Страница 3 от 6

Публикувано на: 15 Дек 2007 16:03
от rudolf
ToyotaFan написа:
rudolf написа:не съм запознат но коя банка в момента е с български капитал,,,и коя чужда банка е навлезла с името си и с международен лиценз,,,а не като регистрирано в българия дружество отпреди 4-5 години,което в крайна сметка е съвсем отделна фирма???

това е покритието на дъщерните фирми на райфайзен банк...на някой да му прави впечатление сходството с целевите индийански пазари на телешопинг, американски хомеопатични чудудейни фармацефтики,вериги кафенарий ,хилд,и всичко което създава ореол на евро-утвардено??

http://ri.co.at/eBusiness/rzb_template1 ... -2-DE.html

новооткрития им клон в казахстан още повече затвърждава мнението ми за общопризната банкова институция


не разбирам нищо от банково дело,ма как все фирми дет нямат общо с стара западна европа -са водещите тук:(


Сити банк, BNP Pariba, ING Bank, всички са чуждестранни юридически лица, филиали на централите майки... не гледайте само Райфайзен.... Райфайзен наистина е много лош пример...
оки,,съгласих се :thumbsup: да отдадем нужното на тм-ауто thumbdown.gif

Публикувано на: 15 Дек 2007 17:35
от ToyotaFan
rudolf написа: оки,,съгласих се :thumbsup: да отдадем нужното на тм-ауто thumbdown.gif
За ТМ Ауто не си струва да се хабят думи, по-добре да помълчим малко, като за умрелите!....

Точно преди година ми беше последния контакт с тях... Имах записан предварително (20 дни по-рано!) ден и час за ПЪЛЕН ТЕХНИЧЕСКИ ПРЕГЛЕД. Когато отидох там се оказа, че имат само 1ч. свободно време за мен и за тях пълен технически преглед беше да ме попитат от какво се оплаквам! А аз бях купил колата току що и исках да разбера в какво състояние е!... Включиха да проверят компютъра за грешки, а на моето желание да ми направят една геометрия на ходовата част отговориха, че нямат време... Оттам си тръгнах псувайки ги и отидох във ФУЛДА на Симеоновско шосе, където ми направиха за 15 минути геометрия на ходовата част...
Докато не променят нещо в политиката си и не отворят нов и голям сервиз, не смятам, че си струва да се хабят нерви с ТМ Ауто....

Публикувано на: 15 Дек 2007 19:31
от lpcrooks
ToyotaFan написа:Докато не променят нещо в политиката си и не отворят нов и голям сервиз, не смятам, че си струва да се хабят нерви с ТМ Ауто....
Прочети написаното от мен на предната страница wink.gif

Публикувано на: 15 Дек 2007 19:44
от rudolf
lpcrooks написа:
ToyotaFan написа:Докато не променят нещо в политиката си и не отворят нов и голям сервиз, не смятам, че си струва да се хабят нерви с ТМ Ауто....
Прочети написаното от мен на предната страница wink.gif
ааа обещали са нещо,,,от предната страница аз прочетох че още не е готов, тъй че няма противоречие с написаното от теб,,, мисля...

има и друго нещо..когато си драл кожи на някой,или в случея с човека са те претупвали---това че са си го позволили да го правят-не значи че подобряват нещо от уважение към клиента...а укрепват позиций,, и пак при наличие на алтернатива-отивам другаде,,

Публикувано на: 16 Дек 2007 20:05
от mitoko
Toyota вярват, че увеличаването на качеството е начин за намаляване на загубите и на разходите. По-качественият процес на производство и обучение на работници също трябва да намали консумацията на време и отново на ресурси. Това неминуемо трябва да доведе до търсените печалби в Toyota,благодарение на което компанията да остане най-печелившата компания в света.

Публикувано на: 16 Дек 2007 22:54
от jim_beam
щом е толкова зле коментираната фирма направо се учудвам защо други не се захванат с тази работа.
имам впредвид местно сдружение,корпорация от можещи и имащи бизнесмени.
доколкото съм чувал в бг има доста хора,които се чудят къде да си инвестират печалбите.но преговорите трябва да се водят на много високо ниво-правителствено,като посредник между бизнесмените и тойота.
а тия гърци с техните цени са абсолютно непотребни,как може да се образуват подобни цени за тукашният стандарт (резервни части и аксесоари).
естествено че един трезво мислещ човек ще си поръча от чужбина,за беда не е най-бързия метод.
би било добре някой с добри познания по английски или японски да драсне няколко реда до тойота,един вид масово оплакване.аз бих могъл да свърша тази работа на немски,и да адресирам до централите в германия,австрия и швейцaрия.поне да знам,че ще информират когото трябва.с цел да се подхване някакъв контрол,да се задвижи нещо.ясно е,че продадените нови автомобили са малко,но това е един развиващ се пазар.на запад започва рецесия докато тук е обратното.

Публикувано на: 16 Дек 2007 23:27
от slowtraveler
jim_beam написа:......
естествено че един трезво мислещ човек ще си поръча от чужбина,за беда не е най-бързия метод.....
Може да е и по-бързия метод - виж поста ми. Срок за доставка на стъкло за огледало от официалния представител на Тойота - 20 дни.....
След плащане на 50% капаро де.....
Ако си го купуваш сам, можеш да си избереш начин на транспорт и да ти дойде за 3-4 дни ако много бързаш, докато при покупка от представителството, чакаш благословията им 'да ти се обадят като пристигне'....

