Страница 3 от 3

Публикувано на: 29 Юли 2008 23:46
от kristian
Fido Dido написа:
kristian написа:Да не пускам нова тема,имам въпрос:
Някой знае ли инжекторите кой със кой впръсква по двойки?
Т.е 1-4 и 2-3 или 1-3 и 2-4.Разглеждам си книгата на каруцата и виждам две противоречиви схеми.А газовото впръсква на 1-4 и 2-3.
Трябва да са като газовите - компа ги управлява еднакво.
Бе то ясно,ама дали газовите са закачени правилно?

Публикувано на: 29 Юли 2008 23:50
от Uncle Dido
Ами ако не са, то няма да бачка инжекциона. По принцип знам, че винаги работят 1-4 2-3, щото коляновия вал се балансира по-добре.

Публикувано на: 30 Юли 2008 05:54
от dil
Според софтуера на моята газова, бачкат 1-3 и 2-4

Публикувано на: 06 Авг 2008 16:51
от pumabg
Момчета, кво става бе няма ли кой да каже къде се почистват дюзи и горивни сис-ми.
Това за добавките, върши работа но за кратко след 500-1000 километра пак се влошава...
:help:

Публикувано на: 06 Авг 2008 18:52
от diver
pumabg написа:Момчета, кво става бе няма ли кой да каже къде се почистват дюзи и горивни сис-ми.
Това за добавките, върши работа но за кратко след 500-1000 километра пак се влошава...
:help:
Дунев, Пулсатор, Раковски и Козлодуй улицата май беше Тимок....

Публикувано на: 06 Авг 2008 23:03
от jingo
Петрол добавка Хелиос,двойна доза първи път,2.25лв за 30 литра има смисъл ! Усеща се и върху вида на ауспуха ...!

Публикувано на: 08 Авг 2008 10:47
от KingSteve
Някой знае ли инжекторите кой със кой впръсква по двойки?
Ако си забелязал бобината за 1-4 е 1 и за 2-3 е друга. т.е пали едновременно съответно 1-4 после 2-3.