bigger brakes

Специални проекти и ъпгрейди - AE86. Фотогалерии за фенове, тунинговани модели, рали шампионати, формула
b_d

Мнение от b_d » 22 Юли 2008 19:04

не мисля да показвам каквото и да било на когото и да било. Предпочитам да карам в уединение :whistle:

El Camino

Мнение от El Camino » 22 Юли 2008 19:09

bad_dog написа:не мисля да показвам каквото и да било на когото и да било. Предпочитам да карам в уединение :whistle:
Ръчната като такава не е мислена за уединение много - демек пистова екстра си е. Новите гуми и конзолката по ми са струва, че са за тая цел (усамотени планински пътища):).

b_d

Мнение от b_d » 22 Юли 2008 19:13

Еми аз съм с нови гуми. :thumbsup:

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 22 Юли 2008 21:36

fcuk вчера ми дойдоха 14 инчовите джанти,,,единствената надежда да влезат мазда апаратите е 45+мм фланец + леко запилване на вътрешните ребра,,, и в най добрия случейна на магия

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 22 Юли 2008 21:49

Бат Асене много си бърз!! Онзи ден тая ръчна беше още в кутийката си!!! :thumbsup: :thumbsup:
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

agent dust
Мнения: 2235
Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
Местоположение: София

Мнение от agent dust » 22 Юли 2008 22:58

тя ръчната е само за "когато се наложи". не е казано че с нея трябва да се прекалява. и всъщност използването и е доста трудно - аз я отсвирих и я дърпам само когато вече няма накъде
status: за БАН

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 29 Юли 2008 23:33

mom4eta as sega ne razbrah s mazda aparatite spirali po dobre ili ne?

P.S. tazi ra4na kolko struwa izob6to i ot kade moga da s sdbia s takawa

ugabuga
Мнения: 2833
Регистриран на: 23 Фев 2005 07:06
Местоположение: New Brunswick, NJ
Обратна връзка:

Мнение от ugabuga » 29 Юли 2008 23:45

po-dobre e v smisal che po-trudno pregriavat spirachkite.
4efte powered tercel (201 whp @ 14psi)

b_d

Мнение от b_d » 30 Юли 2008 08:39

stepa написа:
P.S. tazi ra4na kolko struwa izob6to i ot kade moga da s sdbia s takawa
http://www.compbrake.co.uk/

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 30 Юли 2008 13:58

mersi biggrin.gif

Аватар
stepa
Мнения: 113
Регистриран на: 10 Мар 2006 21:23
Местоположение: България

Мнение от stepa » 30 Юли 2008 14:22

mersi we4e ja pora4ah biggrin.gif

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 20 Окт 2008 10:33

начи от това дето се разчетох,и от общи впечтления на колеги с биггест конверсия.

при увеличение на площа на спирачните цилиндри при по големи спирачки, е наложително подмяната и на помпата, заради поява на ефекта на дълъг и лигав ход,подражаващ на необезвъздушена система...
стандартни инженерни решения на митсубиши-ориантировачно:

еднобутални апарати -51мм=20,41 см2 използва 13/16= 19,90мм цилиндър помпа(като ае86)

еднобутални -54мм=22.89 см2 (и двубутални 38мм=22.67 см2) използват помпа 15/16 = 23.8мм диаметър цилиндър.

всичко това е за да се компенсира увеличението и педала да бъде чувствителен както преди биг брейка- при желание той да се втвърди и да загуби ход оверсайза е задължителен.

при общо увеличение ,с конверсия и на задните апарати,понякога нужната помпа може да е 2.54мм и повече,но прочетох на нещо което не можах да си го обясня:
http://www.toymods.net/forums/showthrea ... ke+upgrade

на сайта са възможни заменки и опций. неразбрах тази част с биас клапана и ако не ни е добро сервото какво изисква нуждата му,,,
You need a good strong vacuum source from the booster in order to actuate this one properly. It will have a reasonably hard pedal, and if your booster is busted like my AE86 one was you will just get MASSIVE rear brake bias.

като цяло мисля че за мазда конверсия и задни апарати е нужно 15/16 сти или 1" помпа,,,повечето опций на сайта са с помпи на който дупките за тръбичките излизат от страната на ботуша,,а при мен специално там разтоянието е критично...

освен ландцруизер-7/8,MA/JZA70 - 1" ,UZS131-1", много нисани, ево-2/3/4, паджеро еклипсе, по новите камри солара, който гледах ми харесаха,малко нетипично ей тези :

http://www.studebaker-info.org/tech/tur ... sters.html

нищо не е пробвано и не претендирам да е вярно.

Аватар
rudolf
Мнения: 4490
Регистриран на: 21 Ное 2007 02:15
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от rudolf » 20 Окт 2008 10:54

относно задните апарати в пристъп на безумие и симпатий към мото спорта. закупих на шега 6 бутални апарати от yzf-r1 rn-19,
всеки апарат е с 4 накладки( 2 като при стария модел,+ една по малка)
за тесни дискове са,-монтажа им е радиален-което мисля че улеснява монтирането им на абсолютно всичко с Г-обрасен профил.
като цяло са за 310мм дискове,а нисанските с който възнамерявам да ги ползвам са 258мм,което значи че няма да стоят на идеалния овал.
просто идея,-ако стане-стане:)

http://www.yamaha-motor-india.com/produ ... _r1_p3.jpg

адаптор за монтаж на радиален апарат:
http://www.clubcobra.com/photopost/data ... cket_3.JPG

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта