Публикувано на: 28 Сеп 2006 16:45
basi aspusite.... prilicha na organ!
inak ne e zle i hvashta okoto!
inak ne e zle i hvashta okoto!
Хм, незнам дали от снимката, макар че и на нея се вижда доста ясно, какво се заблудихте сичките ?!?!? Оптика от Koenig Special WTF ?!?!? Тфа отзад между стоповете е некфа решетка незнам от какво, изрязана с ножовката и хваната с 4 видии върху фабричния панел (видиите се виждат на снимката) отдолу даже си седи дупката за номера, и се вижда, предната броня е stock, виж за задната определено е сменяна/правена, ама за аспусите - ако пак се загледате ще видите че двата най-леви (оригиналните) са опушени, другите за лъскави. Начи двата оригинални са отрязани, на тяхно място е заварен един квадратен профил, мисля че стоманен, който е надупчен и продължава по дължината на бронята, и на дупките са заварени другите накрайници, включително и оригиналните. И понеже те са си срещу тръбите от гърнето, те пушат, за другите не стига димаPAKETA_1 написа:ммда, ауспусите са адски зле...в смисъл, че 6 колектора се събират заради турбото и после пак се разделят за да може всички да си помислят че е "натюрел" ...само остава да я тунингова с един китеник на задната седалка
Във тунинг бг форума е нормално да се пишат глупости в полетата "кара" "мечтае да кара" и т.н. biggrin.gif Незнам колко е бърза вектрата, обаче е със C20LET около 300 коня 4x4 и е доста лека.K-A-N-U написа:LordDigital malkoiskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Taq vectra sk. kutii gi ima za konsumativ, shtoto gi chupi kato soleti. Az ne pomnq posledno koga beshe w dwijenie biggrin.giffr3nzy написа:Във тунинг бг форума е нормално да се пишат глупости в полетата "кара" "мечтае да кара" и т.н. biggrin.gif Незнам колко е бърза вектрата, обаче е със C20LET около 300 коня 4x4 и е доста лека.K-A-N-U написа:LordDigital malkoiskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Е според мен ти описваш точно тази супра. И на мен много ми приличаше на ферари biggrin.gif . Мястото където оригинално седи регистрацията е заменена със т.н. мрежа, която отвежда горещия въздух от двигателя навън при задно разположените мотори. Освен това задните калници ми се виждат раздути.LordDigital написа:Джантите наистина стават ,но изглеждат така агресивно защото са хипер изнесени на вънка.
Всъшност на снимките се вижда една черта над задния калник която вероятно е допълнителна раздувка за да може да вкарат токова агресивни джантета.
Инак Koenig-specials имат китове за МК3 ,само че хипер рядки. Доколкото знам има 2 или 3 такива супри във Испания (едната я беха снимали и беше червена) ,колегата дето е там да каже... но по спомени от снимката КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПРИЛИЧАШЕ НА СУПРА ,направо си беше живо Ferrari TEstarrrrrrrrrrr000000000000sssssssaaaaaaaaaaaaa
Тоз е така известния "заварчик по бутала" - беше заварил бутало на Нисан 200SX (буквално заварка), на същия беше трошил колянов вал. Бива го и да отлива предни капаци от ... кит (CRX е жертвата този път). Мисля че Самбата е по-гъст с него, той да разказва (там май се беше проявил като тунингьор на ВАЗ)ALTEZZA написа:koi e toz "известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR"?
Дали по света или само в родна България ....ugabuga написа:ujas ....
kvi maistori ima po sveta ...