
bigger brakes
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
http://www.compbrake.co.uk/stepa написа:
P.S. tazi ra4na kolko struwa izob6to i ot kade moga da s sdbia s takawa
начи от това дето се разчетох,и от общи впечтления на колеги с биггест конверсия.
при увеличение на площа на спирачните цилиндри при по големи спирачки, е наложително подмяната и на помпата, заради поява на ефекта на дълъг и лигав ход,подражаващ на необезвъздушена система...
стандартни инженерни решения на митсубиши-ориантировачно:
еднобутални апарати -51мм=20,41 см2 използва 13/16= 19,90мм цилиндър помпа(като ае86)
еднобутални -54мм=22.89 см2 (и двубутални 38мм=22.67 см2) използват помпа 15/16 = 23.8мм диаметър цилиндър.
всичко това е за да се компенсира увеличението и педала да бъде чувствителен както преди биг брейка- при желание той да се втвърди и да загуби ход оверсайза е задължителен.
при общо увеличение ,с конверсия и на задните апарати,понякога нужната помпа може да е 2.54мм и повече,но прочетох на нещо което не можах да си го обясня:
http://www.toymods.net/forums/showthrea ... ke+upgrade
на сайта са възможни заменки и опций. неразбрах тази част с биас клапана и ако не ни е добро сервото какво изисква нуждата му,,,
You need a good strong vacuum source from the booster in order to actuate this one properly. It will have a reasonably hard pedal, and if your booster is busted like my AE86 one was you will just get MASSIVE rear brake bias.
като цяло мисля че за мазда конверсия и задни апарати е нужно 15/16 сти или 1" помпа,,,повечето опций на сайта са с помпи на който дупките за тръбичките излизат от страната на ботуша,,а при мен специално там разтоянието е критично...
освен ландцруизер-7/8,MA/JZA70 - 1" ,UZS131-1", много нисани, ево-2/3/4, паджеро еклипсе, по новите камри солара, който гледах ми харесаха,малко нетипично ей тези :
http://www.studebaker-info.org/tech/tur ... sters.html
нищо не е пробвано и не претендирам да е вярно.
при увеличение на площа на спирачните цилиндри при по големи спирачки, е наложително подмяната и на помпата, заради поява на ефекта на дълъг и лигав ход,подражаващ на необезвъздушена система...
стандартни инженерни решения на митсубиши-ориантировачно:
еднобутални апарати -51мм=20,41 см2 използва 13/16= 19,90мм цилиндър помпа(като ае86)
еднобутални -54мм=22.89 см2 (и двубутални 38мм=22.67 см2) използват помпа 15/16 = 23.8мм диаметър цилиндър.
всичко това е за да се компенсира увеличението и педала да бъде чувствителен както преди биг брейка- при желание той да се втвърди и да загуби ход оверсайза е задължителен.
при общо увеличение ,с конверсия и на задните апарати,понякога нужната помпа може да е 2.54мм и повече,но прочетох на нещо което не можах да си го обясня:
http://www.toymods.net/forums/showthrea ... ke+upgrade
на сайта са възможни заменки и опций. неразбрах тази част с биас клапана и ако не ни е добро сервото какво изисква нуждата му,,,
You need a good strong vacuum source from the booster in order to actuate this one properly. It will have a reasonably hard pedal, and if your booster is busted like my AE86 one was you will just get MASSIVE rear brake bias.
като цяло мисля че за мазда конверсия и задни апарати е нужно 15/16 сти или 1" помпа,,,повечето опций на сайта са с помпи на който дупките за тръбичките излизат от страната на ботуша,,а при мен специално там разтоянието е критично...
освен ландцруизер-7/8,MA/JZA70 - 1" ,UZS131-1", много нисани, ево-2/3/4, паджеро еклипсе, по новите камри солара, който гледах ми харесаха,малко нетипично ей тези :
http://www.studebaker-info.org/tech/tur ... sters.html
нищо не е пробвано и не претендирам да е вярно.
относно задните апарати в пристъп на безумие и симпатий към мото спорта. закупих на шега 6 бутални апарати от yzf-r1 rn-19,
всеки апарат е с 4 накладки( 2 като при стария модел,+ една по малка)
за тесни дискове са,-монтажа им е радиален-което мисля че улеснява монтирането им на абсолютно всичко с Г-обрасен профил.
като цяло са за 310мм дискове,а нисанските с който възнамерявам да ги ползвам са 258мм,което значи че няма да стоят на идеалния овал.
просто идея,-ако стане-стане:)
http://www.yamaha-motor-india.com/produ ... _r1_p3.jpg
адаптор за монтаж на радиален апарат:
http://www.clubcobra.com/photopost/data ... cket_3.JPG
всеки апарат е с 4 накладки( 2 като при стария модел,+ една по малка)
за тесни дискове са,-монтажа им е радиален-което мисля че улеснява монтирането им на абсолютно всичко с Г-обрасен профил.
като цяло са за 310мм дискове,а нисанските с който възнамерявам да ги ползвам са 258мм,което значи че няма да стоят на идеалния овал.
просто идея,-ако стане-стане:)
http://www.yamaha-motor-india.com/produ ... _r1_p3.jpg
адаптор за монтаж на радиален апарат:
http://www.clubcobra.com/photopost/data ... cket_3.JPG
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта