Страница 3 от 5

Публикувано на: 28 Мар 2008 00:56
от rudolf
jozen написа:Ами нали при движението на автомобила тоя КУЛЕР,се охлажда от напречната струя въздух,с която се"удря",и по тоя начин се разсейва топлината му(и тая вътре в него,тоест на въздуха който минава през него)и така по този начин се охлажда въздуха.
А относно онези дупки по буталата....еми....незнам,и такива работи се случват понякога tongue.gif :thumbsup:
,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??

Re: RE

Публикувано на: 28 Мар 2008 01:08
от rudolf
jozen написа:Момчета!!!!!!
"Когато въздухът се компресира, той се награвя и това го прави по-малко плътен, което означава че за определен обем ще има по-малко кислород в двигателя, следователно по-малко мощност.

Intercool-ера ще охлади този компресиран въздух и следователно двигателя ще има повече мощност.

Ето защо intecool-ерите не се слагат на НЕ-турбо или коли без supercharger. Тези автомобили използват студен външен въздух, който се филтрира и се изпраща директно към двигателя. Въздухът не е компресиран и следователно не е загрят...."
Аз може да нямам познания по турбоколи че и по атмосферни,кои знае колко нямам,НО,доколкото съм слушал даскала в часовете по физика-той казваше че когат един газ(в случая нашия въздух,необходим за горенето)се охлади той се свива(демек определено количество газ,се разпростира в по малък обем)и следователно,въздухът,преминал през смукателния колектор,когато е с по-малка температура,има по малък обем,а той-смукалтения колектор,си знае колко обем да смукне.Това означава че като смукне "x"количество въздух,(студен задължително)то в това"x"количество,ще има "y"молекулки кислород ПОВЕЧЕ!А всички знаем,че при наличието на богата кислородна среда,горивото(било бензин,било нафта,било...няма знач.какво)изгаря по-ИНТЕНЗИВНО!!!Та драги господа car-tuning фенове,аз може да не разбирам от коли,ама от към физиката съм(почти)бог,а процеса горене,си е чиста физика.Ако има,някой който да ме обори,(да ми покаже че не съм прав)нека заповяда-ще се радвам да науча нещо повече!
Благодаря на всички заинтересовани по темата!
да ама като се смали въздуха ще глътне и у-на брой повече азот,,,който всъщност не допринася за изгарянето,,и тези кислородни молекули в повече като се размешат с азота в повече--няма ли да е същото?? то всъщност кислорода в въздуха е 20тина %,,,което значи че повече примеси ще влезат от цялата работа,,,,това няма ли да спъне работата?

Публикувано на: 28 Мар 2008 08:32
от dimd00d
jozen написа:Ами нали при движението на автомобила тоя КУЛЕР,се охлажда от напречната струя въздух,с която се"удря",и по тоя начин се разсейва топлината му(и тая вътре в него,тоест на въздуха който минава през него)и така по този начин се охлажда въздуха.
ohmy.gif как става тва, дейба, кат тоя въздух и кулера са с една и съща температура?

Публикувано на: 28 Мар 2008 08:49
от diver
jozen написа:
А ако се комбиниора и с watherinjection, поне +100 коня ще удари
А това какво ще рече(че не ми е много ясно)на някаква инжекция ми прилича ама...все пак би ли пояснил? :whistle:
Ами това е иновационна технология. както вероятно вече си се досетил караш с вода. Как може да не си чувал?! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Инак идеята за водна инжекция е проста...пръска се разтвор на вода и спирт върху кулера, те се изпаряват а от физиката би трябвало да знаеш, че при изпаряване се отнема температура....

Публикувано на: 28 Мар 2008 08:53
от diver
rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Както винаги е удоволствие да четеш Рудолф рано сутрин. Голям смях пада. tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Публикувано на: 28 Мар 2008 09:40
от jozen
rudolf написа:да ама като се смали въздуха ще глътне и у-на брой повече азот,,,който всъщност не допринася за изгарянето,,и тези кислородни молекули в повече като се размешат с азота в повече--няма ли да е същото?? то всъщност кислорода в въздуха е 20тина %,,,което значи че повече примеси ще влезат от цялата работа,,,,това няма ли да спъне работата?
Ти или наистина не разбираш нещата,или се правиш на интересен,в форума.

