Страница 3 от 6
Публикувано на: 07 Фев 2009 00:37
от george
За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (
www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
Публикувано на: 07 Фев 2009 02:35
от rudolf
george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (
www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.
Публикувано на: 07 Фев 2009 13:06
от mitoko
rudolf написа:george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (
www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.

Публикувано на: 07 Фев 2009 16:53
от ivobox
rudolf написа:
1.яриса не е най уникалния автомобил,че ц..........
that's my boy

...
Публикувано на: 08 Фев 2009 02:33
от rudolf
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9097
като следя подобни теми и започвам да мисля ,че всъщност форд фиеста не е толко лош автомобил biggrin.gif
Публикувано на: 08 Фев 2009 09:51
от desSs
официалния представител на форд едва ли продава много тънко частите
Публикувано на: 08 Фев 2009 12:05
от pav
za kolko wze toyotkata 1,4 ako ne e taina ;-) na kolko km e
Публикувано на: 08 Фев 2009 12:09
от pav
към ss_mitko ima li ostanali o6te от тойотите на БТК, но 16 500 ми се виждат малко множко. До 15 000 бих дал е ако е около 50 000 км. Пък както и да е вътре все си мисля че едно изпиране ще я оправи.
Публикувано на: 08 Фев 2009 14:41
от ss_mitko
Първо ми казаха между 16000лв. и 17000лв. но накрая я взех за 15500лв. На 44100км я взех, а дали има още незнам аз я взех през Декември тъкмо ги бяха докарали.
Публикувано на: 08 Фев 2009 18:01
от george
rudolf написа:george написа:За всички разбирачи:
- Тойотите (и в частност Ярисите) държат доста висока цена на вторичен пазар (това да не ви е Фиеста). Аз съм продавал 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 лв; разбира се всички цени подлежат на коментар; ясно е, че лисицата, като не може да стигне гроздето ще каже, че е кисело
- ТМ Ауто не са гърци; пояснявам - компанията е собственост на Inchcape със седалище в Лондон (
www.inchcape.com), глобална компания специализирана в продажбата на автомобили (дистрибуция и ритейл); основен бизнес - Toyota и Lexus в няколко страни на няколко континента, като и Субару (Австралия), Мазда (Финландия), BMW (Чили), дилърства на доста марки в UK (BMW, MB, Toyota, Lexus, VW, Audi, Honda и др.)
- настоящата разпродажба е основно на автомобили с изтекъл оперативен лизинг
1.яриса не е най уникалния автомобил,че цената да не е от значение, просто е в такъв клас в който всяка фирма прави алтернативи,доста от които са по-конкурентни откъм подръжка когато говорим за 2ра употреба,,,,продажбите на тойота в бг скочиха последните години и при това сервизно обслужване и ценнообразуване на резервните част ,много се съмнявам че ще са желани за привържениците на 2рата употреба...които не си осчетоводяват всеки разход и ще ги обслужват извънгаранционно...
2. болкан или както се прекръстват и делят,са към гръцкия клон на инчкейп,,подруг начин не си обяснявам гръцки шеф, доставки от гърция и липсата им в японския сайт:
http://www.toyota.co.jp/worldwide/toyota/europe.html
тоест по тая логика и карком са англичани.
и с изтекъл оперативен лизинг,или неплатени вноски,или вкарани от майната си,,все са си 2ра употреба.
Рудолф, обръщай внимание на подробностите:
1. Ярисите 2-ра употреба се харчат на цени много близки до цените на Королите. Ако не си забелязал, повтарям отново 7-годишен Ярис 1.0 за 10.500 - продадох го ТОЧНО 2 СЕДМИЦИ след като го обявих в mobile.bg (за твоя информация това е около 50% от цената му акто нов НЯМА ТАКАВА ФИЕСТА

)
2. Провери какво пише на
www.toyota-europe.com
Явно доста си поизостанал с информацията за предствителството на Toyota в BG
- представителя на Toyota за BG е ТОЙОТА БОЛКАНС; ТМ АУТО е дилър за София; за КАРКОМ няма нужда да ти пояснява, че са дилър за Варна
- ТОЙОТА БОЛКАНС (също част от Inchcape) не е под управлението на Toyota Hellas и шефа на ТОЙОТА БОЛКАНС не е грък (шефа на ТМ АУТО също не е грък); ТОЙОТА БОЛКАНС и ТМ АУТО се отчитат директно към Лондон
- ТОЙОТА БОЛКАНС не взема коли от Гърция; Toyota Motor Europe доставя автомобилите до склад в България
3. Ако си пазариш кола 2ра употреба ти препоръчвам да не си така нехаен към историята на автомобила. Например не си вземай кола от Италия

Публикувано на: 08 Фев 2009 18:30
от pav
15 500 за автомобила отделно се заплаща за гражданска,каско,винетка за 2009, защото от един познат разрах че на някои от колите има платено това онова. Миналата седмица разбрах дано има още че мисля да намина понеделник, но щом от декември са ги пуснали надали са останали. Твойта влиза ли в сервиза? като разход как е?Извинявам е за разпита но ми се иска да знам как процедират,защото това ще ми е първи автомобил а нямам опит в търсенето :-)
Публикувано на: 10 Фев 2009 13:13
от ss_mitko
Pav 15500 е цената която платих на ТМ а застраховка,винетка и тн. си е за твоя сметка както и таксите по прехварлянето.В сервиз не съм ходил а разхода на гориво е по БК 8.2 по мое засичане 8.6/8.8л. (градско София) но зависи как караш.
Публикувано на: 10 Фев 2009 13:49
от pav
ss_mitko
we4e sym sobstwenik na korolka na 46 000km :-) 2005 g. Razbrah 4e sa im wyrnali okolo 100 ot BTK. Dano izleze spolu4liwa.
Публикувано на: 10 Фев 2009 15:52
от jim_beam
честита да ти е!

Публикувано на: 10 Фев 2009 18:50
от ss_mitko
Честито,с кеф да си я караш.Ако не е тайна за колко я взе?