Страница 3 от 3

Публикувано на: 02 Апр 2008 09:13
от jamie
Давам пример - кола със старо масло на 30 000 км, ремъци пред скъсване (които се разтягат като ластик), свещи на 50 000 км (при норматив за стандартните 20 000), кабели които правят дискотека при влажно време, стари горивни и въздушни филтри.

Е, какво ще и диагностицираш ? Проблемите ? Като се сменят консумативите - едва тогава ще откриеш че неработещия от време на време цилиндър има позапушен инжектор - а не дефектен кабел, свещ или спукана капачка на делкото.

Публикувано на: 02 Апр 2008 23:54
от Nedkow
jamie написа:Давам пример - кола със старо масло на 30 000 км, ремъци пред скъсване (които се разтягат като ластик), свещи на 50 000 км (при норматив за стандартните 20 000), кабели които правят дискотека при влажно време, стари горивни и въздушни филтри.

Е, какво ще и диагностицираш ? Проблемите ? Като се сменят консумативите - едва тогава ще откриеш че неработещия от време на време цилиндър има позапушен инжектор - а не дефектен кабел, свещ или спукана капачка на делкото.
Е аз предполагам, че това вече е свършено и проблема се открива след време.