Страница 3 от 5
Публикувано на: 28 Мар 2008 00:56
от rudolf
jozen написа:Ами нали при движението на автомобила тоя КУЛЕР,се охлажда от напречната струя въздух,с която се"удря",и по тоя начин се разсейва топлината му(и тая вътре в него,тоест на въздуха който минава през него)и така по този начин се охлажда въздуха.
А относно онези дупки по буталата....еми....незнам,и такива работи се случват понякога

,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Re: RE
Публикувано на: 28 Мар 2008 01:08
от rudolf
jozen написа:Момчета!!!!!!
"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.
Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.
Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!
Благодаря на всички заинтересовани по темата!
да ама като се смали въздуха ще глътне и у-на брой повече азот,,,който всъщност не допринася за изгарянето,,и тези кислородни молекули в повече като се размешат с азота в повече--няма ли да е същото?? то всъщност кислорода в въздуха е 20тина %,,,което значи че повече примеси ще влезат от цялата работа,,,,това няма ли да спъне работата?
Публикувано на: 28 Мар 2008 08:32
от dimd00d
jozen написа:Ами нали при движението на автомобила тоя КУЛЕР,се охлажда от напречната струя въздух,с която се"удря",и по тоя начин се разсейва топлината му(и тая вътре в него,тоест на въздуха който минава през него)и така по този начин се охлажда въздуха.

как става тва, дейба, кат тоя въздух и кулера са с една и съща температура?
Публикувано на: 28 Мар 2008 08:49
от diver
jozen написа:А ако се комбиниора и с watherinjection, поне +100 коня ще удари
А това какво ще рече(че не ми е много ясно)на някаква инжекция ми прилича ама...все пак би ли пояснил?

Ами това е иновационна технология. както вероятно вече си се досетил караш с вода. Как може да не си чувал?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Инак идеята за водна инжекция е проста...пръска се разтвор на вода и спирт върху кулера, те се изпаряват а от физиката би трябвало да знаеш, че при изпаряване се отнема температура....
Публикувано на: 28 Мар 2008 08:53
от diver
rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Както винаги е удоволствие да четеш Рудолф рано сутрин. Голям смях пада.

Публикувано на: 28 Мар 2008 09:40
от jozen
rudolf написа:да ама като се смали въздуха ще глътне и у-на брой повече азот,,,който всъщност не допринася за изгарянето,,и тези кислородни молекули в повече като се размешат с азота в повече--няма ли да е същото?? то всъщност кислорода в въздуха е 20тина %,,,което значи че повече примеси ще влезат от цялата работа,,,,това няма ли да спъне работата?
Ти или наистина не разбираш нещата,или се правиш на интересен,в форума.
Публикувано на: 28 Мар 2008 09:41
от jozen
rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Ами всъщност даже трябва и вериги да си сложиш,и едно оръдие през шибедаха да минава и ето ти:ТАНК
ps:Много смешно хахахаха

Публикувано на: 28 Мар 2008 10:31
от rudolf
jozen написа:rudolf написа:да ама като се смали въздуха ще глътне и у-на брой повече азот,,,който всъщност не допринася за изгарянето,,и тези кислородни молекули в повече като се размешат с азота в повече--няма ли да е същото?? то всъщност кислорода в въздуха е 20тина %,,,което значи че повече примеси ще влезат от цялата работа,,,,това няма ли да спъне работата?
Ти или наистина не разбираш нещата,или се правиш на интересен,в форума.
ми аз недоумявам, а и никъде не мога да намеря, при охлаждане ,кои молекули се свиват повече,,на кислорода ,азота въглерода ,водорода,,,,,щото ако не е кислорода-значи при охлаждане ,другите ще се свият повече- и процентното садаржание на кислород ще намалее,защото повече свити от другите газове ще влезах през дросела,,,,а от познанията ми ,ако намалее кислорода- значи колата няма да върви

Публикувано на: 28 Мар 2008 10:41
от rudolf
diver написа:rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Както винаги е удоволствие да четеш Рудолф рано сутрин. Голям смях пада.

дивере не се смей,,,това го казах защото ефекта от кулера ще се загуби при драг състезание,,,защото започваме на караме от 0-километра и там още нищо не охлаждаме,,,и тамън ще заохлажда- и трябва да спираш
мисля че е по разумно да се сложи кулера в багажника-за да не прави челно съпротивление- и да се отдухва с супер мощен вентилатор-за да симулира движение с 250км/х-и да имаме мощен старт???
п.с. защо ли ви питам като се видя че тук никой не разбира от кулери
jozen написа:rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Ами всъщност даже трябва и вериги да си сложиш,и едно оръдие през шибедаха да минава и ето ти:ТАНК
ps:Много смешно хахахаха

