Страница 3 от 5

Публикувано на: 05 Авг 2008 14:16
от Ael
И сега последно Бош ли са оригиналните за новите турски Тойоти или някви други японски ?

Публикувано на: 05 Авг 2008 14:24
от Xeku
Забрави за каквито и да било японски части и консумативи в една турска Тойота! sad.gif

Публикувано на: 05 Авг 2008 14:30
от b0by
Първоначално колата излиза с БОШ , да си призная аз допреди 2 години незнаех че бош правят накладки , докато не ги видях на един авенсис и се позамислих доста! Бош е супер комерсиална фирма , но не всичко което прави е на перфектното ниво , за електроники и други бош си е супер , но за ремаци и филтри не съм им фен , както и за накладките сега!Да спомена ,че Бош България не предлага накладки поне в момента!Или ако предложи то е с доставка!Но да не навлизам на дълбоко!

Публикувано на: 05 Авг 2008 15:01
от racing_fan
Ей ей имах предвид, че ходя да гледам, а не че аз карам на ралита. biggrin.gif biggrin.gif Не че не го искам, но.... за сега само гледам. Ники аз не знам някой да кара с обикновени накладки на ралита, дори и нулите. Може би само S-ките са с нормални. Просто като ходя на състезания съм сам обикновено и карам доста бързо, особено ако съм по отсечките. И естествено на острите завои си трябва стабилно спиране от голяма скорост. Като се спусках от Белмекен към Юндола по отсечката спирачките се запалиха, хем не карах толкова бързо. Преди със старите не съм имал такъв проблем, трябваше да видя какви са. Егати всеки казва различно. Тия Акебоно и Нишимбо за първи път ги чувам сега.

Публикувано на: 05 Авг 2008 15:30
от nikicar
b0by написа:
gunner написа:
racing_fan написа:Горе долу какви пари са тези Минтекс? Че аз като сменях накладките взех някви Ашика уж японски за по 50 лв., и отпред и отзад съм с такива, обаче нещо не съм доволен. Веднъж останах без спирачки, незнам аз ли съм виновен или те. Ама не ми харесва как спира колата и искам да ги сменям. Казаха ми да си взема Remsa. Кво ще кажете? А тия Акебоно ми звучат като тия Ашика... нещо не ми вдъхват доверие.
Значи намерих тва магазинче за накладки на Дойран и имаше за мойта кола за 58 лв. комплект МИНТЕКС. Това добре, но аз започнах да се чудя, дали си заслужава да си взема такива, ако ще трябва да ги сменям след 10-15000 км., тъй като с тези които я взех от Германия изкарах спокойно 45 000 км.( и то ако германеца ги е сменил точно преди да я продаде)и спирах много добре. Май работата отново отива към поръчка от ТМ, но първо ще потърся тези НИШИМБО.
Ако не намериш , търси си феродо FDB серия , Има едни японски F.B.L. който са доста добри пак , и други!
FDB са нормалното FERODO , а рейсинговите са FCP , FRP и т.н. За рали както вече казах изобщо не са подходящи сток /обикновените накладки .

Публикувано на: 05 Авг 2008 15:34
от nikicar
racing_fan написа:Ей ей имах предвид, че ходя да гледам, а не че аз карам на ралита. biggrin.gif biggrin.gif Не че не го искам, но.... за сега само гледам. Ники аз не знам някой да кара с обикновени накладки на ралита, дори и нулите. Може би само S-ките са с нормални. Просто като ходя на състезания съм сам обикновено и карам доста бързо, особено ако съм по отсечките. И естествено на острите завои си трябва стабилно спиране от голяма скорост. Като се спусках от Белмекен към Юндола по отсечката спирачките се запалиха, хем не карах толкова бързо. Преди със старите не съм имал такъв проблем, трябваше да видя какви са. Егати всеки казва различно. Тия Акебоно и Нишимбо за първи път ги чувам сега.
Опс, сега прочетох че не караш а гледаш рали .. извинявам се .Ако искаш мога да ти предложа и тунинг серия накладки .Дай някакви по пълни данни за колата си .

Публикувано на: 05 Авг 2008 16:53
от b0by
Акебоно , е спирачна система , както правят и накладки , като Ате , Бендикс и т.н. А за FDB на Феродо аз знам каква серия са , казах на колегата да си търси такива , за нормално каране , не му трябва премиум серия!

Публикувано на: 05 Авг 2008 17:03
от nikicar
b0by написа:Акебоно , е спирачна система , както правят и накладки , като Ате , Бендикс и т.н. А за FDB на Феродо аз знам каква серия са , казах на колегата да си търси такива , за нормално каране , не му трябва премиум серия!
Ок. после прочетох че не кара рали.

Публикувано на: 05 Авг 2008 18:33
от Ael
Xeku написа:Забрави за каквито и да било японски части и консумативи в една турска Тойота! sad.gif
Ясно че заводско няма да излене с японски накладки щом е от Турция ,въпроса ми беше после кви слагат тука наще тарикати?

Публикувано на: 07 Авг 2008 15:15
от gunner
А някой да сподели нещо за марките ЗИМЕР(40лв.) и ЛУКАС(100лв.)?

Публикувано на: 07 Авг 2008 15:57
от slowtraveler
jim_beam написа:ами на днешните нови коли май не държат много,като си гледам алуминиевите джанти какви са черни отвътре за 15.000км.а един приятел с хонда сивик 2001 ги смени на 150к без дори да са износени,оригинални made in japan.та кои тойоти идваха от япония днешно време? mad.gif ама айде да не почвам пак темата,че само се ядосвам. mad.gif
Едва ли пробега зависи от страната производител biggrin.gif
На авенсиса му смених задни накладки на 90х.км и още имаха живот... А предните още са с ресурс около 40%... Каране предимно градско във Варна... biggrin.gif

Публикувано на: 07 Авг 2008 19:17
от diver
gunner написа:А някой да сподели нещо за марките ЗИМЕР(40лв.) и ЛУКАС(100лв.)?
След поредния МИНТЕКС сложих ЛУКАС който изтърпях няма 100км подарих на майсторчето и си сложих пак МИНТЕКС. За другите нямам наблюдения....

Публикувано на: 13 Авг 2008 16:47
от DMDimitrov
А някой да изкаже мнение за локхийт?

zdr

Публикувано на: 14 Яну 2009 17:46
от mimo_

Публикувано на: 04 Фев 2009 19:21
от Svetlix
Никой не видях да споменава Кашияма ... някой с наблюдения?