Страница 3 от 3

Публикувано на: 22 Яну 2009 17:11
от coolone
АЛИЛУЯ !!! ИЗКЛЮЧИХМЕ TRC
и стана съвсем друга приказка. колата започна да ускорява малко по-бързо, колелата си буксуват на воля (отново в пясъка) laugh.gif laugh.gif НО за сметка на това, колата на асфалта се държи доста нервно и нестабилно, с по-голяма склонност към поднасяне (недозавиване) С две думи прости: Не бива! biggrin.gif
И сега вече разбрах защо няма копче за изключване на тракшъна, просто защото не трябва да се изклюва! Поне при нормални условия на каране.
Още веднъж благодарско на scott, за това, че е поразровил из Хамериканския форум на Рав4, и ни осветли по въпроса :thumbsup: :thumbsup:
Надявам се, че информацията е била полезна и на останалите съ-форумци

П.С. Лопатата - най-добрия приятел на човека с джип

Публикувано на: 22 Яну 2009 17:32
от Scott
coolone написа:...П.С. Лопатата - най-добрия приятел на човека с джип
Аааа, не забравяй и бай Митю - тракториста. tongue.gif

Публикувано на: 22 Яну 2009 22:39
от jingo
coolone написа:
jingo написа: 1.Преди да кажеш-Абе тия в Тойота не стават,виж дали ,ти не правиш грешка
2.Преди да използваш нецензурни изрази,поради незнание на друго..............има си речници за това
3.Преди да започнеш Експлоатацията на Автомобила Си ,прочети си книжката,в която подробно е описано как и какво да правиш и кое копче за какво служи
4.Не използвай форума за описване на невалидно мнение или поне първо точка 3 ......
5.Не се толерира неправилната ,нечовешка ,техническо неграмонта експлоатация на Нашите автомобили...!
6.Не се обиждайте ! Колкото по малко спам толкоз по добре ! laugh.gif laugh.gif laugh.gif :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Аве jingoooo, абе нещо мноо яко ни нареди вси4ки, и особено мен, още малко и ше ми издърпаш ушите.. а ако искаш мога да застана в ъгъла с вдигнати ръце ?! А?
Типи4но по български някой почва да те учи кое как да правиш, човека иска да ме научи как да си карам колата. what a fuck ?!? Ами тя ми е шеста по ред, и останалите 5 си ги карах по един и същ начин, а имено както си искам !!! А колкото техническа литература съм изчел, ти толкова спам не си изписал по форумите :whistle: , чиято главна идея е обмен на опит и нформация, а не заяждане един с друг. язък 4е си ми градски !!!
айде със здраве, и не се хаби да ми отговаряш

ПС и вземи да спортуваш(примерно) - помага с/у негативното настроение
Имах предвид негативното ти мнение,преди да си се научил да го караш....дълга тема,това,че си имал 100 коли преди тази,не значи,че можеш да караш! Не съм негативно настроен,напротив,ти сам видя,че тия системи е по добре да не се изключват....всъщност ме доядя,че един вид почваш да плюеш,вместо да споделиш,че първо си тръгнал леко неподготвен,но това наистина на НАС ДРУГИТЕ Е И УРОК и Важно мнение ! И затова са националните срещи да се видим и покараме и обсъдим,разрбал си ме грешно,но това не ме обижда,стига да си се разбрал с колата си ! Мненията на всички ни са важни от много гледни точки,въпреки спама .! А лопатата верно си ми е в багажника ! Всеки е изпадал в некви гадни ситуации .......че по плюем,но че знаем .....Ваздраве и със здраве да си я караш и приятели да викаш като требе ! :thumbsup: Гледам градски си ми !? Ми обади се ,клаксон натисни кат видиш 4156 с лепенка отзаде ! и на среща ела ! На по питие е по лесно да го обсъдиме !

Публикувано на: 22 Яну 2009 22:55
от jingo
И както често се случва задавме погрешно въпроса и после се възприема като заяждане ! Верно,че задната ми чистачка скърца когато е пусната повече от 4 пъти,но не е виновна Тойота,а законите на физиката ! Нещо такова имах предвид И когато нещо не ми е наред се питам,дали Аз нещо не правя както трябва,а не обвинявам .....Тойота ! ............!Айде наздраве ,че мръкна и в Карнобат..... :thumbsup:

Публикувано на: 22 Яну 2009 22:58
от slowtraveler
coolone написа:.....П.С. Лопатата - най-добрия приятел на човека с джип
И не само с джип - имам една снимка с Авенсиса и моята любима и неотлъчна руска лопата.
Лопатата е производство на някакъв военен завод, който явно е правил калашници - оксидирана като на калашник метална дръжка с пластмасов хват и сменяеми глави - лопата и брадвичка и нож в дръжката...
Всичкото това събрано в един кобур като от по-голям пищов...
Но 3-4 помагачи/бутачи решават въпроса много по-бързо от самостоятелно ринене biggrin.gif

Публикувано на: 23 Яну 2009 02:07
от newmiro
Bass_Man написа:Тва е , като фатал за мортала ............

biggrin.gif laugh.gif biggrin.gif
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif laugh.gif bow.gif bow.gif bow.gif bow.gif

Публикувано на: 23 Яну 2009 19:54
от nikolov22
кои ви ги продава тези коли за джипове те не са джипове а тойота 4по4 по тази логика и всички субарута са джипове пълно е с клиенти които идват гневни и казват как се попилели колите как нямали проходимост а ние ги пращаме при диларите да им обяснят защо е така понеже са забравили да го споменат преди да платиш 50-60000лв неси правете експерименти първо съединителя ще замине после кутията и реиката