колега -това е несериозно
Публикувано на: 28 Мар 2008 11:30
от Scott
rudolf написа:...колега -това е несериозно
Напротив, не е несериозно, а гениално - насочваме оръдието назад и хоп - имаш launch control
Публикувано на: 28 Мар 2008 12:12
от diver
jozen написа:Това има някаква логика но е малка!Защо пък разтвор на вода и спирт.Защо не е на чист спирт?Чистият спирт се изпарява много по-бързо и лесно от отнема много повече температура от колкото водата!?!?!?!?!Или може би си правиш бъзик с мен??????
Ми сигурно защото и по-лесно се пали....Ма понеже си новатор може да измислиш и друга технология за охлаждане на въздуха...с течен азот...оп абе тва някой не го ли беше измислил?!....може да пробваш и с амониева селитра...амоняк...абе момче с идеи си, ще измислиш нещо...
Публикувано на: 28 Мар 2008 12:57
от jozen
rudolf написа:ми аз недоумявам, а и никъде не мога да намеря, при охлаждане ,кои молекули се свиват повече,,на кислорода ,азота въглерода ,водорода,,,,,щото ако не е кислорода-значи при охлаждане ,другите ще се свият повече- и процентното садаржание на кислород ще намалее,защото повече свити от другите газове ще влезах през дросела,,,,а от познанията ми ,ако намалее кислорода- значи колата няма да върви
Ами,ский ся кво става:въздухът е смес от газове с процентно съдържание:азот-около78,2%,кислород-около20,8%,И примесни съставки(Въглероден диоксид,водни пари,водород,и други)със процентно съдържание около-1%!Та,основните съставки са кислород и азот.При намалянето на температурата-тия газове,заемат по-малък обем.Следователно в обемът,които минава през смукателния колектор-ще има повече молекули АЗОТ и КИСЛОРОД(в случая няма значение кои се свива повече,защото имат поредни номера от Менделеевата таблица-тоест ПОЧТИ нямат разлика в масите си.Плюс това имат по 2 АТОМА в молекулата си,а това говори че междумолекулното разстояние е едно и също)А в случая работата извършват нашите кислородни молекулки-а те като са в повече,се извършва по-качествено горене(използва се пълния капацитет на горивото-тоест-освобождава си максимума от калорийте заложени в него)А,азота е инертен газ,и играе ролята на контрольор,на температурата на горене(държи я в определени граници и не и позволява да превиши).Мисля че бях достатъчно ясен по темата.Ако не-ще обясня пак!

Публикувано на: 28 Мар 2008 13:07
от rudolf
diver написа:jozen написа:Това има някаква логика но е малка!Защо пък разтвор на вода и спирт.Защо не е на чист спирт?Чистият спирт се изпарява много по-бързо и лесно от отнема много повече температура от колкото водата!?!?!?!?!Или може би си правиш бъзик с мен??????
Ми сигурно защото и по-лесно се пали....Ма понеже си новатор може да измислиш и друга технология за охлаждане на въздуха...с течен азот...оп абе тва някой не го ли беше измислил?!....може да пробваш и с амониева селитра...амоняк...абе момче с идеи си, ще измислиш нещо...
аз съм измислил,,но ми е необходим някой с познание по физика,но и по химия ,за да го обсъдим.
както знаем -кислорода е прозрачен,а примесите в въздуха-не са,затова и не можем да видим много надалече.
както знаем в горните слоеве на атмосветата вредните където няма кислород, УВ-лъчи се спират от газовете
ако сложим соларна лампа в кулера,тя ще нагорещява само другите молекули, но не и кислородните. Те ще увеличат размера си и няма да минават толко много през дросела, което значи че ще влизат повече кислородни молекули или че кислорода в сместа ще се увеличи пропорционално....в технополис има домашни солариюми -за по 60тина лева...
моля само сериозни коментари.
TOYOTA RLZ
Публикувано на: 28 Мар 2008 15:27
от jozen
Съвсем сериозен коментар-братле,МНОГО СИ ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА!Защо си мислиш че в горните слоеве няма кислород-напротив,има,но е с по-малко атмосферно налягане.И кое те кара да мислиш,че соларната лампа,няма да нагрява кислородните,ами само другите молекули(то освен азотните,аз за други не се сещам).Та UV-лъчите се спират,от...мисля че това трябва да си го чувал-ОЗОНОВИЯ СЛОЙ(озона представлява 3-атомна молекула от кислород).Наистина,не искам да те обезсърчавам,ама си далече от истината!(но все пак е хубаво да има такива като тебе,да се опитват да измислят нещо-в крайна сметка,така са станали великите открития)

Re: TOYOTA RLZ
Публикувано на: 28 Мар 2008 16:08
от rudolf
jozen написа:Съвсем сериозен коментар-братле,МНОГО СИ ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА!Защо си мислиш че в горните слоеве няма кислород-напротив,има,но е с по-малко атмосферно налягане.И кое те кара да мислиш,че соларната лампа,няма да нагрява кислородните,ами само другите молекули(то освен азотните,аз за други не се сещам).Та UV-лъчите се спират,от...мисля че това трябва да си го чувал-ОЗОНОВИЯ СЛОЙ(озона представлява 3-атомна молекула от кислород).Наистина,не искам да те обезсърчавам,ама си далече от истината!(но все пак е хубаво да има такива като тебе,да се опитват да измислят нещо-в крайна сметка,така са станали великите открития)

жалко,,,добре поне че не купих солариумна лампа за тестовете
добре,а какво ще кажеш за това,,,- пускаме в кулера ,бензин в ваничка-тип резервоар за канарчета- който винаги седи на едни ниво.
както знаем бензина се изпарява,но не много -защото в резервоара никога не се изпарява целия,,а има известна наситеност на бензинови пари-богати на бензинови молекули...
бензина ще се изпарява в зависимост от това колко въздух минава през кулера,но не до безкрайност ,,,,това ще спомогне да е по добре размесена сместта,както и ще вкара допълнително молекули бензин???
,,така ако вкараме повече бензин- и ефекта от кулера за повече кислород,,сместа ще е оптимална...