Страница 3 от 3

Публикувано на: 31 Юли 2011 22:59
от jsp
Ivanxou написа:Хм, от Вас разбирам за такива проблеми.До сега не съм имал подобен, а в интерес на истината и какъвто и да е проблем с моя Rav4 (2007) 2.2 D4D.Колата е на близо 35 000 км. и даже крушка не съм сменял biggrin.gif .Колеги, отивайте в Тойота и си искайте гаранционна подмяна на съединителите.
Преди тази корола имах същата от 2007 година, пак дизел но беше японска и не беше optimum drive. Скоростната и кутия беше 5 степенна. Най същественият проблем който направи беше някакъв бъг в софтуера и просто смениха компютъра. Бъга се проявяваше рядко в студено време. Беше от първите бройки с новият дизаин от февруари 2007.

Спаси ни живота тази кола и това беше последното ни приключение заедно!



ohmy.gif

Публикувано на: 01 Авг 2011 00:53
от doktor_paunov
Явно при королите поради масовото производство всякакви дребни проблеми са отстранени навреме.

Публикувано на: 01 Авг 2011 14:54
от jsp
doktor_paunov написа:Явно при королите поради масовото производство всякакви дребни проблеми са отстранени навреме.
Ами за съжаление имам чувство че японската сглобка беше по на ниво!

Дано успеят някога да постигнат еднакво качество навсякъде!

Публикувано на: 02 Авг 2011 16:47
от miltenoff
Така е. Японското се е японско. Имам Рав 2004 правен в япония на 140 000 км досега съм сменил ремъци и ламбда сонда. Тегля ремарке 2 тона с него и нямам никакви проблеми.