Страница 3 от 3

Публикувано на: 15 Апр 2008 21:00
от jagito
Намерих я от Japanparts на Симеон 135 за 90 кинта.

Публикувано на: 15 Апр 2008 21:25
от gunner
Благодаря, ще опитам и аз, но след като я закарам още веднъж на диагностика до ТМ, за да проверя дали проблема не е другаде.

Публикувано на: 15 Апр 2008 22:06
от jagito
Не измери ли съпротивлението? Прочети началото на тази тема на the_rider съобщенията. Ако дюзата няма съпротивление значи не е наред. Поне мойта така я открих.А още по време на работа махаш кабела на дюзата и двигателя трябва да почне да се дави. Ако няма промяна значи е тази.Проверяваш за сравнение и другите разбира се. Измери и кабела на дюзата.
Иначе ако си прочел един майстор ми каза че е кабел и сега си имам комплект кабели за 75 лева. :censored:

Публикувано на: 16 Апр 2008 11:43
от Martinco
Не съм вещ в техниката,но и на мен така ми прекъсваше,и като отидох на диагностика ми казаха че ламбда сондата ми е заминала.

Публикувано на: 16 Апр 2008 11:59
от gunner
Значи не съм им мерил съпротивлението, защото не знам как, но докато работи, вадя един по един кабелите и при едното няма промяна, докато при другите започва направо да гасне. Но идеята ми за диагностика е по-скоро да открия защо се развалят тези дюзи и дали същинския проблем не е другаде, защото не мога всяка година да се занимавам с тях mad.gif .

Публикувано на: 16 Апр 2008 14:47
от max-2
gunner написа:Значи не съм им мерил съпротивлението, защото не знам как, но докато работи, вадя един по един кабелите и при едното няма промяна, докато при другите започва направо да гасне. Но идеята ми за диагностика е по-скоро да открия защо се развалят тези дюзи и дали същинския проблем не е другаде, защото не мога всяка година да се занимавам с тях mad.gif .
На газ ли си?

Публикувано на: 16 Апр 2008 18:47
от gunner
Не.
И не мисля да слагам.
Имаш ли нещо впредвид?

Публикувано на: 16 Апр 2008 20:58
от max-2
Не, но съм чувал, че на коли с газова се запушват дюзите.

Публикувано на: 16 Апр 2008 22:01
от jagito
Съпротивлението на дюзите се мери мн. лесно само ти трябва един мултицет от 5-10лв. Нагласяш го да мери омове и допираш двете човки на мултицета с двете пластинки на дюзата и така.
Но по-добре така и така ще ходиш в ТМ нека те да си свършат работата.
Аз също мисля да ходя в ТМ въпреки че колата сега работи добре сега, но по-нататък че сега съм се охарчил.
И като отидеш в ТМ кажи после какво е излезнало! :thumbsup: