Страница 3 от 3
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 01 Ное 2024 21:19
от memorex
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 11:29
от gelevision
Днес от сервиза ми казаха че са слижили чисто нов електронен блок на алтернатора по рама на колата и пак не зарежда.
Явно проблема е по кабелите някъде. Прегледали са всички бушони, здрави са. Явно съм голям късметлия.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 12:24
от WoLF
Някой китайски бушон е издържал

Все пак всичко ще да е свързано...
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 13:01
от iovkito
Откакто Таратора писа за интеграционното реле и как изгаря дори и от лед крушки, не пипам нищо по инсталациите.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 16:30
от memorex
Бушона 120-амперовия на фюзибъл линка ако е здрав има една възможност /има клип в тубата/ да са разменени буксите на алтернатора и климат компресора.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 17:28
от gelevision
Memorex как да са резменени като никой не е пипал колата, всичко става изведнъж. Ако са разменени буксите ще работи ли нормално.
Аз лично проверих всички бушони и в серсвиза са ги гледали.
Освен това не ми свети лампа че не зарежда динамото.На всички коли които съм крал до сега а те са доста за 40 години
при незареждане винаги свети лампа. Светна ми лампата за акумолатора замерих го , беше 11.2 волта,
заредих го и след това минах 35 километра до сервиза без да свети лампа че не зарежда но не зарежда.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 17:40
от memorex
Разбирам те.Идеята е при монтажа на генератора дали не са объркали буксите.Бил е повреден -появил се е проблема със зареждането.Ремонтиран и поставен с разменени букси /евентуално/ отново не зарежда но е изправен.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 18:08
от gelevision
Ако са извадили и буксата на компресора което няма логика и после са ги разменили да. Но защо не свети лампа че не зарежда, това ми е странно?
А освен това две еднакви букси в една кола едва ли има.
Алтернатора може изобщо да не е бил повреден, проблема през цялото време може да е на друго място. Още при първия преглед на алтернатора майстора е казал че е бетон.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 18:14
от memorex
Тези лампи и те си имат бушони.Примерно Gauge 1 и Gauge 2.Вътре над левия крак на шофьора.

За буксата няма логика наистина , но няма логика две идентични букси да са достатъчно близо и да "пречат" когато са закопчани.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 18:17
от gelevision
Знам го таблото гледа към краката на шофьора, всичките ги проверих няма изгорял.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 18:32
от memorex
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 18:50
от gelevision
Мислиш че проблема може да е в този сензор?
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 19:07
от memorex
След като същия сензор комуникира с ECM -a ,може да доведе до проблем със зареждането и сигнализацията.
https://frankensteinmotorworks.com/2GRF ... EWD%29.pdf
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 19:43
от zorbata
gelevision написа: ↑02 Ное 2024 18:08
Но защо не свети лампа че не зарежда, това ми е странно?
А дали имаш лампа или е изгоряла? Че съм виждал да се махат лампи или да се лепи черен изолирбанд.
Монтаж на афтърмаркет парктроник RAV4, проблем с тока
Публикувано на: 02 Ное 2024 20:47
от gelevision
Когато ми падна акумолатора ми светна чек акумолатор, значи работи.
Заредих го и повече не светна, минах трисетина километра до сервиза не светна.