Страница 3 от 5

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 15 Яну 2025 23:30
от Avensis2008d4d2.2
Проблема с дюзите е съвкупност от много фактори според мен. Не е сменявал филтъра сто процента защото беше мърляч. Некарана дълго време плюс гадна нафта и държане на резерва. Ами ако този клапан scv по някакъв начин е повлиял на дюзите? Това също би могло да скъси живота им на под 100 000 км. Колата пали много добре и държи равномерни обороти. Никакво изпушване няма при 1 вото сутрешно палене. Много съм доволен. Реших да я оправя вместо да я продам така и да се чудя какво да купя за тези около 8000 лв които мога да й взема. Можех да мина само с клапана но проблема с оборотите щеше да се задълбочи

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 23 Фев 2025 04:51
от Djani
Здравейте, колега от къде купихте scv клапана, може ли да споделите?

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 23 Фев 2025 09:04
от Тинк
Djani написа: 23 Фев 2025 04:51 Здравейте, колега от къде купихте scv клапана, може ли да споделите?
Колегата на предишна страница пише - 270 лв от представителството на Денсо в София. Сега да е станал 300 лв с инфлацията. Иначе го има на много места по Интернет магазините. Например тук, само че е на по-висока цена, както може да се очаква. В Тех-ко и Евро007 сигурно също го имат. wink.gif

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 08:32
от Djani
Scv клапан
Scv клапан
9417.jpg (9.21 KiB) Преглеждано 3144 пъти
Scv Denso
Scv Denso
e4AAAgHIvOA-1920.jpg (636.15 KiB) Преглеждано 3144 пъти
Кой от двата да купя. Тойота корола версо 2.2 136кс.

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 09:08
от WoLF
По рамата се гледат тези неща...

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 10:39
от Тинк
Djani написа: 25 Фев 2025 08:32 Кой от двата да купя. Тойота корола версо 2.2 136кс.
Определено по-дългия. Той е по-новото, подобрено поколение. Макар че и късия трябва да издържи поне 100К според мен. Стария ми издържа 200К.



Ако го сменя техник, той ще знае как да сглоби новия клапан. Ако го сменяш сам, дай сигнал, ще ти обясня набързо как се сглобява. wink.gif Не е сложна смяната, аз си го смених сам. Но пък и не е съвсем елементарна :whistle:

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 12:40
от Djani
Благодаря, ще поръчам новия клапан с адаптер и мисля да го сменя сам, вадил съм стария за почистване, но помощ винаги ще ми е от полза.

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 13:06
от Djani
Клапана пасва по рама(VIN) за модел Тойота корола версо 2.2 136кс 2005г.

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 14:06
от mapamop
Клапаните на 126/150/177 коня дизеловите мотори са еднакви от това което съм видял като маркировки и каталожни номера. В какъв автомобил е вложен двигателя, в този случай няма значение. На 116 не е - при него не се сменя клапан май, а цяла помпа, или поне не намерих само клапан за 1CD-FTV, когато е с 1 клапан помпата.

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 15:03
от Djani
Новият клапан с адаптер Denso е на цена 300-330лв. в някои сайтове онлайн с 1 година гаранция. След монтажа ще споделя резултата за информация.

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 15:52
от memorex
Определено.
Може и в някой от темите за Версо или 136к.с

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 16:57
от Тинк
Djani написа: 25 Фев 2025 15:03 Новият клапан с адаптер Denso е на цена 300-330лв. в някои сайтове онлайн с 1 година гаранция. След монтажа ще споделя резултата за информация.
Ето ти инструкции как се сглобява. Трябва ти само малко грес и инструменти. Гледай да не объркаш в коя посока се слага планката и уплътненията съответно върху нея. Сигурно ще се наложи да разцепиш малко кабелния сноп, защото новия клапан е по-дълъг и буксата е завъртяна в друга посока. Чакаме резултата. :D


D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 17:48
от memorex
EG-0132T-1110-EN

1AD- FTV and 2AD-FTV Engine - Hard to start in cold condition

Models: AURIS, COROLLA, COROLLA VERSO, RAV4, AVENSIS

Model codes: ADE150, AUR10, ALA30, ADT250, ADT251

DESCRIPTION OF PHENOMENON

Customer may complain about engine that is difficult (delayed) to start in cold condition but cranking speed is normal. For low cranking speed (< 200rpm) or no cranking, please follow the relevant diagnostic procedure in repair manual.

PRODUCTION CHANGE

Improved design of the Suction Control Valve (SCV) to improve sliding performance and newly developed software to increase target fuel pressure in cold condition.

PARTS INFORMATION

Auris Corolla 150 Corolla Verso Avensis 250 & 251 - 04226-26020

Rav4 - 04226-26030

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 25 Фев 2025 19:31
от Djani
Благодаря на колегите за съдействието.

D4D 2008 150 коня труден старт

Публикувано на: 04 Мар 2025 17:51
от Djani
_20250304_174722.JPG
_20250304_174722.JPG (305.27 KiB) Преглеждано 1481 пъти
Ко
_20250304_174739.JPG
_20250304_174739.JPG (188.08 KiB) Преглеждано 1481 пъти
_20250304_174753.JPG
_20250304_174753.JPG (160.76 KiB) Преглеждано 1481 пъти
_20250304_174722.JPG
_20250304_174722.JPG (305.27 KiB) Преглеждано 1481 пъти
_20250304_174739.JPG
_20250304_174739.JPG (188.08 KiB) Преглеждано 1481 пъти
_20250304_174722.JPG
_20250304_174722.JPG (305.27 KiB) Преглеждано 1481 пъти
_20250304_174806.JPG
_20250304_174806.JPG (291.07 KiB) Преглеждано 1481 пъти