Публикувано на: 23 Яну 2009 21:44
от TurboLame
Абе то аз имам лопата в багажника, какво да говорим за момците с джипари.. :)

Публикувано на: 24 Яну 2009 00:45
от coolone
nikolov22 написа:кои ви ги продава тези коли за джипове те не са джипове а тойота 4по4 по тази логика и всички субарута са джипове пълно е с клиенти които идват гневни и казват как се попилели колите как нямали проходимост а ние ги пращаме при диларите да им обяснят защо е така понеже са забравили да го споменат преди да платиш 50-60000лв неси правете експерименти първо съединителя ще замине после кутията и реиката

Я си кажи сега, ти да не би да работиш в сервиз ?? wink.gif Ако е така, значи ти си човека с инфото. Какви дефекти и ремонти дават най-често тия равове?? чувал съм че нисаните масово чупели диференциали. при нас каква е болеста?
Иначе съм съгласен че това не е точно джип, то купето си е като на лека кола, само дето търкаля 17'' и има малко по-голям просвет (около 17-18см май беше)... Обаче не трябва ли окачването и трансмисията да са изчислени малко по-сериозно от лека кола, смисъл да издържат на по-големи натоварвания ? Щото един пич от сервиза ми каза 4е примерно тия равове НЕ влизат за окачване, било много здраво. ама... ше покараме пък ше видим :whistle: Виж Ленд крузера ве4е си е друга приказка, баш джипка отсекъде, ама и цифрата е голяма там.
Та ако имаш някаква информация от кухнята на нещата, и искаш да я (издадеш) споделиш с нас, ДАВАЙ !!! Чакаме! :thumbsup: :thumbsup:
ше е много полезно да чуем

Публикувано на: 24 Яну 2009 06:05
от mysho
coolone написа:АЛИЛУЯ !!! ИЗКЛЮЧИХМЕ TRC
и стана съвсем друга приказка. колата започна да ускорява малко по-бързо, колелата си буксуват на воля (отново в пясъка) laugh.gif laugh.gif НО за сметка на това, колата на асфалта се държи доста нервно и нестабилно, с по-голяма склонност към поднасяне (недозавиване) С две думи прости: Не бива! biggrin.gif
И сега вече разбрах защо няма копче за изключване на тракшъна, просто защото не трябва да се изклюва! Поне при нормални условия на каране.
Още веднъж благодарско на scott, за това, че е поразровил из Хамериканския форум на Рав4, и ни осветли по въпроса :thumbsup: :thumbsup:
Надявам се, че информацията е била полезна и на останалите съ-форумци

П.С. Лопатата - най-добрия приятел на човека с джип
Не е нужно ако имаш копче, то да изключва целия тракшън. На моята корола например има копче за изключване на системите за стабилност, което може да ги изключи по два начина:
1. да изключиш само "системата за управление на теглителната сила", което ти трябва като затънеш в сняг, кал, пясък и т.н., или
2. да изключиш освен нея и VSC-то, ако обичаш да поднасяш насам натам :thumbsup:

Проходимост

Публикувано на: 24 Яну 2009 11:40
от blackpunto
Колега,нищо лично но точно този модел РАВ 4 най-често страдат от задволанното устройство което си мисли че като е броило 50-60хил.лв. си е купил всъдеход! Познавам хора с доста по-сериозни офф-роуд машини -дори те не разсъждават така.Просто трябва да свикнеш с мисълта ,че Рав 4 е лек автомобил с постоянно задвижване на четирите колела и увеличен пътен просвет.

Re: Проходимост

Публикувано на: 25 Яну 2009 01:21
от nikolov22
blackpunto написа:Колега,нищо лично но точно този модел РАВ 4 най-често страдат от задволанното устройство което си мисли че като е броило 50-60хил.лв. си е купил всъдеход! Познавам хора с доста по-сериозни офф-роуд машини -дори те не разсъждават така.Просто трябва да свикнеш с мисълта ,че Рав 4 е лек автомобил с постоянно задвижване на четирите колела и увеличен пътен просвет.
не тои човека не виновен просто този които му го продава го убеждава че си купува аха аха амфибия а някои от теи дилъри дори не знаят как се пали кола без ключ

Re: Проходимост

Публикувано на: 25 Яну 2009 01:55
от Kiki
nikolov22 написа: човека не виновен просто този които му го продава го убеждава че си купува аха аха амфибия а някои от теи дилъри дори не знаят как се пали кола без ключ
Виновен е този, който дава 60 000 за нещо, което не му било трябвало! smile.gif Ами да попита преди да го купи, ама не човека, който му го продава.

Публикувано на: 25 Яну 2009 13:15
от coolone
Еее аман от разбирачи !!!
значи тези дето са дали по 60 000 веднага да си зарязват колите и да си вземат някое ръждясало опелче за 3-4000... така ли ?!?
Кво значение има кой колко се е изръсил за возило ??
Колата се купува за да ти робува, тя на теб, а не ти на нея! Доста хора май не могат да го осъзнаят това

Публикувано на: 07 Фев 2009 09:18
от sandy
а сега гледай да не закъсваш повече по този начин ,че този съединител е доста скъп ,а и не е гаранционен когато го запалиш...........