diver
ogysm написа:Такаа wink.gif явно ще си чешем езиците добре така да бъде
Първо това че си минал по някакъв път и си имл неуспех трябва да рече че ние нищо няма да посигнем или какво ?
Второ когато копуваш скрапер по моето лично мнение не правиш сметка как да го продадеш на печалба .
Трето никаква гаранция няма че турбинираната кола за 15000 няма да сдаде багажа на втория месец ако не е чисто нова естествено .
Четвърто човека си е задал некви въпроси на които според мен не е отговорено както трябва, има достатъчно примери за турбиниране на атмосверни двигатели или и това не е възможно според вас?
Задал си 4 въпроса а отговора сам си го дал.
ogysm написа:Е явно съм по-тъп и не ми просветва пък и явно не разбирам за какво говорите

Публикувано на: 03 Фев 2009 23:55
от ogysm
Е аз съм тъп и си го признавам въпроса е ти какъв си след като не си видял че не са четири въпроса а само два ? biggrin.gif

Публикувано на: 04 Фев 2009 00:00
от b_d
ogysm написа:...
Извинявай, ти досега турбинирал ли си кола? Ако да - на колко е надута, колко ти излезе, колко км е минала без проблеми? Ако не - по-добре спри да пишеш и като турбинираш нещо за 4хил. лв се върни да разкажеш.
Аз лично съм турбинирал няколко двигателя вече няколко години се движат доста успешно според мен и определено най-отговорно мога да заявя, че начинанието няма смисъл!

Публикувано на: 04 Фев 2009 11:07
от ogysm
Ами не съм турбинирал кола mellow.gif , правил малко по алтернативен проект ,който едва ли ще одобрите не само тук във форума. На турбо кола сложих атмосверен двигател biggrin.gif и това не е шега наистина го направих що се отнася до разходите бяха доста под 4000лв (чисто нов блок , атмосверни бутала,заводска гарнитура,колер и ремонт на старата турбина) но съпоставка не може да има защото колата е хюндай (частите са доста по-евтини ) Резултата не съм го мерил но определено голфаджиите нямаха шанс biggrin.gif като се има напредвид че атмосверния мотор е 90 коня а турбо варянта е 115. Коли до 150 коня ги отнася като куцо пиле домат ,турбото работи на 0.8 бара макс а да не забравя минах с нея 150000 километра преди да надуе маркучите на водата, което е 3 години зверско каране, който ме е виждал как си карам знае biggrin.gif