Публикувано на: 17 Юли 2008 10:57
ами нали искаш проходима кола затова.а един път ако го покараш много трудно ще искаш да влезеш в нормална кола. biggrin.giftribalistas написа:...
А ощо взето рава го препоръчвате горещо?
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
ами нали искаш проходима кола затова.а един път ако го покараш много трудно ще искаш да влезеш в нормална кола. biggrin.giftribalistas написа:...
А ощо взето рава го препоръчвате горещо?
За лекото подобрение - времето ще покаже. За корейците съм съгласен, има от кой да се учат. Кия-та бяха зле, обаче Сиид е разработен в Германия и се сглобява в Словакия. Аз говорех за другите играчи в Европа. Засега каточе ли само БМВ държат донякъде фронта но останалите...Тепърва трабва да доказват, че нямат сестра - както стана с Вектрата. Сега от Опел я спряха и пускат Инсигния, май така беше, за да се опитат да изтрият лошата слава на ръждата... laugh.gif laugh.gifLEXUS написа:Не,в момента производителите залагат на по-евтини материали за интериора и т.н.,не свалят здравината на колите,поне не очевидно.Корейците непрекъснато подобряват здравината на колите си,личи си и от гаранциите ,които дават,а те продават доста коли-Хюндай/Киа. Европейците продължават да са слаби,като след пропадането в здравината на колите им през 1999-2004 година,сега се забелязва леко подобрение дори.
Ael написа:Е така много се дразня. Никой досега не се е оплакал от нещо сериозно щото примерно колата му е турска. Аз карам "турски" Аурис и по доволен от колата не мога да бъда, до сега да чукна на дърво не съм имал никви проблеми. Колата е на 10000км вече, а няма да ви казвам през какви пътища е минала и къде ме е закарала и върнала... От друга страна е ясно, че проблемите изкачат по късно ако има такива. Нека някой да излезе и да каже "мойта се строши вчера и е турска, па на съседа японската е кара и само бензина и налива... Тогава вече може да има изказвания от типа "аз ако знаех че е турска сглобка нямаше да си я купя". Айде сега ми заприлича малко на снобарска работа тука , тея с японските зглобки да се фукат пред останалите френски ,африкански и т.н Тойотките са здрави ,тва е доказано, а тенденцията наистина е че новите коли ги правят по калпави но това е неизбежно ,екологий, по сложни конструкций ала бала. По тоя повод ще кажа само оня ден един приятел дето жиевее в Лас Вегас кво ми се похвали. Купил си Тойота човека и чак като прехвърлил 36 000 мили отишал да му сменят маслото laugh.gif Колата си работела като пушка!
Е че аз с моя 1400сс ще ги стигна тия 205км ако няма рогачи с бмв-та дето немогат да се пребират на време. Дайте нещо по-сложно на тези 126 коня дето сте ги опнали уж по наклончето biggrin.gifjuri_galev написа:Преди 2 седмици с един аурис дизел 2.0 към морето с 4 човека и 4 куфара 205 по-еднонаклонче