Страница 3 от 3

Публикувано на: 11 Ное 2008 11:19
от mitoko
slowtraveler написа:Е да ама моите са ксенон и не са толкова евтини.
Въпроса е не че светват с даване на контакт (консумацията им е достатъчно ниска), а че гаснат при въртенето на стартера (не от ниско напрежение, а просто се изключват принудително) и след това пак палят.....
Просто ме подразни, че оригинално са го направили толкова тъпо, като лесно биха намерили и по-интелигентно решение...
ако си беше взел Субару tongue.gif :whistle: smile.gif

Публикувано на: 11 Ное 2008 13:59
от Nixter
slavi7 написа:преди два дни гледам една корола паркирана и заключена, но със запалени фарове и халогени wacko.gif Викам си - това не може да е вярно?!
Днес един мой съсед оставил почти новата си тойота Hilux пред блока, заключил - отново със запалени фарове и халогени!?
Това май може да се случи единствено при тойота за съжаление. Добре че е с два акумолатора и два часа след като я беше паркирал, дойде и си я запали все едно не е имало нищо laugh.gif
Не трябва ли да гаснат фаровете и халогените когато не си на контакт? При всички нормални коли оставаш на габарити в този случай?

p_zarkov написа:е вече моята Тойотка прилича на Сеата biggrin.gif .Ексра си е да знаете и струва 48лв с ДДС.
Въпросната джаджа оригинална ли е или някаква друга? Къде я монтираха? Мен много ме привлича подобно нещо за ланд крузера но ме е страх да не прецака нещо друго
На моя Авенсис (2007г) фаровете палят даже и да няма ключ в контакта. За това е направен зумера да пищи силно, за да не си забравиш фаровете като излизаш от колата. На колегата Slowtraveler Авернсиса е от първата генерация и при него е различно.

Публикувано на: 11 Ное 2008 14:35
от slowtraveler
mitoko написа:....ако си беше взел Субару tongue.gif :whistle: smile.gif
Ако си бях взел субару трябваше да платя поне още едни 20-30х.лв отгоре заради едно включване на фарове tongue.gif

@Nixter - то на почти всяка кола палят така, но въпроса тук е за 'автоматично' дневно палене --> фаровете да се включват винаги, без никакво действие от твоя страна...

Публикувано на: 11 Ное 2008 16:46
от diver
slowtraveler написа:
mitoko написа:....ако си беше взел Субару tongue.gif :whistle: smile.gif
Ако си бях взел субару трябваше да платя поне още едни 20-30х.лв отгоре заради едно включване на фарове tongue.gif

@Nixter - то на почти всяка кола палят така, но въпроса тук е за 'автоматично' дневно палене --> фаровете да се включват винаги, без никакво действие от твоя страна...
15 годишното ми 6 хиляди левово терано си я има сток тази екстра. Какво се превъзнасяте неразбирам....20-30 хиляди отгоре, дрън дрън дрън....

Публикувано на: 11 Ное 2008 18:28
от slowtraveler
Колега, явно не съм обяснил: Маздата също я има тази екстра, но не ми хареса логиката, дето са я измислили японците там.
А цените на субаруто сигурно са с около 20-30х.лв по-високи от тея на Маздата... biggrin.gif

Публикувано на: 11 Ное 2008 19:26
от gringo359
Аз също имам навика да карам на къси целогодишно.
Бях тръгнал да правя една платчица,която тръгна,но така и не я монтирах на мойта баба Корола.
Идеята бе следната: при даване на контакт естествено светва лампата на акумулатора.Паралелно на нея се вързва времезакъснителна RC верига,оптрон, тиристорен ключ и реле,чийто нормално отворени контакти са вързани между контактния ключ и късите през предпазител. Когато моторът развие обороти и лампата изгасне т.е. вече зарежда, RC веригата дава още 3-4 сек., тиристорния ключ сработва и релето затваря контактите си.Според мен решението не е сложно,струва <10 лв. (и малко повечко играчка и псувни,особено ако някой друг е бърникал преди теб в таблото), но вероятно има и по-просто.

Публикувано на: 11 Ное 2008 19:57
от mitoko
slowtraveler написа:Колега, явно не съм обяснил: Маздата също я има тази екстра, но не ми хареса логиката, дето са я измислили японците там.
А цените на субаруто сигурно са с около 20-30х.лв по-високи от тея на Маздата... biggrin.gif
е са ме накара да видя цените :whistle: smile.gif