За приятели мога да съм и най-обикновен педераст biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifbad_dog написа:Bass_Man написа:Аве bad_dog diver е гмуркач а scuba diver е леководолаз.
![]()
Иначе горе долу добре му го обяснихте на човека !
Знам, бате,
ама като си толкова отворен ми кажи как ще употребиш думата гмуркач, така че да запазиш конутативния ореол на закачливо-умалително обръщение "водолазче"? А с'я де?
Toyota Celica 3SGE Turbo ?

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Така предварително уточнявам че не съм от знаещите и можещите в тоя фором. Може и да съм в голема грешка но прочитайки цялата тема останах с впечатлението че най-добре да не се прави нищо biggrin.gif
някой спомена даже че е по добре да се купи турбо кола готова щот било по-евтино възможно и да е, убедете ме обаче и ако е так ще поръчам и аз
По мои сметки няй-евтината селика която намерих е 1370 £ по 2.1 днешен курс +1500 за докарване (оферта от нашия любим форум) = 4240 човека е казал че няма проблем с частите още повече похарчил е 2300 и си има повечето необходими неща според мен, не беше ли по-удачно да му предложите вариянт за контрол на смесите ? В тоя ред на мисли едно еку от турбо двигател няма ли да свърши работа?
някой спомена даже че е по добре да се купи турбо кола готова щот било по-евтино възможно и да е, убедете ме обаче и ако е так ще поръчам и аз

не знам защо мислиш, че някой трябва да те убеждава в каквото и да било. Ако искаш слушаш съвети, ако не искаш не слушаш... В свободна страна живеем. Ако смяташ, че можеш да направиш приемлив турбо мотор за под 4К лв. действай - ще се радвам да видя успешен резултат. Може и една сметка на разходите да си водиш същоogysm написа:...

Ееееее, не се нагледа на фойерверки по нова година, ми сега подтикваш хората към още пироефекти. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gifbad_dog написа:Ако смяташ, че можеш да направиш приемлив турбо мотор за под 4К лв. действай - ще се радвам да видя успешен резултат. Може и една сметка на разходите да си водиш също
GT-Four ST205
Ако си направиш труда да прочетеш първия отговор може би ще ти просветне малко. А това, че някой е дал 5 лв. за боклуци изобщо не е аргумент! Човекът е решил да не слуша съвети, ти също явно. Лошо няма - зимай китайска турбина, китайски биели и действай - ще ми е интересно да чуя резултати...ogysm написа:...
- Georgimitrovich
- Мнения: 1375
- Регистриран на: 08 Апр 2008 00:59
- Местоположение: Пловдив
Писах трих, писах трих, ей тва самоцензурата лоша работа. Ще се опитам да ти го обясня така:ogysm написа:Проблема е че не давате съвети в които да се всушаме , относно сметките човека вече е дал 2300 ако требва сега да изпълни твоя план ще трябва да се извади още 4200 което прави май 6500
Купуваш си един скрапер за 3000лв. Набиваш в него 5000лв. После той се чупи, ма ти понеже си набил едни пари продължаваш да го правиш. Така неусетно стигаш 30 бона за кола която върви като стоково турбинирана за 15000лв и която може да продадеш за 7000лв ако междувремено не се счупи пак...И понеже съм минал по този път, защото нямаше кой да ме светне навремето, предупреждавам. А ти и колегата правете каквото си искате. Чесно казано ми е средно тази.
Спестявам ти подробности около окачването, спирачки, съединител и трансмисията дет на сток турбо кола са далеч от на скрапера дет ще вземеш за база...
П.П. Пропуснах, че каквато и база да вземеш трябва да е задно или 4х4. Инак сваляне на асфалта над 220-240коня само на предно иде трудно....

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Такаа
явно ще си чешем езиците добре така да бъде
Първо това че си минал по някакъв път и си имл неуспех трябва да рече че ние нищо няма да посигнем или какво ?
Второ когато копуваш скрапер по моето лично мнение не правиш сметка как да го продадеш на печалба .
Трето никаква гаранция няма че турбинираната кола за 15000 няма да сдаде багажа на втория месец ако не е чисто нова естествено .
Четвърто човека си е задал некви въпроси на които според мен не е отговорено както трябва, има достатъчно примери за турбиниране на атмосверни двигатели или и това не е възможно според вас?

Първо това че си минал по някакъв път и си имл неуспех трябва да рече че ние нищо няма да посигнем или какво ?
Второ когато копуваш скрапер по моето лично мнение не правиш сметка как да го продадеш на печалба .
Трето никаква гаранция няма че турбинираната кола за 15000 няма да сдаде багажа на втория месец ако не е чисто нова естествено .
Четвърто човека си е задал некви въпроси на които според мен не е отговорено както трябва, има достатъчно примери за турбиниране на атмосверни двигатели или и това не е възможно според вас?
Задал си 4 въпроса а отговора сам си го дал.ogysm написа:Такааявно ще си чешем езиците добре така да бъде
Първо това че си минал по някакъв път и си имл неуспех трябва да рече че ние нищо няма да посигнем или какво ?
Второ когато копуваш скрапер по моето лично мнение не правиш сметка как да го продадеш на печалба .
Трето никаква гаранция няма че турбинираната кола за 15000 няма да сдаде багажа на втория месец ако не е чисто нова естествено .
Четвърто човека си е задал некви въпроси на които според мен не е отговорено както трябва, има достатъчно примери за турбиниране на атмосверни двигатели или и това не е възможно според вас?
ogysm написа:Е явно съм по-тъп и не ми просветва пък и явно не разбирам за какво говорите

maggkrabar написа:останах без пукната пара....
Bad Dog написа:Курвите имат висок разход на градско.
Извинявай, ти досега турбинирал ли си кола? Ако да - на колко е надута, колко ти излезе, колко км е минала без проблеми? Ако не - по-добре спри да пишеш и като турбинираш нещо за 4хил. лв се върни да разкажеш.ogysm написа:...
Аз лично съм турбинирал няколко двигателя вече няколко години се движат доста успешно според мен и определено най-отговорно мога да заявя, че начинанието няма смисъл!
Ами не съм турбинирал кола
, правил малко по алтернативен проект ,който едва ли ще одобрите не само тук във форума. На турбо кола сложих атмосверен двигател biggrin.gif и това не е шега наистина го направих що се отнася до разходите бяха доста под 4000лв (чисто нов блок , атмосверни бутала,заводска гарнитура,колер и ремонт на старата турбина) но съпоставка не може да има защото колата е хюндай (частите са доста по-евтини ) Резултата не съм го мерил но определено голфаджиите нямаха шанс biggrin.gif като се има напредвид че атмосверния мотор е 90 коня а турбо варянта е 115. Коли до 150 коня ги отнася като куцо пиле домат ,турбото работи на 0.8 бара макс а да не забравя минах с нея 150000 километра преди да надуе маркучите на водата, което е 3 години зверско каране, който ме е виждал как си карам знае biggrin.gif

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта