Прав си, че всичко може да се пипне, но не са толкова много хората, дето биха писали наново таблиците и то с положителен резултат...TurboLame написа:Версията се променя много лесно. На практика можеш да запишеш каквато искаш версия в твоята си програма.slowtraveler написа:Не вярвам да са оставили вратата съвсем отворена....
Сигурно най-малкото могат да проверят версия и чек-сума на програмата...
Checksum-а също може да се манипулира, макар и не толкова лесно, но с няколко опита може да се постигне желания checksum.
Новия Ярис D4D макс.скорост
- slowtraveler
- Мнения: 6713
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 410 пъти
- Получена благодарност: 439 пъти
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Днеска си направих малко проби на прав път, със занулен километража, докато даде 0,4 макс скорост, която стигнах беше 135км/ч - това добре ли е ?!
Не съм особено запознат, а и не съм сигурен правилно ли го измерих... Веднага щом показа 0,4 гледах стрелката и беше от 132 до 135км.... Я кажете правилно ли е, а и добра ли е скоростта 
Me4oKyX в преден пост писа, че си късал корола версо 2,2 д 136 кс. на 400 метра, доколкото разбрах автомобила ти е корола 1,4 д. За сравнение заводските данни от 0-100 на тези автомобили са версото -10сек, за корола ти не зная колко е , но на ауриса с този мотор е 12сек. Ако имаше ярис 1,4д по мога да се съглася той е 10,7.
Нищо лично просто не вярвам, че паур бокс въобще може да бодобри ускорението с 2-3 секунди. До колкото съм запознат подобрението например при ярис е с 0,5-0,7 сек до 100, което не е никак малко. Аз също смятам да си сложа пауър бокс на яриса като направя 15000х.км.
Нищо лично просто не вярвам, че паур бокс въобще може да бодобри ускорението с 2-3 секунди. До колкото съм запознат подобрението например при ярис е с 0,5-0,7 сек до 100, което не е никак малко. Аз също смятам да си сложа пауър бокс на яриса като направя 15000х.км.
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
antoanto - и аз не го вярвах, но след 5 опита Версото не можа да ме мине .... И аз гледах като застрелян, така че те разбирам напълно....На пистата ще ги пробваме, ще се види biggrin.gif Ярис не съм правил, но и той ще избухне много
А за терминалната скорост, гледах резултати от тунинг.бг и видях, че клас Б финишират със 130-160км/ч ... Хонда CRX са е писали със ~145
Т.е. 135 трябва да е добро постижение 
- slowtraveler
- Мнения: 6713
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 410 пъти
- Получена благодарност: 439 пъти
Тея замери са ми малко странни - от една страна ползвайки уреди с голяма погрешност се правят изводи за резултати с точност под 1 сек.....
Не знам дали Тойотата ще я хване, но един колега имаше компютърче, което освен че дава информация за колата (температури, обороти, натоварване, времена на инжекторите и т.н. и дори температура на катализатора) можеше да си правиш замери 0-62mph, 400м и т.н., като машинката сама се стартира при помръдване на колата и сама засича достигането на заветната скорост или разстояние....
След това можеш да си разпечаташ графиките за ускорението/обороти/ дросел и т.н...
Което пак си е относително (щото използва датчиците на автомобила), но все пак е по-точно....
Версото може да изостава ако е било с включен ТС или пък просто защото си е по-тежко biggrin.gif
Не знам дали Тойотата ще я хване, но един колега имаше компютърче, което освен че дава информация за колата (температури, обороти, натоварване, времена на инжекторите и т.н. и дори температура на катализатора) можеше да си правиш замери 0-62mph, 400м и т.н., като машинката сама се стартира при помръдване на колата и сама засича достигането на заветната скорост или разстояние....
След това можеш да си разпечаташ графиките за ускорението/обороти/ дросел и т.н...
Което пак си е относително (щото използва датчиците на автомобила), но все пак е по-точно....
Версото може да изостава ако е било с включен ТС или пък просто защото си е по-тежко biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
Ванът ти ако от сорта на Киа Прайд ок,но тя не може да вдигне 210.Няма ван,който при 210км./ч. да гори 8/100км. Това никой го не може при това въздушно съпротивление.antoanto написа:style този разход по борд.компа ли ти е, защото ми се вижда доста висок. Аз лично му нямам вяра. Вана ми гори толкова при 210, но засечките ги правя само пълен-празен-пълен. Забелязал съм че дизела при юркане по този метод на отчитане дава разход идентичен с този при градско. Въшката ми гори 6 градско, а вана 8-9.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- LEXUS
- Мнения: 3778
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 13 пъти
- Получена благодарност: 13 пъти
От кво да ги е страх,като тези малки колички тежат по 1 тон,колкото преди 20 години тежаха големите колички.cablio написа:Така и не разбрах как с тия малки *колички* вдигате такива скорости, не ве лие страх да ви духне едно тирче![]()
![]()
--------------------------------------------
Celica GT
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- slowtraveler
- Мнения: 6713
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 410 пъти
- Получена благодарност: 439 пъти
'Отвяването' е най-вече заради аеродинамиката, а не теглото....LEXUS написа:.....От кво да ги е страх,като тези малки колички тежат по 1 тон,колкото преди 20 години тежаха големите колички.
С Авенсиса нямах никакви проблеми - тировете не се усещат въобще, докато Зафирата, дето е по-тежка, но и с по-голямо челно съпротивление и странична парусност, тировете и вятъра ги усещаш при значително по-ниска скорост в много по-голяма степен...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Мече, чакай и аз да си питам нещо - имам Ярис 1.8 (няма турбо, няма нищо). Чип-ове (поне в Digital Tuning) твърдят, че все още за този двигател няма. Интересува ме какво е положението с бокс-а? И какво може да е подобрението. Евентуално ще има ли някакви проблеми и пр. Да, прочетох темата и доколкото разбрах, бокс-а е напълно безобиден, но все пак съм си длъжен да питам 
- Me4oKyX
- Мнения: 2201
- Регистриран на: 10 Яну 2007 14:16
- Местоположение: Пловдив
- Получена благодарност: 1 път
- Обратна връзка:
Ael e прав..... За бензин има само един вариант - да излъжеш температурата на входящия въздух, като има подобрение, но не е като при дизела. На бензина може да си поиграеш с тоя датчик, един K&N филтър, едни хубави свещи и разни други глезотийки. Не са скъпи, ефекта и приличен, въпреки, че някои хора не ги възприемат biggrin.gif Ако сложиш едно турбо, ще имаш най-хубав ефект, но разликата е, че едното струва 3-400лв, другото поне 3-4000лв .... А за 3-400лв ще успееш да вдигнеш 10-15к.с... ЧИП, в оригиналното му значение - нямат за твоята и няма и да имат. В България незнам да има човек, който може да пипа софт-а на японците, така че трябва от вънка със поръчка евентуално. Твойто е TS, така че при теб ще има разлика от малките поправки
На Хонда 1.6 125к.с. ги направихме, и си има подобрение! Особено при положение, че си шофьор, усещаш си колата, ще направиш разликата 
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта
1G-FE