Страница 3 от 5
Публикувано на: 21 Ное 2005 22:23
от V35GTR
del_sol_fen написа:japan, a sega veche kato ti zagree dvigatelia moje da pochnesh da vdigash poveche ot 2,000 rpm shototo napravo shte ia zadushish taia honda. :P
te porpincip honda sa si zadusheni!!!

Публикувано на: 22 Ное 2005 01:21
от del_sol_fen
do 2000 rpm, da taka e... biggrin.gif ama sled tva samo g-ta vijdash v ogledalata ...

Публикувано на: 22 Ное 2005 04:35
от Japanese_fever
ALTEZZA написа:che taia kola kak izobsto varvi ako ti nikoga ne vdigash nad 2000rpm, ti napravo si ia machish, vzemi go vkarai tozi dvigatel v raboten rejim i toi da vidim malko jivot.
6te, 6te!
Ve4e go vkarvam v raboten rejim - do 3000rpm biggrin.gif , mnogo sladko murka.
Ne iskam da scepa ne6to 6toto vse pak nali e 11godi6na taq kola.

Публикувано на: 22 Ное 2005 10:01
от ALTEZZA
che rabotnia mu rejim na toz dvigatel e sas sigurnost nad 3000rpm, osven ako ne karash dizel

Публикувано на: 22 Ное 2005 11:09
от PAKETA_1
джапаниз - те колите не са цигулки бе мой, споко - те са направени от желязо...моята е по дърта от твоята и си я карам здраво...не и вземам душата но на магистралата 70-80 яко...за кого я пазиш? Продухай катализаторите и инжекторите с мръсна газ на някой сфетофар...ебаси
Публикувано на: 22 Ное 2005 12:28
от SESKO
Блгодаря за съвета , но термостата работи щото като работи на място я гледах и си отваря големия кръг когато трябва , и вентилатора си включва , но без пуснато парно. В движение обаче , особено ако пусна парното 1/4. Дали термостата като се повиши налягането не испуска? И защо затваря маркуча след радиатора , а не преди него?
Публикувано на: 22 Ное 2005 15:29
от punkara
SESKO написа:Блгодаря за съвета , но термостата работи щото като работи на място я гледах и си отваря големия кръг когато трябва , и вентилатора си включва , но без пуснато парно. В движение обаче , особено ако пусна парното 1/4. Дали термостата като се повиши налягането не испуска? И защо затваря маркуча след радиатора , а не преди него?
ami nali kato si na mesto ne duha vyatur v radiatora, i se vdiga temperaturata i se vklicuhva perkata da ohlazda, tova neznachi che ti raboti termostata! shtom v dvizenie ne kachva rabotna temperatura, znachi e blokiral otvoren!
termostata spira OHLADENATA voda predi dvigatelya, kogato temperaturata i se kachi do nuznoto nivo, toi otvarya i ohladenata voda vliza v dvigatelya, a toplata izliza prez gorniyat markuch i vliza v radiatora da se ohlazda, prez tova vreme ohladenata voda zatvarya termostata, i take se vurtyat cikul sled cikul, dokato ne se preebe termostata, ne razbiram kakvo ne ti e yasno?!

Публикувано на: 22 Ное 2005 16:34
от SESKO
Е да де това ми е ясно , след като съм минал 15км. слизам и проверябам излизащия маркуч от радиатора а той е ледено студен. Ако не работеше термостата щеше да е стоплил колкото са стоплили двигателя и радиатора Нали така? Освен това като я пусна поенерция щеше да се понижи и темературата на двигателя , а тя си стои постоянна. освен това на място загрява за 10-15 мин.
Публикувано на: 22 Ное 2005 21:22
от Гост
abe shtom ti e studen markucha znachi kakto kaza punki termostata e zapecnal na otvoren i taka markuchite vsichkite shte sa vinagi studeni !!!!
poneje veche ima samo edin cikul, razbish li? radiator dvigatel radiator dvigatel i markuchite vinagi sha sa studeni....
Публикувано на: 22 Ное 2005 22:09
от punkara
SESKO написа:Е да де това ми е ясно , след като съм минал 15км. слизам и проверябам излизащия маркуч от радиатора а той е ледено студен. Ако не работеше термостата щеше да е стоплил колкото са стоплили двигателя и радиатора Нали така? Освен това като я пусна поенерция щеше да се понижи и темературата на двигателя , а тя си стои постоянна. освен това на място загрява за 10-15 мин.
abe chovek, kak da zagree vodata i markuchite kogato tya postoyanno se vurti i se ohlazda v radiatora?
termostata nali tochno za tova e postaven, da spira ohladenata voda za da moze drugata da se zagree i chak togava da pusne studenata!
ne vinagi niskite oboroti pomagat za ohlazdane, zashtot togava vodata ne se vurti tolkova burzo, shtot pompata se vurti po-bavno, no tova stava pri polu-otvoren, ili zatvoren termostat (kogato blokira na tezi pozicii).
chakai sega shte ti narisuvam shema, za da razberesh!

Публикувано на: 22 Ное 2005 22:52
от V35GTR
^ Ti li risuva tazi diagrama? Mnooo e iaka

ne vijdam kak niakoi moje da ima vuprosi sled tozi cveten otgovor!!

Публикувано на: 23 Ное 2005 01:12
от Japanese_fever
SESKO написа:Блгодаря за съвета , но термостата работи щото като работи на място я гледах и си отваря големия кръг когато трябва , и вентилатора си включва , но без пуснато парно. В движение обаче , особено ако пусна парното 1/4. Дали термостата като се повиши налягането не испуска? И защо затваря маркуча след радиатора , а не преди него?
Ima6 su6tiq problem kato mene. Tova edno, 4e ti kaza punkara i drugo, 4e az imah su6tite simptomi kato na tvoq dvihgtael!
I posledno ve4e se 4uvstvam dosta po-dobre, za 6toto ima i po-golemi durveni filosofi ot men! biggrin.gif
No tova da spori6 s punkara primerno e vse edno Lorda da spori s men za bodybuilding ...

ili za klasi4eska muzika!

Публикувано на: 23 Ное 2005 05:20
от punkara
Публикувано на: 23 Ное 2005 10:49
от SESKO
biggrin.gif Благодаря за философската титла , не знаех че може термостата да пропуска по малко. biggrin.gif
Между другото аз несъм искал да споря , просто исках да знам точните причини.
Много благодаря търпението и помощта които ми оказвате.

Публикувано на: 23 Ное 2005 11:25
от PAKETA_1
Alteza, вземи си инструментите за сваляне на глава утре от работа...Лорде, и ти не се ослушвай че се задава Тенксгивинг проект... ще разправям после че утре имам изпит