Страница 3 от 32
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 02 Фев 2022 21:01
от ufer
БОз е прав, само се чудя откъде да намеря 60 бона? А който иска да не го манипулират, има избор - Патагония: кеф ти кон, кеф ти бик, кеф ти дизел, бензин или трамвай (електричка)... И без друго Аржентина ще си мести там столицата и има голяма перспектива за младите, а там няма ЕС и директиви (поне засега)...

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 02 Фев 2022 21:09
от Hursa
Побързайте докато са 60 бона.

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 02 Фев 2022 21:35
от ufer
За втора ръка...

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 02 Фев 2022 22:02
от Mcl
Е мисля и синята зона ще е до време, като безплатните станции. И тогава разхода се променя.

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 02 Фев 2022 22:58
от mirott
Повярвай, вече го подготвят! И ще го направят. Щом е за пари...! Само чакат да се насъбере клиентела.
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 02 Фев 2022 23:03
от mirott
mfandakov написа: ↑02 Фев 2022 20:11
Ако живея в къща имам ток, работя в град с трафик
+1
Всичко друго е чиста проба чешане на краста-няма лошо! Един път се живее. Дай Боже всекиму да си начеша крастите...
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 03 Фев 2022 10:12
от Hursa
► Виж съдържание
"Енергията от тях е генерирана от възобновяеми източници, което прави зареждането още една „зелена“ стъпка в ползва на околната среда."
Любопитно как така енергията им е генерирана от "възобновяеми източници". Имат локален "парк" захранващ единствено зарядните им станции? Окабелени и свързани с директна връзка само с "него"? Както тия в Пловдив, така и тия във Варна. Или към всяка има отделен. И ако енергоизточника е недостъпен - тъмно, облачно, слабо ветровито и дори силно ветровито, и т. н. - не работят?
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 03 Фев 2022 13:14
от Filbor
slowtraveler написа: ↑02 Фев 2022 19:23
И така за 500км сигурно ще трябва да търся поне три зареждачки х час... Абееее - много изгодно ...
Варна - Берковица: около 450 км.
Значи ти трябва автомобил примерно, който минава реално толкова и с една кратка почивка до тоалетна по пътя: В зависимост от пътя то около Плевен или около Велико Търново има бързи зареждачки. Снимка 01.
Да видим кой е най-евтиния автомобил, който минава 450 км реално. В момента това е VW ID3 с голямата батерия. Снимка 02.
Отиваме на дилъра и виждаме цената: Снимка 03. Като се сложи задължително термопомпа и някакви други екстри става около 90 000 лв.
В сравение със Зоито, то този VW ID3 минава 50% повече, но и струва 50% повече: значи "Всичко е точно и ... ще правим кекс"
Но ако Не те устройват такива коли, а и за да е 450 км без да спираш и да си спокоен. Значи снимка 04:
Мерцедес Електрическа Е класа за около 140 000 лв и пробег 535 км или СУВ БМВ за 200 000 лв и 505 км. И така с тези 2 коли:
Отиваме в друга лига.
И самочувствието ни се вдига.
А на улиците всеки ще ни намига.
...и време е да кажем на тоз пост стига

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 03 Фев 2022 14:39
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
Filbor написа: ↑03 Фев 2022 13:14
Отиваме в друга лига.
Ъхъ - така си е

Сега в колата има около 200кг акумулатори - дали вече е електричка

Ще трябва някакси да добавя и около 200кг багаж.... Май трябва да си взема нещо по-голямо

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 04 Фев 2022 11:25
от dracunculus
Hursa, евала, че някой го вижда поне.....че тази реклама за ''зелената енергия'' на зарядните станции е само една куха реклама. Точно както в Германия...и Австрия...и явно навсякъде. Описал си го много точно. Нямам нищо против електричките, явно се върви натам, но нека не се изопачава истината. Точно както Shell (концернът предлага в Германия и ток за домакинствата, като използва просто локалната ел. мрежа, аз съм към тях) ми рекламират, че тяхната енергия е ''зелена''. Същите реклами висят и в немските железници- преди около 3-4 години прочетох един плакат там- ''върви на 100% еко-ток''.Смех в залата

. Както ти казваш- това и аз го разбирам, че те си имат отделен парк за производство САМО от възобновяеми източници, и когато метеорологичните условия са неблагоприятни.....не върви влака, аз нямам ток у нас и електричките остават в гаража и не се карат.

Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 04 Фев 2022 13:42
от BOz
slowtraveler написа: ↑03 Фев 2022 14:39
Ъхъ - така си е

Сега в колата има около 200кг акумулатори - дали вече е електричка

Ще трябва някакси да добавя и около 200кг багаж.... Май трябва да си взема нещо по-голямо
Е какво ти пречи БМВ-то примерно? Може да тегли 2.5 тона, може на борда си да носи 635 кг. С колко толкова Джипа ти можеше повече от това?
dracunculus написа: ↑04 Фев 2022 11:25
Точно както Shell (концернът предлага в Германия и ток за домакинствата, като използва просто локалната ел. мрежа, аз съм към тях) ми рекламират, че тяхната енергия е ''зелена''
Предвид как работи системата, чисто теоретично е възможно, без значение, че използва една и съща преносна мрежа. Примерно те могат да произвеждат цялата мощност, която използват техните абонати, само от възобновяеми източници. Демек ако имат нулев баланс и не купуват ток от борсата, който се произвежда с някакви горива, значи рекламата не е толкова подвеждаща.
Също така си разшири сметката. Ако допуснем във време, когато могат да купят енергия не от ВЕИ а от "стандартни" източници, то след това могат да произведат повече ВЕИ от потреблението на абонатите си, която енергия да я продадат. Демек като теглиш чертата излиза, че всеки един техен потребител през целия си период е използвал енергия, която е била равностойна на произведена от ВЕИ от техния доставчик. Демек са използвали 100% ВЕИ енергия.
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 04 Фев 2022 13:46
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
BOz написа: ↑04 Фев 2022 13:42
С колко толкова Джипа ти можеше повече от това?
Ами можеше например да тегли с цял тон повече от БМВ-то

Не че ми е трябвал точно този параметър де... Иначе да - 'обхватът' между зареждане от около 1000-1400км си бе нужен параметър (при неизгодни условия спадаше до около 500-600км)..
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 04 Фев 2022 13:47
от BOz
slowtraveler написа: ↑04 Фев 2022 13:46
BOz написа: ↑04 Фев 2022 13:42
С колко толкова Джипа ти можеше повече от това?
Ами можеше например да тегли с тон повече от това

Не че ми е трябвал точно този параметър де... Иначе да - 'обхватът' между зареждане от около 1000-1400км си бе нужен параметър (при неизгодни условия спадаше до около 500-600км)..
А колко беше онбордния товар?
Защото в твоя пример, имаш 100 кила в твоя маса + 200 кила товар. В останалите грубо 300 кила може да качиш и 10 м2 плочки. Какво не ти достига?
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 04 Фев 2022 13:47
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
Не съм го гледал - май някъде около 600кг.. Ограничен формално де - за да не излезе максималната маса над 3 тона

Реално максимално допустимата маса бе съвсем малко под 3т, а моделите в зависимост от оборудването и 'сухата маса' са с различнеаполезен допустим товар (май почваха от 900кг допустим товар)..
Зарядна инфраструктура
Публикувано на: 04 Фев 2022 13:50
от BOz
slowtraveler написа: ↑04 Фев 2022 13:47
Не съм го гледал - май някъде около 600кг.. Ограничен формално де - за да не излезе максималната маса над 3 тона
Ето, слаба ракия. БМВ-то е над 3 тона с товара. Мани ги тия хилави Джипове.

А и още нещо се сетих - за да вземеш такъв Джип с ДВГ, който върви колкото БМВ-то, най-вероятно пак ще спираш толкова често за зареждане.
