Страница 3 от 8

Публикувано на: 28 Сеп 2006 16:45
от V35GTR
basi aspusite.... prilicha na organ!

inak ne e zle i hvashta okoto!

Публикувано на: 28 Сеп 2006 17:22
от K-A-N-U
LordDigital malko offtopic.gif iskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45

Публикувано на: 28 Сеп 2006 21:37
от bambo
PAKETA_1 написа:ммда, ауспусите са адски зле...в смисъл, че 6 колектора се събират заради турбото и после пак се разделят за да може всички да си помислят че е "натюрел" ...само остава да я тунингова с един китеник на задната седалка
Хм, незнам дали от снимката, макар че и на нея се вижда доста ясно, какво се заблудихте сичките ?!?!? Оптика от Koenig Special WTF ?!?!? Тфа отзад между стоповете е некфа решетка незнам от какво, изрязана с ножовката и хваната с 4 видии върху фабричния панел (видиите се виждат на снимката) отдолу даже си седи дупката за номера, и се вижда, предната броня е stock, виж за задната определено е сменяна/правена, ама за аспусите - ако пак се загледате ще видите че двата най-леви (оригиналните) са опушени, другите за лъскави. Начи двата оригинални са отрязани, на тяхно място е заварен един квадратен профил, мисля че стоманен, който е надупчен и продължава по дължината на бронята, и на дупките са заварени другите накрайници, включително и оригиналните. И понеже те са си срещу тръбите от гърнето, те пушат, за другите не стига дима smile.gif Бе... ще го снимам подробно и отблизо, само да се мерне пак.

А джантите наистина кефят. А и незнам колегата що реши че километража е тунинг? Аз на всичките турбо (2 или 3) дет съм виждал си е до 320???

Некой да не ме разбере погрешно де - колицата е готина, и мен ме кефи, освен аспусите де, просто не мисля че по нея има нещо от koenig или от която и да е друга такава марка. Иначе пича, след като е изпатил от некой "майстор" си чака 2 месеца оригинални части и станала истинска колата... да се надяваме де. Да е жив и здрав и да го радва само, да не я виждам повече в двора :thumbsup:

Публикувано на: 29 Сеп 2006 14:49
от fr3nzy
Ми аз съм гледал супра турбо мк3 със 280 на километража. Такава със 320 не бях виждал, може би малко супри съм гледал.

Един приятел има мерцедес правен от Koenigg (560SEC би-турбо) и доста напомния на тази супра. Възможно е собственика да е бил фен и да си я е изфабрикувал така че да прилича на Koenigg biggrin.gif

Публикувано на: 29 Сеп 2006 14:59
от fr3nzy
K-A-N-U написа:LordDigital malko offtopic.gif iskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Във тунинг бг форума е нормално да се пишат глупости в полетата "кара" "мечтае да кара" и т.н. biggrin.gif Незнам колко е бърза вектрата, обаче е със C20LET около 300 коня 4x4 и е доста лека.

Публикувано на: 29 Сеп 2006 19:58
от El Camino
fr3nzy написа:
K-A-N-U написа:LordDigital malko offtopic.gif iskah da te pitam.
Kato dade ediniq ot linkovete vidqh post na Kelesha(deto mnogo go hvali6, ne 4e nevqrvam ama ne go poznavam) i tam na infoto mu pi6e: Кара: 15сек. Вектра E dobre de sys toq ogromen intercooler, turbo, elektronika i taka natatyk ne e li mojal da siakra pove4e ot taq vektra, 4e tova 15 sec. e mnogo slabo??!?!?!? za spravka: http://tuning.bg/forum/viewtopic.php?t= ... c&start=45
Във тунинг бг форума е нормално да се пишат глупости в полетата "кара" "мечтае да кара" и т.н. biggrin.gif Незнам колко е бърза вектрата, обаче е със C20LET около 300 коня 4x4 и е доста лека.
Taq vectra sk. kutii gi ima za konsumativ, shtoto gi chupi kato soleti. Az ne pomnq posledno koga beshe w dwijenie biggrin.gif

Публикувано на: 30 Сеп 2006 03:52
от Japanese_fever
Djantite mi prili4at na tezi kato na BMW 850i. Naistina sa mnogo gotini.

