Страница 3 от 6

Публикувано на: 21 Мар 2008 13:08
от spiritch
Абе това си е издевателство да караш тази кола с 220km/h и то не моментно(да я изпробваш да, ама иначе...), всъщност не знам колко и е максималната скорост. И човек да спринтира повече от половин километър и пиши го мъртъв. Абе винаги съм се чудил, след като максималната разрешена скорост е 130km/h, защо разрешават да се продават коли, които вдигат повече.

Публикувано на: 21 Мар 2008 14:32
от mitoko
ceko26 написа:3 000 об.м. бяха около 180 км/ч. Колега добрата новина е, ако не си гледал маслото никога може да си я купил с масло около минимума.Лошата е, че оригиналното се харчи по-малко от следващото което ще ти налеят на 15 000км.В книжката са написали че е нормално разхода на масло до 1л. на 1000км. и, че е препоръчително да се сменя на 7 500 км за дизелите.Радвай се, че има датчик за нивото , че можеше и да скръцнеш по пътя.
Иди и вдигай скандал в ТМ Ауто да ти проследят разхода.
Искай да ти покажат документа в който японците знаят за този проблем и въпреки това не го отстраняват гаранционно , докато не видиш документ това са просто твърдения на приемчика.
Това си е измама като си я купувал да са ти казали, че ще харчи по толкова масло.
нещо не се обърках wacko.gif след покупката на колко км. е първата смяна на маслото wacko.gif почва да замирисва на проблеми с тия дизели и ТМа... dry.gif

Публикувано на: 21 Мар 2008 14:56
от Green LIght
mitoko написа:
нещо не се обърках wacko.gif след покупката на колко км. е първата смяна на маслото wacko.gif почва да замирисва на проблеми с тия дизели и ТМа... dry.gif
Бе на 15 000 го дават от ТМ ауто, хиляда пъти ги питах. Обаче всичко живо, което е малко от малко чат от автомобили, си сменя маслото между 7 и 9 000 километра. Аз съм на смяна на масло в събота(9000км)

Публикувано на: 22 Мар 2008 11:11
от Ael
spiritch написа:Абе това си е издевателство да караш тази кола с 220km/h и то не моментно(да я изпробваш да, ама иначе...), всъщност не знам колко и е максималната скорост. И човек да спринтира повече от половин километър и пиши го мъртъв.
Bullshit ! От Пловдив до Стара Загора по магистралата 225км постоянна скорост за по малко от 25мин ,3ма човека по средно 80кг + 1 машина около 90кг и багаж натъпкан догоре в комбито - Форд Мондео 155hp дизелак. Никви проблеми...

Публикувано на: 22 Мар 2008 16:15
от slowtraveler
Хе хе - винаги съм се кефил на такива изказвания - при 'максимална' скорост за модела 215км/ч как някой поддържа постоянна скорост 225км/ч и то натоварен.....
Къде попадате все на такива 'тунинговани' версии???? tongue.gif tongue.gif tongue.gif
И на дизелака нищо му нямало..... (все още)...

Публикувано на: 22 Мар 2008 18:11
от Ael
Ами аз пътувах в тази кола тогава ,така че няма как да ме убедиш че е невъзможно. Не знам от къде гледаш максимална скорост 215, като колата си ги стига 240 колкото си пише и на километража. Ако е като на моята - максимална 170км значи е ясно колко невъзможно ти се струва. До този момент бях много скиптично настроен към марката "Форд" но като видях как върви тва Мондео ми се скри шапката.

Публикувано на: 22 Мар 2008 19:15
от Vesko
slowtraveler написа:Хе хе - винаги съм се кефил на такива изказвания - при 'максимална' скорост за модела 215км/ч как някой поддържа постоянна скорост 225км/ч и то натоварен.....
Къде попадате все на такива 'тунинговани' версии???? tongue.gif tongue.gif tongue.gif
И на дизелака нищо му нямало..... (все още)...
I moiata kola v knijkata pishe maksimalna skorost 205, no sas sigurnost elektronniat i ogranichitel e na 215 :)

