Абе ускорение за 9.4 сек. не ми се вижда тромаво за 158 коня и това голямо купе,даже е доста пъргава. Не си запознат с 2.4 мотора.2.4 моторите на тия купета никога не са се славели като резачки,а по-скоро за добро,бързо придвижване с нормално бързо ускорение и добър разход заради 4-те цилиндъра,но въпреки това печелиш работен обем.slowtraveler написа: Точно за тоя двигател става въпрос....
Вярно е, че е най-малкия двигател за тоя модел, но все пак 2.4 по принцип не е малък обем двигател дори и за това купе.
А това, че 'вадят' само 158к.с., при условие, че на хонда двигателя с този обем е 190к.с не е в плюс на Тойота.....
Иначе конкретната кола е наречена 'шлеп', поради размера и мудността си
Просто за нашия пазар кола 2.0 около 150к.с. според мен е нормален компромис между разход/пъргавина и т.н.
2.4 вече е над 'златната' среда и по принцип очакванията към такъв двигател са по-големи.
А когато техническите параметри са като на двигател 1.8-2.0 тогава просто не купуваш тази кола - което се опитах да обясня.
И затова в класа в който търсех автомобил, Тойота няма никакво предложение (най-близкото е Авенсиса, който по принцип не ми хареса и това, че е английски също ме отказа).
Сравнението с 1.8 или 2.0 мотор е напълно неуместно,защото техните настройки и начин на работа са различни и предназначени за по-малки купета.Те могат да изкарат повече коне,но в различно съотношение върт.момент ,обороти и т.н.. Справка:Погледни 2.4 мотора на Ауди А6.В гамата на А6 дори 1.8Т е по-бърз при старата генерация,а при новата 2.4 А6 е по-бавно от 2.0TFSI,въпреки ,че 2.4 е със 7 коня повече,въпреки това е по-бавно от 2.0ТФСИ. А на Хонда двигателите са си супер и изкарват много коне,както и на Тойота спортните двигатели.Хонда в крайна сметка всички коли са й спортни,дори големите лимузини се карат спортно. Камри може да е наречена шлеп заради големината си и мекото окачване,но мудност не бих казал.За американските стандарти може да е мудна,все пак 2.4 4 цилиндъра за тях е малолитражка biggrin.gif ,карат V8 i V6 главно.Но за европейските стандарти 2.4 никак не е мудна с ускорение 9.4 секунди.
И е ясно,че Тойота с умисъл прави 2.4 толкова малко коне,за да даде и сравнително малък разход за купето,което тегли.Иначе всички знаем ,че Тойота и Хонда най-добре знаят как да изкарат най-много коне от единица обем!

А иначе 2.4 е над златната среда ,но е с различни задачи и функции натоварен.
Честито за Маздата!За нея лоша дума няма да чуеш.