Публикувано на: 17 Дек 2007 01:07
от rudolf
jim_beam написа:щом е толкова зле коментираната фирма направо се учудвам защо други не се захванат с тази работа.
имам впредвид местно сдружение,корпорация от можещи и имащи бизнесмени.
доколкото съм чувал в бг има доста хора,които се чудят къде да си инвестират печалбите.но преговорите трябва да се водят на много високо ниво-правителствено,като посредник между бизнесмените и тойота.
а тия гърци с техните цени са абсолютно непотребни,как може да се образуват подобни цени за тукашният стандарт (резервни части и аксесоари).
естествено че един трезво мислещ човек ще си поръча от чужбина,за беда не е най-бързия метод.
би било добре някой с добри познания по английски или японски да драсне няколко реда до тойота,един вид масово оплакване.аз бих могъл да свърша тази работа на немски,и да адресирам до централите в германия,австрия и швейцaрия.поне да знам,че ще информират когото трябва.с цел да се подхване някакъв контрол,да се задвижи нещо.ясно е,че продадените нови автомобили са малко,но това е един развиващ се пазар.на запад започва рецесия докато тук е обратното.
аз също си го мислех това- за оплакване в тойота япония,,,вообще не се притеснявам ако не е на японски,а е на енглиш...

текста си го представях нещо като: ,ние сме груба почитатели и притежатели на тойота обединени в клуб ,,,,заклети фенове и наследствени тойотадйи и дрън дрън,,,, имате ли официално представителство тук,,,защото фирмите-******* който разпространяват моделите ви попредслов че представляват тойота официално не са обявени в сайта ви....ние не сме доволни от ******* и искаме да знаем това официална политика на фирмата тойота към българския пазар ли е или някой злоупотребява с името ви???...бихме искали официална информация от вас-дали имате възможност за въздействие и нормализиране на обслужването,ценовата политика и сроковете или българския пазар не представлява интерес за вас??

..п.с. въпреки слабоста ми към марката ,качеството на моделите и традицийте на фирмата,,,има всеобщо настроение-при следващата покупка на ново возило много от членовете на клуба ни- да се ориентират към по добре мениджирани и обслужващи официални вносители на друга марка..

с уважение и линк към форума...

бе мисля нищо не губим да им плеснем шамар на японците да дръпнат малко юздите на гърците,,,и ако има чалъм или да им праснат мониторинг или да задействат официонлно и контролирано нещо...

по принцип мисля че където е малък пазара-ако даден дилър не може да изпълни определени продажби,под този минимум не може да бъде официален,,,,но все щом си сложил емблемата на тойота и се афишираш като официален-трябва да те контролират щото ги насираш.

Публикувано на: 17 Дек 2007 01:27
от Bass_Man
Вижда ми се добра идея .

..

Публикувано на: 17 Дек 2007 01:38
от rudolf
ако повече човека ме подкрепят аз бих се наел с написване, оформление и превод...разбира се в по завършен и делови вид,,с драматичен нюанс....

не мисля че подобно уведомително писмо би уронило авторитета и би трябвало да притесни нас, тойота като марка, и всеки съвестен оторизиран представител.....но ако има някакъв проблем по трасето-би било коректив и ако има резултат ,то той не би могло да е негативен.

Публикувано на: 17 Дек 2007 01:54
от Bass_Man
Мене ме брой !

Публикувано на: 17 Дек 2007 01:55
от jim_beam
е не прекалявай с драматиката. biggrin.gif в крайна сметка бг купувача също е платил за удоволствието и има съответното право да бъде обслужван поне в рамките на гаранционния срок като бял човек.не мисля,че подобна реакция,пък макар от такава малка страница,ако стигне до бюрото на някое велико жълто човече,ще остане просто така без отговор.
един приятел преди години писа до sony(в япония),понеже му се беше повредил дека,и хората му отговориха точно каква част трябва да смени.колкото и да е невероятно.
това е автомобилния производител NR.1 в света,мисля че има шанс поне за подобрение на нещата в бг. :thumbsup:

Публикувано на: 17 Дек 2007 02:10
от rudolf
jim_beam написа:е не прекалявай с драматиката. biggrin.gif в крайна сметка бг купувача също е платил за удоволствието и има съответното право да бъде обслужван поне в рамките на гаранционния срок като бял човек.не мисля,че подобна реакция,пък макар от такава малка страница,ако стигне до бюрото на някое велико жълто човече,ще остане просто така без отговор.
един приятел преди години писа до sony(в япония),понеже му се беше повредил дека,и хората му отговориха точно каква част трябва да смени.колкото и да е невероятно.
това е автомобилния производител NR.1 в света,мисля че има шанс поне за подобрение на нещата в бг. :thumbsup:
оки за сега сме 3ма, още 3-4 човека да кажат и граквам biggrin.gif
джим-ще приложа умерена драма,щом не искаш да пратят самолет с хуманитарна помощ и по една японка срещо стреса rolleyes.gif

Публикувано на: 17 Дек 2007 07:43
от desSs
не съм имала взаимоотношения с ТМауто, но ви подкрепям, щото само като ви чета постовете и ми увисва ченето...особено с оная джанта за 1400 лева wacko.gif може да сме малък пазар, но все пак сме някакъв, и не заслужаваме подобно отношение.

Публикувано на: 17 Дек 2007 08:05
от slowtraveler
+1
За писането и драматизма и аз мога да участвам.
След неуспешни разговори с местните представители, съм писал успешно писма до ръководствата на "Шкода' и 'Опел' които са рефлектирали на местните представители и са ми решавали проблемите.