Публикувано на: 28 Мар 2008 09:41
от jozen
rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Ами всъщност даже трябва и вериги да си сложиш,и едно оръдие през шибедаха да минава и ето ти:ТАНК
ps:Много смешно хахахаха wacko.gif

Публикувано на: 28 Мар 2008 10:31
от rudolf
jozen написа:
rudolf написа:да ама като се смали въздуха ще глътне и у-на брой повече азот,,,който всъщност не допринася за изгарянето,,и тези кислородни молекули в повече като се размешат с азота в повече--няма ли да е същото?? то всъщност кислорода в въздуха е 20тина %,,,което значи че повече примеси ще влезат от цялата работа,,,,това няма ли да спъне работата?
Ти или наистина не разбираш нещата,или се правиш на интересен,в форума.
ми аз недоумявам, а и никъде не мога да намеря, при охлаждане ,кои молекули се свиват повече,,на кислорода ,азота въглерода ,водорода,,,,,щото ако не е кислорода-значи при охлаждане ,другите ще се свият повече- и процентното садаржание на кислород ще намалее,защото повече свити от другите газове ще влезах през дросела,,,,а от познанията ми ,ако намалее кислорода- значи колата няма да върви sad.gif

Публикувано на: 28 Мар 2008 10:41
от rudolf
diver написа:
rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Както винаги е удоволствие да четеш Рудолф рано сутрин. Голям смях пада. tongue.gif tongue.gif tongue.gif
дивере не се смей,,,това го казах защото ефекта от кулера ще се загуби при драг състезание,,,защото започваме на караме от 0-километра и там още нищо не охлаждаме,,,и тамън ще заохлажда- и трябва да спираш mad.gif

мисля че е по разумно да се сложи кулера в багажника-за да не прави челно съпротивление- и да се отдухва с супер мощен вентилатор-за да симулира движение с 250км/х-и да имаме мощен старт???
п.с. защо ли ви питам като се видя че тук никой не разбира от кулери wacko.gif
jozen написа:
rudolf написа:,,да ама трябва много бързо да караш...иначе не става. ,,,не трябва ли да си и с зимни гуми-кат се заскрежат от скоростта??
Ами всъщност даже трябва и вериги да си сложиш,и едно оръдие през шибедаха да минава и ето ти:ТАНК
ps:Много смешно хахахаха wacko.gif
колега -това е несериозно

Публикувано на: 28 Мар 2008 11:30
от Scott
rudolf написа:...колега -това е несериозно
Напротив, не е несериозно, а гениално - насочваме оръдието назад и хоп - имаш launch control

Публикувано на: 28 Мар 2008 12:12
от diver
jozen написа:Това има някаква логика но е малка!Защо пък разтвор на вода и спирт.Защо не е на чист спирт?Чистият спирт се изпарява много по-бързо и лесно от отнема много повече температура от колкото водата!?!?!?!?!Или може би си правиш бъзик с мен??????

Ми сигурно защото и по-лесно се пали....Ма понеже си новатор може да измислиш и друга технология за охлаждане на въздуха...с течен азот...оп абе тва някой не го ли беше измислил?!....може да пробваш и с амониева селитра...амоняк...абе момче с идеи си, ще измислиш нещо...

Публикувано на: 28 Мар 2008 12:57
от jozen
rudolf написа:ми аз недоумявам, а и никъде не мога да намеря, при охлаждане ,кои молекули се свиват повече,,на кислорода ,азота въглерода ,водорода,,,,,щото ако не е кислорода-значи при охлаждане ,другите ще се свият повече- и процентното садаржание на кислород ще намалее,защото повече свити от другите газове ще влезах през дросела,,,,а от познанията ми ,ако намалее кислорода- значи колата няма да върви
Ами,ский ся кво става:въздухът е смес от газове с процентно съдържание:азот-около78,2%,кислород-около20,8%,И примесни съставки(Въглероден диоксид,водни пари,водород,и други)със процентно съдържание около-1%!Та,основните съставки са кислород и азот.При намалянето на температурата-тия газове,заемат по-малък обем.Следователно в обемът,които минава през смукателния колектор-ще има повече молекули АЗОТ и КИСЛОРОД(в случая няма значение кои се свива повече,защото имат поредни номера от Менделеевата таблица-тоест ПОЧТИ нямат разлика в масите си.Плюс това имат по 2 АТОМА в молекулата си,а това говори че междумолекулното разстояние е едно и също)А в случая работата извършват нашите кислородни молекулки-а те като са в повече,се извършва по-качествено горене(използва се пълния капацитет на горивото-тоест-освобождава си максимума от калорийте заложени в него)А,азота е инертен газ,и играе ролята на контрольор,на температурата на горене(държи я в определени граници и не и позволява да превиши).Мисля че бях достатъчно ясен по темата.Ако не-ще обясня пак! :whistle:

Публикувано на: 28 Мар 2008 13:07
от rudolf
diver написа:
jozen написа:Това има някаква логика но е малка!Защо пък разтвор на вода и спирт.Защо не е на чист спирт?Чистият спирт се изпарява много по-бързо и лесно от отнема много повече температура от колкото водата!?!?!?!?!Или може би си правиш бъзик с мен??????

Ми сигурно защото и по-лесно се пали....Ма понеже си новатор може да измислиш и друга технология за охлаждане на въздуха...с течен азот...оп абе тва някой не го ли беше измислил?!....може да пробваш и с амониева селитра...амоняк...абе момче с идеи си, ще измислиш нещо...
аз съм измислил,,но ми е необходим някой с познание по физика,но и по химия ,за да го обсъдим.
както знаем -кислорода е прозрачен,а примесите в въздуха-не са,затова и не можем да видим много надалече.
както знаем в горните слоеве на атмосветата вредните където няма кислород, УВ-лъчи се спират от газовете

ако сложим соларна лампа в кулера,тя ще нагорещява само другите молекули, но не и кислородните. Те ще увеличат размера си и няма да минават толко много през дросела, което значи че ще влизат повече кислородни молекули или че кислорода в сместа ще се увеличи пропорционално....в технополис има домашни солариюми -за по 60тина лева...

моля само сериозни коментари.

TOYOTA RLZ

Публикувано на: 28 Мар 2008 15:27
от jozen
Съвсем сериозен коментар-братле,МНОГО СИ ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА!Защо си мислиш че в горните слоеве няма кислород-напротив,има,но е с по-малко атмосферно налягане.И кое те кара да мислиш,че соларната лампа,няма да нагрява кислородните,ами само другите молекули(то освен азотните,аз за други не се сещам).Та UV-лъчите се спират,от...мисля че това трябва да си го чувал-ОЗОНОВИЯ СЛОЙ(озона представлява 3-атомна молекула от кислород).Наистина,не искам да те обезсърчавам,ама си далече от истината!(но все пак е хубаво да има такива като тебе,да се опитват да измислят нещо-в крайна сметка,така са станали великите открития) :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Re: TOYOTA RLZ

Публикувано на: 28 Мар 2008 16:08
от rudolf
jozen написа:Съвсем сериозен коментар-братле,МНОГО СИ ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА!Защо си мислиш че в горните слоеве няма кислород-напротив,има,но е с по-малко атмосферно налягане.И кое те кара да мислиш,че соларната лампа,няма да нагрява кислородните,ами само другите молекули(то освен азотните,аз за други не се сещам).Та UV-лъчите се спират,от...мисля че това трябва да си го чувал-ОЗОНОВИЯ СЛОЙ(озона представлява 3-атомна молекула от кислород).Наистина,не искам да те обезсърчавам,ама си далече от истината!(но все пак е хубаво да има такива като тебе,да се опитват да измислят нещо-в крайна сметка,така са станали великите открития) :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
жалко,,,добре поне че не купих солариумна лампа за тестовете

добре,а какво ще кажеш за това,,,- пускаме в кулера ,бензин в ваничка-тип резервоар за канарчета- който винаги седи на едни ниво.
както знаем бензина се изпарява,но не много -защото в резервоара никога не се изпарява целия,,а има известна наситеност на бензинови пари-богати на бензинови молекули...

бензина ще се изпарява в зависимост от това колко въздух минава през кулера,но не до безкрайност ,,,,това ще спомогне да е по добре размесена сместта,както и ще вкара допълнително молекули бензин???
,,така ако вкараме повече бензин- и ефекта от кулера за повече кислород,,сместа ще е оптимална...