Публикувано на: 22 Мар 2008 22:00
от slowtraveler
Ael написа:.....колата си ги стига 240 колкото си пише и на километража. ....
Наистина малко съм сбъркал в сметките - макс 220км/ч (дават я 137mph)....
Ама с тея 240 направо изби рибата biggrin.gif
Не че се заяждам, ама не си ли мислил, че може километража да греши?
Имах една астра 93г 1.4 карбуратор 75к.с....
Та тази астра седан спокойно си пълнеше километража (~230км/ч), въпреки, че максималната скорост и даваха около 180км/ч ....
Обаче като показваше 70км/ч в града никой катаджия не ме спираше, защото реално скоростта беше около 50км/ч.
Откакто си взех GPS станах реалист и не вярвам на такива приказки или на километражи :thumbsup:

P.S. тези 20км/ч разлика в показанията на скоростомера са 10% грешка, което си е напълно допустимо (т.е. автомобила може да е достигал 220км/ч), но не е реално да се поддържа постоянно тази максимална скорост...

Публикувано на: 22 Мар 2008 22:16
от ceko26
Засечи тогава на твоята с колко лъже километража.

Публикувано на: 22 Мар 2008 22:20
от Ael
Тук говорим за нова кола на 25000км на която не е променяно нищо (гуми,джанти и др.) Километража си е толкова точен колкото и на останалите нови коли. Тъй като не вярваш (и аз не повярвах първо) при първа възможност ще дам снимков материал за доказателство. И пак ти кавам - не бъркай максималната скорост на автомобила с максималната скорост на производителя при която гарантират за твоята безопастност.

И да не съм много офтопик - сигурно Мондеото гори много масло ,и сигурно и при тях е нормално за нов дизел biggrin.gif

Публикувано на: 22 Мар 2008 23:31
от slowtraveler
ceko26 написа:Засечи тогава на твоята с колко лъже километража.
Авенсиса лъже с около 6-7%.
С толкова лъжат и маздите (разбира се само тези, които съм замервал).
Астрата F лъжеше с около 30% и то от нова с оригинални гуми (както и всички астри, които съм виждал от първото поколение ~93г)....
При Астра G проблема вече беше отстранен и нямаше такива големи разлики (пак бяха 5-7%).

Публикувано на: 23 Мар 2008 00:36
от Nedkow
Тази тема била много интересна, а аз да нея забележа smile.gif
Преди 10г. имах Камри 2.0ТД 88г. Колата си вървеше нормално с 180 и никога не е харчела масло, така че твоето си е дефек и трябва "Японците" да ти сменят турбото или колата.

Между другото и аз съм разочарован от новите автомобили правени са само да си издържат гаранцията.
И след това си принуден да си купиш нова. Лошото е, че това е глобална политика, която работи безупречно на запад sad.gif
Никой производител не е заитересован да прави "Вечен" автомобил както преди.

Публикувано на: 23 Мар 2008 08:58
от proscrip
Абе има езва тема наоколо за качеството на Тойота - особено за новите автомобили...

Това Мондео по-горе го засечете с GPS - грешката му в километража е към 10-12 %, от друга страна - имат фабричен дефект с дюзите и управлението им. Както и повечето дизели с наща нафта, но с DCI двигателите - има нещо гнило.
Единственото от което съм напълно доволен от мойта нова - айде вече стана на две години, Тойота е двигателя - 2.5 Д4Д - на 15 х не съм сменял малсо, ама на 12 го смених първия път, като цвят беше още такова, че не можах да го видя на щеката дали е там дето трябва, дори един път ги стреснах в сервиза като отидох и им викам - ми нещо маслото не го виждмам по щеката, а то си беше на макс - не гори, дето се вика - грам масло и и стои бяло-жълто. А двигателя не е така разтоварен - щото няма 6-а, а пета е със сравнително високо предавателно число 0.88 - и на 3000 об съм на 115 км/ч. Така че какви са тез дизели 2.0 Д4Д дето лапат масло повече от страия ми Ровър дето е на 420 000 и като го юрна по магистралата - като спра в града излизат искри от ауспуха????? Как един двигател ще стане по-екологичен, като новите горят повече масло от старите свестни дизели? - че на тоз ровър в книжката му пише, че е притеснително, ако разхода на 10 к км е повече от 500 гр., или 50 гр/1000 км!

Публикувано на: 23 Мар 2008 19:00
от Kiki
э

Публикувано на: 23 Мар 2008 19:07
от Kiki
Колега,сменяй си маслото по предписание! Защо мислиш,че някой производител ще препоръчва смяна на маслото на собственното си производство на рисков пробег? Е освен,ако имаш излишни 200 и повече лева за масло и филтри.