Публикувано на: 30 Сеп 2006 05:58
от LordDigital
Джантите наистина стават ,но изглеждат така агресивно защото са хипер изнесени на вънка.

Всъшност на снимките се вижда една черта над задния калник която вероятно е допълнителна раздувка за да може да вкарат токова агресивни джантета.

Инак Koenig-specials имат китове за МК3 ,само че хипер рядки. Доколкото знам има 2 или 3 такива супри във Испания (едната я беха снимали и беше червена) ,колегата дето е там да каже... но по спомени от снимката КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПРИЛИЧАШЕ НА СУПРА ,направо си беше живо Ferrari TEstarrrrrrrrrrr000000000000sssssssaaaaaaaaaaaaa

Публикувано на: 02 Окт 2006 01:41
от fr3nzy
LordDigital написа:Джантите наистина стават ,но изглеждат така агресивно защото са хипер изнесени на вънка.

Всъшност на снимките се вижда една черта над задния калник която вероятно е допълнителна раздувка за да може да вкарат токова агресивни джантета.


Инак Koenig-specials имат китове за МК3 ,само че хипер рядки. Доколкото знам има 2 или 3 такива супри във Испания (едната я беха снимали и беше червена) ,колегата дето е там да каже... но по спомени от снимката КОЛАТА ИЗОБЩО НЕ ПРИЛИЧАШЕ НА СУПРА ,направо си беше живо Ferrari TEstarrrrrrrrrrr000000000000sssssssaaaaaaaaaaaaa
Е според мен ти описваш точно тази супра. И на мен много ми приличаше на ферари biggrin.gif . Мястото където оригинално седи регистрацията е заменена със т.н. мрежа, която отвежда горещия въздух от двигателя навън при задно разположените мотори. Освен това задните калници ми се виждат раздути.

ПС: като цяло е добре направена, обаче тези ауспуси ми се виждат много. laugh.gif

Публикувано на: 10 Окт 2006 01:35
от LordDigital
Обратно към темата.

Горката супра ,днеска ми потвърдиха информация че известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR работи по нея във Пловдив... всека кола си намира некои да я загроби - при това панижение ,може само да изкажа наи-искренни съболезнования на собственика на колата...

Ето и една снимка:

Изображение

А ето тука супрата сложена върху канала на изтезанията unsure.gif

Изображение

Публикувано на: 10 Окт 2006 06:39
от Japanese_fever
Tzveta e perfecten! :puke:
Tozi tzvqt i elektrikovo ze,emoq nqmat ravni po grozota sred koliet!!! mad.gif
Sharenkoto si e drugo, dve vuzglavni4ki na zadnoto stuklo i ku4ence deto si klati glavata, hahahahahahah ... laugh.gif

Публикувано на: 10 Окт 2006 08:03
от ALTEZZA
koi e toz "известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR"?

Публикувано на: 10 Окт 2006 09:27
от jamie
ALTEZZA написа:koi e toz "известния мърляк-"майстор" г-н ZnipeR"?
Тоз е така известния "заварчик по бутала" - беше заварил бутало на Нисан 200SX (буквално заварка), на същия беше трошил колянов вал. Бива го и да отлива предни капаци от ... кит (CRX е жертвата този път). Мисля че Самбата е по-гъст с него, той да разказва (там май се беше проявил като тунингьор на ВАЗ) :whistle:

Публикувано на: 10 Окт 2006 15:45
от ugabuga
ujas ....

kvi maistori ima po sveta ... sad.gif

Публикувано на: 10 Окт 2006 22:13
от Drifter
ugabuga написа:ujas ....

kvi maistori ima po sveta ... sad.gif
Дали по света или само в родна България .... :whistle: