Страница 3 от 3

Публикувано на: 02 Яну 2011 21:51
от Akima
Най-общо при всички Тойоти махаш - /минуса/ на акумулатора за 15-20 мин. - изтрива си грешките и част от картата/map/ за горивата , която се напасва по стила ти на каране. :thumbsup:

Публикувано на: 02 Яну 2011 23:06
от Bass_Man
mirro написа:Мап ако е дебитомер нямам.Филтъра ми понеделник идва свещите ми са нови.Писах в темата защото видях че доста хора имат този проблем и се надявах да са открили решение на проблема.Но.....уви.Все пак ще продължавам да тарся решение.
МАФ исках да кажа wacko.gif . Щом нямаш значи си с МАП .

Публикувано на: 03 Яну 2011 12:04
от mafiota
Проблема с оборотите се явява доста често при по-старите бензинови двигатели на тойота. Освен почистването на клапана на за свободният ход,руснаците казват за един друг проблем. Според тях биметалната пружина която от едната страна управлява ротационното клапънче с времето променя своиствата си, и от своя страна клапъна не застава в необходимото положение и от кам се променят оборотите.

Имам едно много хубаво .DOC файлче, къдео добре е обяснено за проблема, но няма как да го прикача sad.gif

Освен това си проверете и тампоните на двигателя, те не са вечни!