Публикувано на: 05 Авг 2008 14:16
И сега последно Бош ли са оригиналните за новите турски Тойоти или някви други японски ?
FDB са нормалното FERODO , а рейсинговите са FCP , FRP и т.н. За рали както вече казах изобщо не са подходящи сток /обикновените накладки .b0by написа:Ако не намериш , търси си феродо FDB серия , Има едни японски F.B.L. който са доста добри пак , и други!gunner написа:Значи намерих тва магазинче за накладки на Дойран и имаше за мойта кола за 58 лв. комплект МИНТЕКС. Това добре, но аз започнах да се чудя, дали си заслужава да си взема такива, ако ще трябва да ги сменям след 10-15000 км., тъй като с тези които я взех от Германия изкарах спокойно 45 000 км.( и то ако германеца ги е сменил точно преди да я продаде)и спирах много добре. Май работата отново отива към поръчка от ТМ, но първо ще потърся тези НИШИМБО.racing_fan написа:Горе долу какви пари са тези Минтекс? Че аз като сменях накладките взех някви Ашика уж японски за по 50 лв., и отпред и отзад съм с такива, обаче нещо не съм доволен. Веднъж останах без спирачки, незнам аз ли съм виновен или те. Ама не ми харесва как спира колата и искам да ги сменям. Казаха ми да си взема Remsa. Кво ще кажете? А тия Акебоно ми звучат като тия Ашика... нещо не ми вдъхват доверие.
Опс, сега прочетох че не караш а гледаш рали .. извинявам се .Ако искаш мога да ти предложа и тунинг серия накладки .Дай някакви по пълни данни за колата си .racing_fan написа:Ей ей имах предвид, че ходя да гледам, а не че аз карам на ралита. biggrin.gif biggrin.gif Не че не го искам, но.... за сега само гледам. Ники аз не знам някой да кара с обикновени накладки на ралита, дори и нулите. Може би само S-ките са с нормални. Просто като ходя на състезания съм сам обикновено и карам доста бързо, особено ако съм по отсечките. И естествено на острите завои си трябва стабилно спиране от голяма скорост. Като се спусках от Белмекен към Юндола по отсечката спирачките се запалиха, хем не карах толкова бързо. Преди със старите не съм имал такъв проблем, трябваше да видя какви са. Егати всеки казва различно. Тия Акебоно и Нишимбо за първи път ги чувам сега.
Ок. после прочетох че не кара рали.b0by написа:Акебоно , е спирачна система , както правят и накладки , като Ате , Бендикс и т.н. А за FDB на Феродо аз знам каква серия са , казах на колегата да си търси такива , за нормално каране , не му трябва премиум серия!
Ясно че заводско няма да излене с японски накладки щом е от Турция ,въпроса ми беше после кви слагат тука наще тарикати?Xeku написа:Забрави за каквито и да било японски части и консумативи в една турска Тойота!
Едва ли пробега зависи от страната производител biggrin.gifjim_beam написа:ами на днешните нови коли май не държат много,като си гледам алуминиевите джанти какви са черни отвътре за 15.000км.а един приятел с хонда сивик 2001 ги смени на 150к без дори да са износени,оригинални made in japan.та кои тойоти идваха от япония днешно време?ама айде да не почвам пак темата,че само се ядосвам.
След поредния МИНТЕКС сложих ЛУКАС който изтърпях няма 100км подарих на майсторчето и си сложих пак МИНТЕКС. За другите нямам наблюдения....gunner написа:А някой да сподели нещо за марките ЗИМЕР(40лв.) и ЛУКАС(100лв.)?