Страница 3 от 3
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 20 Май 2024 21:12
от slowtraveler
Добре е да се погледне масата (акумулатор-купе), общо взето - всички връзки на акумулатора и самото състояние на акумулатора...
Защото може лоша връзка да кара алтернатора са прави някакви пикове в напрежението (на времето шофьорите на автобусите в предприятието, в което работих, се бяха научили да изгарят апаратурата ни за следене, ползвайки точно тези хватки с акумулатора

) ...
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 20 Май 2024 21:24
от mapamop
slowtraveler написа: ↑20 Май 2024 21:12
да изгарят апаратурата ни за следене, ползвайки точно тези хватки с акумулатора
Ще има регистрирани грешки на диагностиката, за пре/под-напрежение по системата. Ако е закачана на диагностика, мисля че щяха да ги видят. Или надценявам колегите...
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 22 Май 2024 14:24
от Оги
Ако има проблем с маса първият, който ще установи това е стартера.
Една от причините за горенето на крушки след пикове в напрежението според мен има в замърсени контакти. Въпреки, че може да изглеждат като нови. При смяна на крушка задължително се пръскат буксите и няколко пъти се включат и изключат за да се утрият едно в друго. След такова не съм имал проблем с подобно горене на крушки. Но на тази Тойота за да се направи това трябва да се свали предната броня и откачат фаровете, защото местата зад тях са уникално тесни и много трудно може да се справят гъвкави пръсти с големи рискове да се оцапа балончето и на новата крушка. Освен че с това буксата става хлъзгава, а по сервизите не са фенове на такива работи.
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 28 Май 2024 08:50
от r34c7
mapamop написа: ↑20 Май 2024 20:27
ясен написа: ↑20 Май 2024 20:14
смених крушките с ЛЕД Щото ми беше тъмно и съм много доволен
И вероятно ще си един от многото, на които ще си пробвам дългите които по принцип не ползвам - дразнят много и си ги пазя за подходящи хора. Не е въпроса да виждаш само ти, защото като заслепиш насрещния камион или доста по-едър автомобил, трудно ще те изстържат от ламарините на Яриса.
Може да започнеш с хейта и обясненията, колко не заслепявали диодните крушки във фарове без лупи. Съмнявам се да си разлепял фарове за да ретрофитнеш лупи в тях....
Не заслепяват повече от които и да е други крушки, а за да не заслепяват LED светлини в рефлекторен фар следните условия трябва да са изпълнени:
- крушката да е одобрена за използване по пътищата, т.е. не повече от 1500 лумена или иначе казано 17-21 вата и петното на крушката да свети на точното място в рефлектора, т.е. крушката да е правилно позиционирана;
- фаровете да са с правилно насочени светлинни потоци;
- автомобила да не е Тесла, защото техните фарове са осезаемо по-ярки от всички други, за да могат да виждат камерите.
Заслепяват китайските боклуци по 35-40 вата в нерегулиран фар, защото на този срещу теб му е все тая дали ти виждаш - важното за него е той да вижда. Обяснявам си го с разликата в цената на едните и на другите крушки.
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 28 Май 2024 11:40
от BOz
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 28 Май 2024 12:08
от mapamop
r34c7, BOz,
Къде по-напред са цитирани въпросните марки? Или поне ориентировъчни цени, за да се предположи някаква марка?
Предвид на това че "най-ниската оферта печели", аз нямам повод да си мисля че е сложена сертифицирана крушка в този автомобил. По-скоро обратното. Иначе е страхотно че оставяте четиво за следващите "читатели".
Тойота Ярис 2007 d4d, горят крушки много.
Публикувано на: 28 Май 2024 15:17
от r34c7
Коментирах, защото ЛЕД наистина издържат много по-дълго време, но само да са ЛЕД не е достатъчно, както ти каза, вадиш очите на останалите, ако са разни скапани.
Тези, към които колегата BOz е дал линк са единствените отговарящи на всички изисквания ЛЕД заместители.