Страница 3 от 3
Публикувано на: 14 Мар 2009 10:35
от ZMeyGorianin
Джамбазов написа:Extravaganza написа:Няма никакви грижи, аз карам ММТ, питала съм в тойота...
няма страшно, карайте ги тия таратайки, кат се строшат ще си купим нови laugh.gif laugh.gif laugh.gif
И какво казаха в тойота? ММТ не е автоматична кутия а механична. Кара се като механична. Когато е на светофар и не е изключена все едно сте отпуснали съединителя в момент на тръгване когато мотора започва да се товари и държите спирачката. То и механичната кутия може да се кара така, въпросът е колко време. И не е проблема в купуването, ами в излишния разход и времето в бокса.
Колеги, четете си инструкциите!Имам Ярис 1.3 ММТ ОТ 12. 2008.Два пъти прерових упътването и никъде не видях указание за исключване на "Неутрална" освен при палене!Напротив,дори е казано без нужда да не се бърникат скоростите.Това което забелязах е,че при спиране на светофар и напълно натисната спирачка/по инструкция/се усеща леко увеличаване на оборотите за момент и скоростния лост потреперва-което е признак,че ск. кутия е отцепена!Отделно съм питал дилърите вТойота-Бургас/защото от там я купих/ по въпроса и те ми потвърдиха гореспоменатото!
Публикувано на: 15 Мар 2009 21:27
от satman
Съгласен съм.Но в инструкцията на Аурис е написано - при по-голям престой да се превключва на неутрална.
Публикувано на: 16 Мар 2009 08:57
от ZMeyGorianin
Това е така,защото при по дълъг престой/от 1.5 мин. на светофар при равно място например/ водача може леко да отпусне спирачката при което съединитела се зацепва и именно тогава имаме износване.
Публикувано на: 26 Апр 2010 13:47
от alteir
Имам YARIS 2008 MMT. Мога да кажа, че:
1. в сервиза 2 пъти актуализираха позицията на съединителя.
2. в ръководството никъде не е споменато, че трябва да се изключва от скорост на светофар, но
3. след последното актуализиране съм карал 10000 км със изключване на всяко спиране и
4. пак се появява проблемът с ниските предавки.
5. държи дълго на първа скорост, после на 2-ра скорост и преминава от 2-ра директно на 4-та при тръгване.
6. В движение (с около 15-20km/h) преминава на първа скорост
7. при включване на режим "manual" не ми позволява да премина на втора преди да достигна 15km/h незнайно защо - явно е дело на някой ГЕНИАЛЕН програмист от тойота
8. така че нито да я караш на ръчно, нито на "easy"
9. от двата сервиза на toyota в София не получих никакво съдействие а напротив - отнасят се все едно съм в сервиз на Москвич по времето на "комунизма", дори успяха да ме заплашат с цените на съединителните дискове
10. съветвам всички , които са се насочили към кола с MMT да се откажат.
11. гаранцията изтече и смятам да се обръщам вече към институциите за защита на потребителите
12. време е Toyota да сменят FIRMWARE-ът на MMT защото проблема е софтуерен а не механичен
Публикувано на: 01 Сеп 2010 19:50
от alteir
сеща леко увеличаване на оборотите за момент и скоростния лост потреперва-което е признак,че ск. кутия е отцепена!
абе тоя скоростен лост не е никакъв скоростен лост - тва е просто джойстик, който е електронно свързан , а реалния скоростен лост го управлява въпросната електроника - така че потреперване при него нищо не означава

Публикувано на: 01 Сеп 2010 21:52
от Bass_Man
Колеги отдавна е трябвало да ги запукате по съдилищата та барем се осъзнаят малко . То ще излезе , че само в БГ има ММТ-та

?!?!?!
Как карате с ММТ
Публикувано на: 02 Сеп 2024 22:14
от u1313
Колеги, здравейте.
Предстои ми покупка на първа Тойота и предложението е Аурис 2012, 1.6, 132 коня на 250 000 км. с MMT кутия.
От изчетеното дотук яко се наплаших, но все пак въпросът ми е: ако е изкарала тая кутия 250 000 км. има ли щанс да е от сполучливите?
Как карате с ММТ
Публикувано на: 03 Сеп 2024 04:05
от WoLF
Ако имаш възможност, пропусни!
Как карате с ММТ
Публикувано на: 05 Сеп 2024 21:16
от u1313
Благодаря, пропуснах
