Страница 3 от 4

Публикувано на: 19 Окт 2008 19:44
от neron8205
Zdraveite na vsi4ki.Onzi den si kupix celica 2000g. 1.8 143 konq.o6te kato q vzex mi svetna lampata za gre6ka(jultiq kran),no maxnax akumolatora i se iz4isti,da no ne za dalgo.pravix i diagnostika i vsi4ko be6e mn dobre,s izklu4enie na tva 4e 4-ti cilindar ne raboti dobre,a kato svetne lampata ot4ita 4e vaop6te ne raboti.smenihme i sve6tite.zna4itelno po dobre rabote6e,no po kasno pak svetna lampata.sled tova i smenix bobinite na 1-vi i 4-ti cilindar i pak se poopravi no q ose6tam 4e e vapros na vreme da se preebe pak.i mn me e qd 4e nqma6e kak da q zamerq dali 6te dade 4e ve4e problema e v 1-vi cilindar,ako e taka super no ako ne .................
daite nqkakva ideq
mersi predvaritelno

Публикувано на: 19 Окт 2008 19:47
от diver
Сега ако вземе да смениш и кабелите току виж станала работа

Публикувано на: 19 Окт 2008 19:52
от neron8205
tq ne e s kabeli,a s bobini na vseki cilindar

Публикувано на: 19 Окт 2008 19:54
от diver
neron8205 написа:tq ne e s kabeli,a s bobini na vseki cilindar
сетих се, ма късно....пробвай да размениш и дюзите...едва ли е нещо друго...

Публикувано на: 19 Окт 2008 20:03
от neron8205
koi duzi?

Публикувано на: 19 Окт 2008 20:49
от neron8205
nqkoi drug 6te obarne li vnimanie na moq problem :help:

Публикувано на: 19 Окт 2008 23:01
от diver
neron8205 написа:koi duzi?
Инжекторите....

Публикувано на: 20 Окт 2008 22:49
от Scott
neron8205 написа:nqkoi drug 6te obarne li vnimanie...
Казваш, че си правил диагностика. А какъв е номера на грешката на 4-ти цилиндър?

Публикувано на: 21 Окт 2008 17:49
от neron8205
[/quote]Казваш, че си правил диагностика. А какъв е номера на грешката на 4-ти цилиндър?[/quote]
mi nqmam predstava,kakvo ima6 vpredvid?

Публикувано на: 21 Окт 2008 23:01
от Scott
neron8205 написа:...kakvo ima6 vpredvid?
Имам предвид думите ти:
pravix i diagnostika i vsi4ko be6e mn dobre,s izklu4enie na tva 4e 4-ti cilindar ne raboti dobre,a kato svetne lampata ot4ita 4e vaop6te ne raboti
Когато диагностичната апаратура 'отчете' нещо, тя генерира 'код на грешката', т.нар. DTC Error Code. Напр. най-честата грешка, когато не работи добре някой от цилиндрите е P0300 Random Cylinder Misfire Detected и P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected - прекъсване в 4-ти цилиндър. Ако само това е грешката, почваш по реда: свещ, DIS бобина, кабели, букси, инжектор, MAF, налягане на горивото, вакуумна система, температурен датчик, клапани, ECU ... общо взето това е грешка оказваща неравномерна работа (пропуски) на запалването в съответния цилиндър. Ако е нещо от рода на P1300-1315, Igniter Circuit Malfunction - тогава направо започваш от бобината. Диагностиката помага за да не се луташ и сменяш наред.

Публикувано на: 22 Окт 2008 18:18
от neron8205
mnogo ti blagodarq kolega.mnogo mi pomogna.trqbva da q pro4eta pak i da vi kaja kakvo to4no pi6e.puk togava 6te go mislim pak.
i o6te ne 6to da vi kaja,moje da pomogne,na tixi kolata q ose6tam 4e prekasva(ne raboti dobre)
az i smenix bobinite na 1 i 4 cilindar,nali ne sam napravil nqkoq glupost?

Публикувано на: 23 Окт 2008 20:32
от neron8205
kolega tova mom4e kadeto mi pravi diagnostikata,ne pomni koi e nomera na gre6kata,no mi kaza 4e pi6e"mised fire............"-lipsa na iskara na 4 cilindar
tova ako moje fda pomogne za6toto sega ne moga da i pro4eta kompa.

Публикувано на: 24 Окт 2008 00:24
от Scott
neron8205 написа:...kaza 4e pi6e"mised fire............"-lipsa na iskara na 4 cilindar...
Това е най-вероятно грешката - P0300 Random Cylinder Misfire Detected и ако е било за 4-ти цилиндър - P0304 - Cylinder 4 Misfire Detected.
Неприятното е, че това е по-скоро резултантна констатация на ЕКУ-то, че има пропуски в запалването и единствено посочва съответния цилиндър. Изглежда трябва да караш по метода на изключването, както вече си почнал - сложи нови свещи, размени бобината с някой друг цилиндър (но пък тогава ти трябва пак диагностика да видиш дали се е променил номера на грешката), и ако не помогне започваш по-реда - проверка на кабелите и буксите, почистване и пръскане с контактен спрей, размяна на инжекторите с някой друг цилиндър (и пък диагностика да видиш дали се е променил номера на грешката), почистване на MAF, проверка налягането на горивото, всички маркучета на вакуумната система, температурния датчик, хлабини на клапани, VVTi активатор и накрая ECU.
Всъщност, най-добре и Altezza да се намеси, че има огромен опит и може направо да каже, кое от тези неща е най-вероятно. :thumbsup:

Публикувано на: 27 Окт 2008 17:49
от neron8205
kolega blagodarq ti.v petak 6te q karam na diagnostika,no kakto ve4e napisah az sam i smenil sve6tite i sam razmenil bobinite.
za injektorite i drugite raboti ne vqrvam da e ,za6toto dokato e stydena raboti perfektno i kato pozagree zapo4va da prekasva az q use6tam to ne e mnogo.ta za tova si mislq 4e e ot bobinite
ima6 li prdstava kolko struvat novi i vtora raka?

Публикувано на: 31 Окт 2008 17:27
от neron8205
kolegi pak q zakusah
pravix i diagnostika dnes,no ne mi ot4ete nikakva gre6ka
no kato se pribirax na kum sofia lampata pak svetna
kajete mi nqkoi serviz kadeto mogat da mi obarnat vnimanie i da ne e mn skap razbira se :)
a i da vi kaja 4e kato svetne lampata varvi mn po dobre,ina4e prekasva leko