Страница 3 от 4

Публикувано на: 21 Ное 2008 15:42
от kristian
Нещо май стана мармалад с цитатите.Аз едно пиша,а другоме цитират? ohmy.gif ohmy.gif mad.gif
Благодаря Japanes Fever,май само ти ме цитира правилно.

Публикувано на: 21 Ное 2008 15:52
от Vesko
Petar написа:Po princip i az taka pravia kogato sym na svobodna i reha da vklu4a na skorost podavam mejdinna gas taka mislia 4e syediniteliat se iznosva po-malko pyk itaka si karah starata jigula pri neia imahe goliamo zna4enie .Sega pri syvremenite koli mojebi nee nujno podavene na mejdidna gas no nee i loho da se podava
Ако уцелиш маховика и феродовият диск да се въртят с една и съща скорост въобще няма да се износва smile.gif

Публикувано на: 21 Ное 2008 15:59
от Uncle Dido
Имам един колега, който кара Мерцедес 123, 200 дизел - циганската мечта. Та скоро ще му станат 600 000км. само със смяна на консумативи и дребни ремонти. Редовно си го пуска по инерция. Та ще почакам да стане на милион, та да видим какво ще му се скапе...

Публикувано на: 21 Ное 2008 16:00
от slowtraveler
kristian написа:Нещо май стана мармалад с цитатите.Аз едно пиша,а другоме цитират? ohmy.gif ohmy.gif mad.gif
Благодаря Japanes Fever,май само ти ме цитира правилно.
Извинявай....
Аз го забърках мармалада - в първия вариант на поста съм изтрил едно /quote и от там цялата верига се е преместила едно стъпало нагоре blushing.gif
Надявам се сега съм умерил цитирането
:thumbsup: worthy.gif

Публикувано на: 21 Ное 2008 18:11
от Japanese_fever
Vesko написа:Ако уцелиш маховика и феродовият диск да се въртят с една и съща скорост въобще няма да се износва
Ami te horata na tova mu vika mejdinna gaz. biggrin.gif
Polzvaneto na tazi praktika e zaduljitelno kogato se dvijish po inerciq(osobeno) da vdignesh oborotite predi tova za da nqma sutresenie v dvigatelq i skorostite, a ot tam da se izravnqt skorostite na dika i mahovika.

Otdelno spored skorostta trqbva da znaesh koq predavka da rugne6, 4e da ne stane sakatluk! smile.gif

Публикувано на: 21 Ное 2008 18:34
от sashoskiora
Колеги много сте забатачили темата тук не става дума,за по рязко зацепване на ремъка,съединитела или така на татък,защото включване на скорост всеки опитен шофьор изравнява оборотите и включва плавно,проблема е че двигателите особено дизеловите бързо се охлаждат и такива резки температурни промени се отразяват зле на двигателя и се създава предпоставка за спукване на цилиндровата глава.

Публикувано на: 21 Ное 2008 18:43
от slowtraveler
Че когато дизела е на принудителен празен ход не се ли охлажда по-бързо?!
1. водната помпа е на по-високи обороти
2. няма горене, а и изпарение на впръсната нафта (ако има такава)..
А при празен ход двигателя си е на ниски обороти, но има нормално горене...

Публикувано на: 21 Ное 2008 18:56
от Jister
mladm написа: Пример мога да посоча - има ли проблем ако изключа от скорост от първия тунел на Хемус (посока София-Ботевград) и се пусна до третия (скороста варира от 80 до 120). Включването на скорост го правя на около 90, като изфорсирам двигателя до около 2000-2300 об/мин. и направо на 5-а.
никви ядове няма да правиш така - но има много недостатъци...
Ако се пускаш на скорост имаш следните преимущества :
1. колата е по стабилна в завоите (поддържа стабилна скорост и при нужда винаги можеш да натиснеш газта при нужда в завоя)
2. не харчиш гориво
3. колата не се засилва и не се налага да ползваш спирачките в завой - което водии до нестабилност

Публикувано на: 21 Ное 2008 19:54
от sashoskiora
slowtraveler написа:Че когато дизела е на принудителен празен ход не се ли охлажда по-бързо?!
1. водната помпа е на по-високи обороти
2. няма горене, а и изпарение на впръсната нафта (ако има такава)..
А при празен ход двигателя си е на ниски обороти, но има нормално горене...
Тук не си прав замисли се и ще стигнеш сам до истината wink.gif

Публикувано на: 21 Ное 2008 20:53
от Uncle Dido
Прав е. Знам го от личен опит. smile.gif

Ама какво значение има. Доста време ми отне, за да науча приятелката ми да спира на скорост и леко да обира със спирачките, ако има нужда. Искам да придобие навици за снежни условия, когато е по-полезно.

Всичко си има предимства и недостатъци. Да сте виждали камион да изключва от скорост? Когато наклона е малък, е по-добре да си на неутрална, а ако е по-голям - на скорост.

Все още не мога да разбера как се скапва дизел по инерция. Имам колега, който се занимава само с двигатели и скорости, да взема и аз да го науча на нещо през 25 годишната му практика. smile.gif

Публикувано на: 22 Ное 2008 14:41
от kristian
Fido Dido написа:......Искам да придобие навици за снежни условия, когато е по-полезно........f
:thumbsup: :thumbsup: Има една приказка,че и пет лета да караш,няма да се научиш толкова,колкото за една зима.
Много е важно да се изпързаляш ,без да искаш,(ама някъде по на широко) така че да ти "изстине" гърба за да проумееш че тия1-2тона желязо не са играчка и като се подхлъзнат-трудно влизат в пътя.Особено като си неопитен и спирачката е главния инструмент.

Публикувано на: 22 Ное 2008 14:44
от kristian
slowtraveler написа:
kristian написа:Нещо май стана мармалад с цитатите.Аз едно пиша,а другоме цитират? ohmy.gif ohmy.gif mad.gif
Благодаря Japanes Fever,май само ти ме цитира правилно.
Извинявай....
Аз го забърках мармалада - в първия вариант на поста съм изтрил едно /quote и от там цялата верига се е преместила едно стъпало нагоре blushing.gif
Надявам се сега съм умерил цитирането
:thumbsup: worthy.gif
drunk.gif punk.gif :cheers:

П.С.Така и не се научих как се правят два и повече цитата в едно мнение. unsure.gif

Публикувано на: 23 Ное 2008 00:17
от sashoskiora
Fido Dido написа:Имам колега, който се занимава само с двигатели и скорости, да взема и аз да го науча на нещо през 25 годишната му практика. smile.gif

Питай го да ти обясни :thumbsup:

Публикувано на: 23 Ное 2008 00:32
от Uncle Dido
Питах го. Каза ми да ходя да се прегледам.

Публикувано на: 23 Ное 2008 00:34
от sashoskiora
В негов стил е ама го питай сериозно smile.gif