Страница 3 от 6
Публикувано на: 01 Яну 2008 20:57
от hyankov
Намекваш че са 'забравили' да ми сменят масления филтър ли?
Публикувано на: 01 Яну 2008 21:06
от lz2lps
Не, просто че може да са сложили какъвто дойде

. А и аз предпочитам да знам какво има в колата и да съм си спокоен

.
Не казвам че това е причината да ти свети лампата на маслото - просто да си уверен в това че колата няма да те остави някъде. А и ме съмнява чак пък ментета да слагат

. Маслената система не е само маслената помпа - та затова реших да ти напомня и за филтъра.
Както спомена Краси малко по-нагоре, даже и една капачка на радиатора е от голямо значение за правилното охлаждане на двигателя - и тя си има клапичка:
http://auto.howstuffworks.com/cooling-system7.htm
http://64.78.42.182/sweethaven/MechTech ... 1&modNum=5
Tака че не пренебрегвай тези малки елементи...
Публикувано на: 02 Яну 2008 08:02
от hyankov
Аурайт, и последен въпрос към колегите тука в САЩ - какво масло се препоръчва за Корола (2000) - 109,000 мили? Никъде не можах да намеря каквато и да било препоръка. Идеи?

Публикувано на: 18 Фев 2008 01:37
от hyankov
Мамицата й... значи ето какво е състоянието след 1800 мили каране. Не бях проверил, но предполагам че когато са го сменили е било на Full. Просто се чудя как не ми е светнала лампата още. Снимката е правена на загрята кола, след 30 минути седене на равно.
По съвет на lz2lps ще го сменям с Мобил 1, 10W-30, дано има някакъв ефект. До сега бях с Пензойл, един Господ знае какъв коефициент. Не съм забелязал сутрин да пуши, нито някакви течове. Къде отива това масло, нямам идея. Ама сигурно изгаря де... Просто я усещам как колата става все по-шумна.
Не мисля да доливам, направо ще тичам към сервиза да го сменят. Сигурно ще заминат 60$. То само маслото май е $27, филтъра поне $15 и за труда още толкова...
Дали може да се е повредило нещо от каране с под Low
Всякакви коментари са добре дошли

Публикувано на: 18 Фев 2008 10:12
от jamie
Нищо и няма, ама все пак проверявай по-често де.
Защо не долееш килце сега - и на 3000 мили да смениш ?
Публикувано на: 18 Фев 2008 10:17
от hyankov
jamie написа:Нищо и няма, ама все пак проверявай по-често де.
Защо не долееш килце сега - и на 3000 мили да смениш ?
Знаеш ли че точно това си мислех сега. Да долея малко, а като станат 3к мили да го сменя с Мобил. Гледах касовата бележка - 5W-30 са ми сложили. Мисля да взема 2 литра, даже трябва да остане за доливане.
Като го гледаш така, към 1.5 ще трябва за да стигне до горната точка, нали?
Някой знае ли колко точно е обема на маслото на 1ZZ-FE? 4 литра ли е? И между горната и долната точка колко са - 1.5 ли?
Публикувано на: 18 Фев 2008 10:20
от jamie
Абе килце ще стигне.
На твое място не бих се престаравал излишно с 5/30, 10/40 или дори 15/50 пак стават - особено ако няма големи студове наоколо !
Публикувано на: 18 Фев 2008 10:23
от hyankov
jamie написа:Абе килце ще стигне.
На твое място не бих се престаравал излишно с 5/30, 10/40 или дори 15/50 пак стават - особено ако няма големи студове наоколо !
То никакъв студ няма, ама такова са ми сложили. Не е ли добре да се долива със същото? Аз даже точно същата марка щях да търся. Или това е престараване?
По принцип 10W-30 ми слагат, ама последната смяна беше Декември месец и те явно се уплашили от големия Калифорнийски 'студ' (45F, в най-лошия случай) и ми сложили 5W, което до колкото знам е за под 0 F??
Публикувано на: 18 Фев 2008 11:07
от jamie
Абе сега сложи 1 кило от същото.
Ама на смяната - 10/40 че и повече.
Публикувано на: 18 Фев 2008 13:19
от diver
Погледни си и въздушният филтър, да няма о изненада, кво праи тва масло тук.....
Публикувано на: 18 Фев 2008 17:53
от LordDigital
Тва да "чезне маслото" си е нормално за Короли около тез години ,просто требе да се научиш да го проверяваш и доливаш.
Синететично не и сипваи във никакъв случаи ако сега си със минерално ,щото тогаз вече ша почнат течове!
Даже бих са замислил за по-дебело масло някакво ,но не бих сипвал без да намеря по корлски форуми ,че точно това правят.
Публикувано на: 18 Фев 2008 18:54
от Japanese_fever
AZ sum smesval 5W30 i 10W30 mineralno - nqma problem.
ALTEZZA-ta taka mi e kazal, t.e. 4e nqma problem.
Ako pri vas temp. ne padat pod 10*C primerno napravo sledvashtiq put slaga 10W30.
Moita sushto pogorva mai i 5W30, i 10W30.
Ot kakto slojih 5W30 Castrol GTX High Mileage sum mnogo dovolen. Cenata e $13 za 5L ot Wal-Mart.

Ti spokoino vzemi su6toto maslo, no 10W30, proverqvai go redovno i pak se obadi.
p.s.
Nali predniq put ti kazahme da go proverqvash vednuj sedmi4no?!?

Публикувано на: 18 Фев 2008 19:07
от b_d
Japanese,
защо го съветваш да сложи "по-тънко" вместо по-гъсто при положение, че го губи?
Публикувано на: 18 Фев 2008 19:11
от diver
bad_dog написа:Japanese,
защо го съветваш да сложи "по-тънко" вместо по-гъсто при положение, че го губи?
За да си го намери във въздушният филтър, как защо.... biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Публикувано на: 18 Фев 2008 19:21
от Japanese_fever
bad_dog написа:Japanese,
защо го съветваш да сложи "по-тънко" вместо по-гъсто при положение, че го губи?
Emi toi kaza, 4e posledniq put sa mu slojili 5W, a az go suvetvam da se vurne na 10W.
Spomenah 5W30, za6toto az karam s takova, no tuk e mnogo po-studeno otkolkoto pri hyankov. Stiga do -20*C.
I pak dori kato minah na po-tunko(zaradi zimata) ot goreposo4enata seriq na Castrol razhoda na maslo mi namalq.
A lqtoto karah s Mobil 10W30.
Misulta ot vsi4kite tezi pisaniq e da si vzeme Castrol GTX High Mileage 10W30, za6toto ne samo ot moi opit, no i ot drugi priqteli 4uvam, 4e e dobro za dvigateli, koito gorqt maslo.
@hyankov
Mobil 1 e sinteti4nata seriq na Mobil, a samo Mobil - mineralnata!