Страница 3 от 4
Публикувано на: 15 Сеп 2008 12:40
от slowtraveler
TurboLame написа:slowtraveler написа:Не вярвам да са оставили вратата съвсем отворена....
Сигурно най-малкото могат да проверят версия и чек-сума на програмата...

Версията се променя много лесно. На практика можеш да запишеш каквато искаш версия в твоята си програма.
Checksum-а също може да се манипулира, макар и не толкова лесно, но с няколко опита може да се постигне желания checksum.
Прав си, че всичко може да се пипне, но не са толкова много хората, дето биха писали наново таблиците и то с положителен резултат...

Публикувано на: 18 Сеп 2008 01:21
от Me4oKyX
Днеска си направих малко проби на прав път, със занулен километража, докато даде 0,4 макс скорост, която стигнах беше 135км/ч - това добре ли е ?!

Не съм особено запознат, а и не съм сигурен правилно ли го измерих... Веднага щом показа 0,4 гледах стрелката и беше от 132 до 135км.... Я кажете правилно ли е, а и добра ли е скоростта

Публикувано на: 18 Сеп 2008 03:05
от antoanto
Me4oKyX в преден пост писа, че си късал корола версо 2,2 д 136 кс. на 400 метра, доколкото разбрах автомобила ти е корола 1,4 д. За сравнение заводските данни от 0-100 на тези автомобили са версото -10сек, за корола ти не зная колко е , но на ауриса с този мотор е 12сек. Ако имаше ярис 1,4д по мога да се съглася той е 10,7.
Нищо лично просто не вярвам, че паур бокс въобще може да бодобри ускорението с 2-3 секунди. До колкото съм запознат подобрението например при ярис е с 0,5-0,7 сек до 100, което не е никак малко. Аз също смятам да си сложа пауър бокс на яриса като направя 15000х.км.
Публикувано на: 18 Сеп 2008 10:02
от Me4oKyX
antoanto - и аз не го вярвах, но след 5 опита Версото не можа да ме мине .... И аз гледах като застрелян, така че те разбирам напълно....На пистата ще ги пробваме, ще се види biggrin.gif Ярис не съм правил, но и той ще избухне много

А за терминалната скорост, гледах резултати от тунинг.бг и видях, че клас Б финишират със 130-160км/ч ... Хонда CRX са е писали със ~145

Т.е. 135 трябва да е добро постижение

Публикувано на: 18 Сеп 2008 10:33
от slowtraveler
Тея замери са ми малко странни - от една страна ползвайки уреди с голяма погрешност се правят изводи за резултати с точност под 1 сек.....
Не знам дали Тойотата ще я хване, но един колега имаше компютърче, което освен че дава информация за колата (температури, обороти, натоварване, времена на инжекторите и т.н. и дори температура на катализатора) можеше да си правиш замери 0-62mph, 400м и т.н., като машинката сама се стартира при помръдване на колата и сама засича достигането на заветната скорост или разстояние....
След това можеш да си разпечаташ графиките за ускорението/обороти/ дросел и т.н...
Което пак си е относително (щото използва датчиците на автомобила), но все пак е по-точно....
Версото може да изостава ако е било с включен ТС или пък просто защото си е по-тежко biggrin.gif
Публикувано на: 18 Сеп 2008 16:48
от LEXUS
antoanto написа:style този разход по борд.компа ли ти е, защото ми се вижда доста висок. Аз лично му нямам вяра. Вана ми гори толкова при 210, но засечките ги правя само пълен-празен-пълен. Забелязал съм че дизела при юркане по този метод на отчитане дава разход идентичен с този при градско. Въшката ми гори 6 градско, а вана 8-9.
Ванът ти ако от сорта на Киа Прайд ок,но тя не може да вдигне 210.Няма ван,който при 210км./ч. да гори 8/100км. Това никой го не може при това въздушно съпротивление.
Публикувано на: 18 Сеп 2008 16:52
от LEXUS
cablio написа:Така и не разбрах как с тия малки *колички* вдигате такива скорости, не ве лие страх да ви духне едно тирче
--------------------------------------------
Celica GT
От кво да ги е страх,като тези малки колички тежат по 1 тон,колкото преди 20 години тежаха големите колички.
Публикувано на: 18 Сеп 2008 17:53
от slowtraveler
LEXUS написа:.....От кво да ги е страх,като тези малки колички тежат по 1 тон,колкото преди 20 години тежаха големите колички.
'Отвяването' е най-вече заради аеродинамиката, а не теглото....
С Авенсиса нямах никакви проблеми - тировете не се усещат въобще, докато Зафирата, дето е по-тежка, но и с по-голямо челно съпротивление и странична парусност, тировете и вятъра ги усещаш при значително по-ниска скорост в много по-голяма степен...
Публикувано на: 19 Сеп 2008 00:19
от antoanto
Мерси за искренността Me4oKyX, не ми остава нищо друго освен да опитам. И все пак напълно ли си сугурен че королата версо е била 2,2 д, а не 2,0д. Аз лично предпочитам да е била 2,2д.

Публикувано на: 19 Сеп 2008 02:33
от Me4oKyX
Гарантирано е 2.2 laugh.gif А и 2006/2007-ма година няма 2.0 д4д на Корола Версо

Но като сложих на Версото бокс и го дръпнахме нанова, Версото ме остави като спряло.... То как излита с бокса, просто не е истина

Публикувано на: 19 Сеп 2008 11:16
от lpcrooks
Мече, чакай и аз да си питам нещо - имам Ярис 1.8 (няма турбо, няма нищо). Чип-ове (поне в Digital Tuning) твърдят, че все още за този двигател няма. Интересува ме какво е положението с бокс-а? И какво може да е подобрението. Евентуално ще има ли някакви проблеми и пр. Да, прочетох темата и доколкото разбрах, бокс-а е напълно безобиден, но все пак съм си длъжен да питам

Публикувано на: 19 Сеп 2008 13:40
от Ael
Тва яре бензин ли е или нафта ?
Публикувано на: 19 Сеп 2008 13:55
от lpcrooks
Бензин

Публикувано на: 19 Сеп 2008 14:00
от Ael
не че разбирам от боксове ама на бензин бокс не може май ;)
Публикувано на: 19 Сеп 2008 14:52
от Me4oKyX
Ael e прав..... За бензин има само един вариант - да излъжеш температурата на входящия въздух, като има подобрение, но не е като при дизела. На бензина може да си поиграеш с тоя датчик, един K&N филтър, едни хубави свещи и разни други глезотийки. Не са скъпи, ефекта и приличен, въпреки, че някои хора не ги възприемат biggrin.gif Ако сложиш едно турбо, ще имаш най-хубав ефект, но разликата е, че едното струва 3-400лв, другото поне 3-4000лв .... А за 3-400лв ще успееш да вдигнеш 10-15к.с... ЧИП, в оригиналното му значение - нямат за твоята и няма и да имат. В България незнам да има човек, който може да пипа софт-а на японците, така че трябва от вънка със поръчка евентуално. Твойто е TS, така че при теб ще има разлика от малките поправки

На Хонда 1.6 125к.с. ги направихме, и си има подобрение! Особено при положение, че си шофьор, усещаш си колата, ще направиш разликата
