Страница 3 от 5

Публикувано на: 24 Мар 2008 16:26
от DANIEL
аз при всяко спиране си я дърпам, не обичам да оставям колата на скорост
и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
или да рачкам скоростите като не е запалена
за тва преди да я изгаса исключвам от скорост и дърпам ръчната
през зимата нещата стоят по друг начин заради въпросното замръзване

Публикувано на: 24 Мар 2008 17:11
от hyankov
DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.

Публикувано на: 24 Мар 2008 18:28
от DANIEL
hyankov написа:
DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.
тва си е направено за презапасяване срещу неприятни инциденти
ама при керамичните съединители, какъвто е и моя,
държенето на натиснат съединител при запален мотор на скорост,
не е желателно, както и използването на "полусъединител"
ама тва е друга тема

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:10
от ugabuga
zashtoto v amerika imame "clutch switch" koito e pod pedala i ako ne e natisnat ne mojesh da zapalish. V Evropa chuvam che ne bilo taka
hyankov написа:
DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:13
от desSs
аз пък мога да запаля едиствено на неутрална, с натисната спирачка

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:22
от slowtraveler
Барабанните спирачки замръзват по-сериозно от дисковите - водата няма откъде да се оттече, докато дисковите се самопочистват и самоизсушават biggrin.gif
Баща ми скъса колянов вал от замръзване на задни барабанни спирачки. Пробвал да я отлепи с рязко тръгване и се чуло 'тряс' (задно предаване)....
Върна се на собствен ход от около 5км със счупен колянов вал на мястото на биелен лагер на 4 цилиндър....
Звука на двигателя беше като на 'гайкомелачка' tongue.gif
А освен това съм карал кола на приятел, който обича да дърпа ръчна спирачка.
Колата явно някъде е стояла повече на ръчна и беше изкривил барабани - при спиране се усещаше биене и неравномерно (на тласъци) спиране...
Ръчната я ползвам само при необходимост, и то с натягане само колкото е необходимо (въпреки, че на Тойотата ръчната е барабанна, докато крачната сработва друг механизъм на дискова спирачка)...

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:25
от diver
desSs написа:аз пък мога да запаля едиствено на неутрална, с натисната спирачка
хехехе, че незнам да има автоматик дет да не е така biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:26
от Ael
ugabuga написа:zashtoto v amerika imame "clutch switch" koito e pod pedala i ako ne e natisnat ne mojesh da zapalish. V Evropa chuvam che ne bilo taka
hyankov написа:
DANIEL написа:и най вече не обичам да паля на скорост с натиснат съединител
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.
Моя Аурис също не пали без съединител а е ръчка...

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:27
от ALTEZZA
pravilnoto e da se ostavi na skorost(1-va ili zadna) i na rachna spirachka(koiato mejdu drugoto na angliiske se kazva parking brake, shtot e za parkirane, otdavna e otpadnalo imeto emergency). az lichno vinagi ia ostaviam na neotralna i darpam rachnata, osven ako ne sam na niakakav naklon, koeto prakticheski ne sashtestvuva v Illinois.

btw, ot niakolko choveka veche cheta tuk che im se e sluchvalo da im zamraznat spirachkite, obache na niakoi ot tiah da im se e sluchvalo na Toyota?

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:27
от diver
Ael написа:
ugabuga написа:zashtoto v amerika imame "clutch switch" koito e pod pedala i ako ne e natisnat ne mojesh da zapalish. V Evropa chuvam che ne bilo taka
hyankov написа:
Интересно. Мойта пък не дава да я запаля, ако не е натиснат съединителя, дори на свободна да е.
Моя Аурис също не пали без съединител а е ръчка...
повечето азиатки са така...имал съм и няколко корейки и те кат колите ;)

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:30
от Ael
diver написа:и няколко корейки и те кат колите ;)
Nice tooth.gif

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:32
от max-2
laugh.gif Гледайте само да не тръгнат каляските сами, да не стане някоя беля.

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:32
от ALTEZZA
v USA e zakon ot 94-ta ili neshto takova che ako iskash da prodavash kola tuk triabva da ima clutch switch(t.e. da pali samo ako si natisnal ambriaja). za Evropa niama takav zakon, ta si e do proizvoditela. obiknovenno Evropeiskite go niamat, pak Iaponskite go imat.

Публикувано на: 24 Мар 2008 19:35
от desSs
diver написа:
desSs написа:аз пък мога да запаля едиствено на неутрална, с натисната спирачка
хехехе, че незнам да има автоматик дет да не е така biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
може smile.gif тва ми е първата кола, тъй че не ми се смейте много, ако дрънкам глупости :hello2:
ALTEZZA написа:pravilnoto e da se ostavi na skorost(1-va ili zadna) i na rachna spirachka............ az lichno vinagi ia ostaviam na neotralna i darpam rachnata...
казваш кое е правилното, а не го правиш? smile.gif

Публикувано на: 24 Мар 2008 21:30
от newmiro
ALTEZZA написа:ot niakolko choveka veche cheta tuk che im se e sluchvalo da im zamraznat spirachkite, obache na niakoi ot tiah da im se e sluchvalo na Toyota?
на японската сила спирачките не замръзват, на нея и не требе размразяване:РР