Олеле майко , ще падна от смях
Първо не съм магазинерче. Занимавам се с уеб дизайн и си карам колата Toyota Carina Epsilon. Не ставам за магазинер.
Но работя при един от най-големите вносители в България вече 5 години и съм достатъчно наясно за много неща.
Ако Диана ти е оферирала по 150 лева на гума за 13" значи ти е сцепила главата. Ако са общо 150 лева за 4-те гуми звучиш смешно.
Ей, ГОЛЯМА работа си с този Епсилон - малеее, забравих че в България има само една такава (и я караш ти) тц тц :-)))
Ти си бил най-големия дизайнер, разбирач от гуми и прочие. Да не би да взе да разбираш от гуми докато правеше сайтове а?
Да, Диана ми дадоха такава оферта понеже аз съм балък, туй между нас да си остане. На тия като тебе им взимат по толкова на гума, така си е !
И не ти ли писна да отбягваш въпроси, вече се осра и с това как щеше "да ме засечеш с гуми които не са внасяни" и прочие...
Писах ясно
4 Семперитки ситни 13" ми оферираха хората 150 лева - а имам едва 10% отстъпка там
Хайде сега забиваш на 175/14" - това защото нямаш какво да кажеш ли или какво ? няма да се разходя до Околовръстното специяно заради Г-на Чуков, сорка. Искаше моделите - имаш ги. Искаш цени - дори и продавача ти посочих - хайде дизайнера-разбирач ще ми каже какво са ми оферирали на мен
Ако беше ЧЕЛ вместо да ДРИСКАШ щеше да видиш че мнението ми за КУМХО е положително. И нека ти споделя нещо - от теб нямам какво да печеля, вземи се в ръце и си карай Епсилона (освен ако не ти е само на дектопа), навърти някой и друг километър с великите гуми Ласа и пак ела да кажеш реалните си впечатления. Нека за финал ти покажа какво са споделили двамца за другите велики гуми - Гиславед (незнайно защо промотирани от Континентал):
I bought Gislaved NordFrost II winter tires to my
Olds Silhouette minivan in 1995, because they had won
a comprehensive test on the magazine Tekniikan Maailma
( World of Technics , a Finnish magazine with large
circulation ). The size is 195/65 , 15" . Each tire can
be loaded at over 600 kg. My car weighs 1700 kg.
I used the right pressures all the way.
After 3.5 years and under 30000 km, the front tires
are close to explosion. The outer sidewalls have circular
cracks of over 2" in lenght. There are even cracks in the
radial direction. The minimum temp. has been -37 C
during my usage.
Because I want my kids to live, this was my last
experiment with Gislaved tires
Put 4 studded Gislaved NordfrostII tires on Mercedes 190 E 2.6 in November 1998. These tires are extremely dangerous on dry pavement and offer little traction. My daughter was involved in a singe car accident on 2/27/99 where car slid on dry pavement in a banked curve, spun and hit the guard rail twice on left side. Car was totaled. Fortunately, the Mercedes did what it was supposed to do - driver had significant bumps and bruises, but passenger compartment remained in tact.
Сигурно аз си го измислям това - какво ще кажеш ?