Страница 3 от 8
Публикувано на: 04 Мар 2008 21:53
от LEXUS
Не знам какво имаш впредвид с цена като за българи,но Мазда 3 е японска.Дайхацу Териос,Куоре трябва да ги проверя.Много малко останаха сериозните авто-производители,които да продават в Европа коли,които да внасят от Япония,икономически е нецелесъобразно,построяват си заводи в Европа,въвеждат си системите за качество и продават,така както направиха в САЩ преди години.
Публикувано на: 04 Мар 2008 22:57
от Scott
joney написа:...Та може ли някой да ми посочи един модел на автомобил сглобен ама наистина в Япония или Ю.Корея и да е на примлива цена, като за българи?
Англичаните имат един лаф - YPFWYG - You Pay For What You Get - Плащаш за това, което получаваш.
Ако получаваш нещо дето си заслужава, трябва да му платиш истинската цена, а не 'като за българи'
Публикувано на: 04 Мар 2008 23:26
от ugabuga
lafa ne e li You Get what you pay for?
Публикувано на: 10 Мар 2008 12:54
от Ael
Заводите са толкова автоматизирани че не мисля че дали ще е японец или алжирец зад машината ще има значение за крайния продукт ,които е изпълнен и проверен по стандарти поставени от компанията. Също така си мисля че единствената разлика между турския завод и английския е разположението на кошчетата за боклук най-вероятно...
Публикувано на: 10 Мар 2008 13:32
от Scott
ugabuga написа:lafa ne e li You Get what you pay for?
You Get what you pay for е подобно по смисъл, но на противоположния край на потребителската кошница - Плащаш малко и в замяна получаваш боклук.
Разликата е тънка, но осезателна - едното може да се каже със гордост -
Ето вижте ме, аз плащам за хубави неща пълната им цена, а второто е подигравателно -
като ти свиди, задоволявай се с боклуци.
Публикувано на: 10 Мар 2008 13:34
от jamie
Ael написа:Заводите са толкова автоматизирани че не мисля че дали ще е японец или алжирец зад машината ще има значение за крайния продукт ,които е изпълнен и проверен по стандарти поставени от компанията. Също така си мисля че единствената разлика между турския завод и английския е разположението на кошчетата за боклук най-вероятно...
Да ама не !
Мисля че фактор е и пазара за който е предназначена колата.
Публикувано на: 10 Мар 2008 13:40
от mitoko
jamie написа:Ael написа:Заводите са толкова автоматизирани че не мисля че дали ще е японец или алжирец зад машината ще има значение за крайния продукт ,които е изпълнен и проверен по стандарти поставени от компанията. Също така си мисля че единствената разлика между турския завод и английския е разположението на кошчетата за боклук най-вероятно...
Да ама не !
Мисля че фактор е и пазара за който е предназначена колата.
има логика

всеки пазар като страна или континент си има определени специфични черти... търсене , предлагане, нива на екстрите, нагласи на потребителите, че даже и религията има значение...
Публикувано на: 10 Мар 2008 13:40
от didak
няма два еднакви завода, дори и на една марка. за съжаление опита показва, че за японските марки изнесеното производство намалява качеството.
някой знае ли кои автомобили на българския пазар от средния /голфов/ клас са made in Japan?
Публикувано на: 10 Мар 2008 14:05
от joney
За съжаление и японците като се "изнесат" от Япония стават съвсем различни. Във фирмата във която работя преди време бяха командировали няколко японеца на съвсем отговорна работа - следяха паричните потоци и усвояването на един бая дебел кредит отпуснат от японското правителство по линията на екологията и т.н.т. Първите няколко седмици бяха като роботи - бачкане от тъмно до тъмно - не си вдигаха главите от компютрите. Малко, като се поогледаха и като видяха, че тук не е като там ела да видиш какво става - тук ли си Пенке, там си стой. Лайф, лайф и пак лайф. Позачервиха бузи, станаха и по-общителни и въобще позаприличаха на хора. Понеже проеката беше дългосрочен, през 5-6 месеца ги привикваха в Япония. Връщаха се жълти и пояпончени ама бързо-бързо се оправяха. Между тях имаше и един, който беше над 70 год, ама бачкаше та пушек се вдигаше. Като си заминаваха окончателно, след приключването на проекта, плачеха със сълзи като деца.
Всеки да си прави изводи, каквито си иска. Колкото до автомобили правени в Япония, мисля, че само Дайхацу още си е останал чисто японски.

