ПРОБЛЕМИ ПРИ ПАЛЕНЕ И РЯЗКО ПОДАВАНЕ НА ГАЗ
незнам , спомням си ,че някаде в квартал хладилника ги чистеха , но ще те излъжа , трябва някой майстор да питаш ,ако до понеделник не разбереш ще ти кажа ,че ще питам един човек!А според мен в бобината ако е проблема тя колата няма да набира и плавно !?! и каква е тая бобина да не би да е кондензатор и чукче , че тия не са ми много ясни?Но пак си мисля че щом пали и ускорява , проблема идва от ГВС-то а не от токове!
аз съм със същият мотор и имах подобен проблем
незнам дали ще ти е от полза това което ще ти кажа а може и да не ти го обясня правилно че ме няма много в двигателите
та при мен ..........
трудно палех сутрин, при подаване на газ ми забиваше муцуната вместо да потегля имах 4уството 4е някой ме е вързал за стълба пред блока - гадна тръпка направо си намразих колата
споделих проблема с един приятел от форума на мицубиши заведе ме пи4а при един майстор пак от мицубиши форума
зака4и колата на тестер и резултатите бяха потресаващи за мен
когато са ми слагали газовата уредба "майсторите" са ми объркали целия механизъм за подаване на газ (там кадето отива жилото на газта)
друго явно при пробването на газовата уредба колата е "кихнала" и са ми изкривили дроселната клап - при мен не е гърмяла
ламбдасондите (доколкото разбрах про мен са две ) бяха отишли подяволите
а инжекторите ми пълнеха по средно 180 кубика за минута ( мисля 4е това беше правилната дименсия) при нормално 420
напари ми 4овека пълна профилактика на горивния трак, продухване на инжекторите на ултра звук смяна свещи и филтри и сега колата ми е като нова - върви та се къса
Направо немога да и се нарадвам:))))
дано да съм помогнал малко поне
незнам дали ще ти е от полза това което ще ти кажа а може и да не ти го обясня правилно че ме няма много в двигателите
та при мен ..........
трудно палех сутрин, при подаване на газ ми забиваше муцуната вместо да потегля имах 4уството 4е някой ме е вързал за стълба пред блока - гадна тръпка направо си намразих колата
споделих проблема с един приятел от форума на мицубиши заведе ме пи4а при един майстор пак от мицубиши форума
зака4и колата на тестер и резултатите бяха потресаващи за мен
когато са ми слагали газовата уредба "майсторите" са ми объркали целия механизъм за подаване на газ (там кадето отива жилото на газта)
друго явно при пробването на газовата уредба колата е "кихнала" и са ми изкривили дроселната клап - при мен не е гърмяла
ламбдасондите (доколкото разбрах про мен са две ) бяха отишли подяволите
а инжекторите ми пълнеха по средно 180 кубика за минута ( мисля 4е това беше правилната дименсия) при нормално 420
напари ми 4овека пълна профилактика на горивния трак, продухване на инжекторите на ултра звук смяна свещи и филтри и сега колата ми е като нова - върви та се къса
Направо немога да и се нарадвам:))))

дано да съм помогнал малко поне
Колега, тъй като при мен има подобен проблем, но се появява само от време на време, да те питам за координати на тоя майстор.Белкем и на мен ми оправи нещо...Mihailov написа: напари ми 4овека пълна профилактика на горивния трак, продухване на инжекторите на ултра звук смяна свещи и филтри и сега колата ми е като нова - върви та се къса
Направо немога да и се нарадвам:))))
![]()
дано да съм помогнал малко поне
Никой не може да диагностира, какво и има на колата...И Аз дигнах ръце

ами той е от Мицубиши клуб и се занимава само с японски автомобили
зна4и ако си от софия
намира се в Лозенец
пряката преди енерго проект надолу се спускаш ( съжалявам 4е незнам имената на улиците в квартала)
и втората пряка в ляво - надсно неможеш да завиеш
има сграда на полицията там мисля и първата къща след сградата е той
ще го познае6 4е там постоянно по тротоара има предимно Мицубишита:)))
надявам се да си се ориентирал и се извинявам 4е немога да цитирам улици
зна4и ако си от софия
намира се в Лозенец
пряката преди енерго проект надолу се спускаш ( съжалявам 4е незнам имената на улиците в квартала)
и втората пряка в ляво - надсно неможеш да завиеш
има сграда на полицията там мисля и първата къща след сградата е той
ще го познае6 4е там постоянно по тротоара има предимно Мицубишита:)))
надявам се да си се ориентирал и се извинявам 4е немога да цитирам улици
Продължение...
Инжекторите ги свалих и отнесох в Юве Бош на ултразвук. От 4 - 3 бяха в много лошо състояние и другия в норма. Направиха им по 3 процедури.
Сега колата пали от раз. Върви корено различно в сравненеие с преди. Но пак не може рязко да се изфорсира особена ако оборотите са под 2000 - никакъв шанс.
Прави ми впечатление, че сутрин докато е студена и работи на по-високи обороти се държи мнохо по-добре отколкото когато е загряла.
Инжекторите ги свалих и отнесох в Юве Бош на ултразвук. От 4 - 3 бяха в много лошо състояние и другия в норма. Направиха им по 3 процедури.
Сега колата пали от раз. Върви корено различно в сравненеие с преди. Но пак не може рязко да се изфорсира особена ако оборотите са под 2000 - никакъв шанс.
Прави ми впечатление, че сутрин докато е студена и работи на по-високи обороти се държи мнохо по-добре отколкото когато е загряла.
Браво , радваме се за теб! Колко пари ти взеха за дюзите?nickolov написа:Продължение...
Инжекторите ги свалих и отнесох в Юве Бош на ултразвук. От 4 - 3 бяха в много лошо състояние и другия в норма. Направиха им по 3 процедури.
Сега колата пали от раз. Върви корено различно в сравненеие с преди. Но пак не може рязко да се изфорсира особена ако оборотите са под 2000 - никакъв шанс.
Прави ми впечатление, че сутрин докато е студена и работи на по-високи обороти се държи мнохо по-добре отколкото когато е загряла.
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 9 госта