MR2 AW11 - обща тема
Публикувано на: 23 Окт 2021 01:39
Доникъде:
Това е и от двете страни.
Лятото нямах никакво желание за каквото и да е, преди известно време я разглобих до състояние без интериор и панели отпред, през останалото време се занимавах със всякакви глупости

Основна "драма" - мързи ме/няма време/занимавам се със други неща по другите коли/съвсем други неща/там всички стандартни оправдания, моля без камъни и домати

....където е филм.
https://www.mr2oc.com/threads/budget-cu ... rs.438336/
Честно казано във "stock" setup не ми се наливат пари:
-неясен избор от пружини (изобщо има ли stock, колко са rate match-нати, не знам още какво)
-stock амортисъорите са със сменяеми патрони, но да намериш наистина stock и да са адекватни... не.
Другите възможности:
-Готови coilover-и - принципно на BC BR сериите са "ghetto rebuildable" със bilstein карантии, но macpherson strut, който не е upside down... някакси изобщо не е сериозно. Също така не ми се мятат близо 3 бона за да се опитам да разглобя на BC upside-down coilover-ите и да се надявам, че има bilstein-ско бутало, което става. Защо bilstein - има части, има мноооого солидна литература за това как се държат различни конфигурации (това бутало, тази конфигурация от shim-ове, такова масло, такава температура), така нататък. Има USD ohlins амортисъори за SW20 (които мога да ги направя на semi-coilovers със примерно ground control kit-а), които са леко като еднорогът и ще ми е трудно да намеря части за тях въпреки, че... познавам човек със достъп до всичко ohlins-ско... и като цяло ohlins ме дразнят със политиката си на "не ни отваряй великите амортисъори" (ми не са толкова велики). От там нататък има WAT (хубави отзиви ама прекалено малко), Intrax (нямам причина да се съмнявам във тях ама МРАЗЯ да не мога да си отварям окачването), всякакви други (освен bilstein, естествено, за да ми е гадно)... Бях стигнал до моментът да разучавам как да си фабрикирам сам upside down strut assembly, във който да влезнат bilstein-ски карантии.
Най-вероятно това, което ще се случи най-накрая е ето това:
(във description-ът има списък със модификации - rs-r пружини, полиуретанови тампони навсякъде, KYB патрони)
...за да я подкарам тази кола изобщо, защото принципно всякакво окачване по-различно от tenecco kinetic (оригиналното от Formula SAE и имплементациите във Nissan Patrol, Mclaren mp12-4c и подобните, НЕ тези във toyota, цялата шибана идея на това е да няма стаб. щанга и проблемите със нея) или creuat или каквото и да е подобно е тъп компромис и няма да съм доволен, та така.
Защо се паля по toyota по тази тема...
...някога са правили готини неща. Как и да е, освен benz (само за някои модели и само по поръчка - почти несъществуващо във реалният свят), почти никой вече не прави нещо по-интересно във това отношение.
</rant> (още съм кисел)
Та май стига. Генерацията след колекторът е klarius - взех я със някакъв janspeed, който май беше по-шумен от straight pipe - това беше първото нещо, което изхвърча веднага. discretion is the better part of valor

(евентуално нещо тип HKS supercharger генерацията би ми харесало, ама отново... нямам намерение да привличам внимание)
За кърпенето като цяло - за момента планът е:
-MIG, всеобщо познатите дискутирани във offroad-bulgaria
-Ламарини от ташев, cold rolled mild steel
-Обработка - по последните OEM crash repair стандарти, като изключим фабрикирането на patch панели, естествено. Основен проблем тук - spot welder нямам, няма и да успея да го използвам без да разглобя почти цялата кола, та остава като опция само plug welds (stitch welds не коментирам, ще гледам да са абсолютен минимум и да мога да ги загладя и запечатам сък 2K epoxy и да поседят седмица-две, преди да затворя кухината), съответно... единственият вариант там е "zinc weld-through(така де, weld-around) primer", който сам по себе си почти не пази... + готин cavity wax, seam sealer и молитви. Очаквам коментари тук. Отсега казвам - 1K продукти (acid etch и подобни) - по-скоро не.
Достатъчно за тази нощ - да видим какви ще са коментарите по тази супа.