Публикувано на: 10 Мар 2008 15:28
от Ael
Незнам колко от вас са влизали в такъв завод за производство на автомобили че да дават "компетентни" мнения ,затова няма да започвам спор по този въпрос. Позната която продава Тойота тук ми разправя какво била видяла като се върна от служебна обиколка в завода на Тойота в Турция. Ако си мислите че японците ще си оставят ей така просто някое звено да разваля бримката , щото просто завода е извън границите на държавата им жестоко се лъжете

Публикувано на: 10 Мар 2008 15:38
от jamie
Ael написа:Незнам колко от вас са влизали в такъв завод за производство на автомобили че да дават "компетентни" мнения ,затова няма да започвам спор по този въпрос. Позната която продава Тойота тук ми разправя какво била видяла като се върна от служебна обиколка в завода на Тойота в Турция. Ако си мислите че японците ще си оставят ей така просто някое звено да разваля бримката , щото просто завода е извън границите на държавата им жестоко се лъжете

Аз знам само 1 Корола с преебани уплътнения и боя на задния капак (хеч) - турска.
Знам и един Ескорт (нов, от последните - тогава) на който боята по праговете се оголи от четките при автоматично миене на автомивка. Оказа се че бил "специално издание" за Източния блок - новите демокрации бла бла.....
Пък който иска - да си броди из заводите.
Публикувано на: 10 Мар 2008 17:23
от Ael
Е случва се на 10 милиона една две да излезат с козметични дефекти laugh.gif Тва да не е мерцедес и пежо дето си прибират колите след като са ги продали вече
Новия Рав4 къде се зглобява ? Щото един познат за малко да прелее като заваля дъжд на вън. То май имаше и някви лексуси дето ги изтеглиха заради дефект?
Публикувано на: 10 Мар 2008 19:23
от jamie
Ael написа:Е случва се на 10 милиона една две да излезат с козметични дефекти laugh.gif
Абе козметичен - да си наводниш колата и да се наложи да я пребоядисаш ?
Що не се случва на японското производство ами все на турско, испанско че и английско ?

Публикувано на: 10 Мар 2008 19:48
от LEXUS
didak написа:
някой знае ли кои автомобили на българския пазар от средния /голфов/ клас са made in Japan?
Mazda 3,Subaru Impreza .Mitsubishi Lancer също мисля,че е Японски.
Публикувано на: 11 Мар 2008 09:31
от joney
Освен, че има значение къде се извършва монтажа има значение и пазара за който се произвежда съответното возило. Също като при праха за пране. Ариел, който се продава в Германия и да речем Австрия (от там имам наблюдения), няма нищо общо с Ариел'а продаван в България. Ще кажете - за автомобила, това е невъзможно. Да, да ама не. Двигателя и шасито са същите, но консумативите - накладки, съединители, разни гумени уплътнения и пр. са от по-евтините, считай по-калпавите, за страните от третия свят към които се числи и БГ. Така, че в съответния завод се знае, коя партида с какво е накичена, и съответно, за къде може да се експедира. Колкото и да Ви звучи невероятно, навремето за да пробие на германския пазар с Рено 19, рената сглобявани за Германия са били под специално наблюдение и колкото да си ги плюем франзузите, са успели с 19 да изпреварят Голф на немския пазар (като се има предвид германците какви нацоиналисти са). Във никакъв случай независимо за каква марка става въпрос два автомобила единия продаван да речем в Германия, а другия у нас не са с еднакво качество. Доста хора са се убедили в това. Вече има фирми, които предлагат покупка на нов автомобил от Зап.Европа - излиза малко по скъпо, но за евтиното.....
Да не говорим за гаранцията. Та това е положението Минке, както каза на времето кмета Софиянски.
