Страница 3 от 3
Публикувано на: 18 Юни 2008 22:30
от diver
dimd00d написа:diver написа:
Инак по-твърдото окачване, би трябвало да намалява спирачни път, ма да дига коне някак си ми е трудно да го осмисля. Нека някой по-начетен обясни, че стана интересно....
Е как става пък това?

да кажем разпределя "лягането" на колата напред и изместване на тежестта....
Публикувано на: 18 Юни 2008 22:33
от dimd00d
diver написа:dimd00d написа:diver написа:
Инак по-твърдото окачване, би трябвало да намалява спирачни път, ма да дига коне някак си ми е трудно да го осмисля. Нека някой по-начетен обясни, че стана интересно....
Е как става пък това?

да кажем разпределя "лягането" на колата напред и изместване на тежестта....
и? не забравяй, че спираш цялата кола, масата и няма как да изчезне изведнъж каквото и да и е окачването

Публикувано на: 18 Юни 2008 22:54
от speedermarto
diver написа:
Инак по-твърдото окачване, би трябвало да намалява спирачни път, ма да дига коне някак си ми е трудно да го осмисля. Нека някой по-начетен обясни, че стана интересно....
Искаш да кажеш, че подобрява стабилността на втомобила

Публикувано на: 18 Юни 2008 23:04
от jamie
Кат ша става дума за окачване и подобряване на старта - бих се съгласил че ПО-МЕКО окачване на двигателния мост може да е от полза. Обяснението - weight transfer.
Публикувано на: 18 Юни 2008 23:12
от dimd00d
jamie написа:Кат ша става дума за окачване и подобряване на старта - бих се съгласил че ПО-МЕКО окачване на двигателния мост може да е от полза. Обяснението - weight transfer.
Ако караш драгстер да, ма после в завоите става лошо.
Темата с окачването е толкоз сложна, че направо е тъжно. Кво изобщо означава твърдо окачване, over damped или under sprung (щото последното е много популярно в бг тунинг средите 'жълтите пружини' и прочие laugh.gif ). ако са амортесьорите, бъмпа и рибаунда могат ли да се променят поотделно или ще подскачаш по пътя.
Има си дебели книги изписани (и поствани тука) по темата.
Публикувано на: 18 Юни 2008 23:22
от jamie
Понеже те знам че ще пишеш и ти - изрично съм го написал - при старт
Мани че верно темата с окачването е безкрайна - и имам почти толкова големи бели петна ....

Публикувано на: 19 Юни 2008 20:29
от chaval
speedermarto, ходили до ТМ ? Какво ти казаха за ТТЕ продават ли ги тия продукти ? На мен от сайта ми казаха да се свържа с месния дилар, така че трябва да има резултат
Публикувано на: 19 Юни 2008 21:55
от speedermarto
casparcho написа:speedermarto, ходили до ТМ ? Какво ти казаха за ТТЕ продават ли ги тия продукти ? На мен от сайта ми казаха да се свържа с месния дилар, така че трябва да има резултат
Не съм. Чакам да видя един гений дали ще успее да ми оправи таблото на ярето и като ми даде резултати в следващите 3-4 дена, ще ходя до ТМ или за табло и програмиране на ключ или само за ключа зависи тоя какво ще направи. Ще отида задължително но ще видим кога ще е точно. Щом имам информация веднага ще кажа

Публикувано на: 11 Юли 2008 01:26
от speedermarto
casparcho написа:speedermarto, ходили до ТМ ? Какво ти казаха за ТТЕ продават ли ги тия продукти ? На мен от сайта ми казаха да се свържа с месния дилар, така че трябва да има резултат
Ходих и ги продават с поръчка и доставяне както повечето им части. Човека ми обеща да позвъни където трябва, взе ми телефона и каза, че ще се обади да ми каже цена

Публикувано на: 11 Юли 2008 08:45
от poli
Най-евтиния вариант с потенциал е да сложиш един 4Е-FTE двигател.
А ето и няколко варианта:
http://ssmotorsport-bg.com/en/products/ ... 0Yaris.htm