Страница 3 от 3
Публикувано на: 24 Сеп 2007 17:58
от krass'
Наистина със заварка не е кой знае каква ползата. От едно място се промъкна течност и лееекичко сълзи. Това е след около 1500 км.
Публикувано на: 24 Сеп 2007 21:47
от kristian
Въпреки че си тръгнал да я продаваш,мога да ти изнамеря телефона на един човек във Добрич(вчера разбрах за него) сменя цялата пита и ги правел много добре радиатрорите.Конкретно което видях е радиатор на KIA Sportage дизел -беше като фабричен,цена 260 лв.

Публикувано на: 25 Сеп 2007 00:01
от Caesar
Кристиян,
Моя нов радиатор струваше - 260 лева !!!
Публикувано на: 25 Сеп 2007 09:45
от ceko26
Понеже съм пробвал много методи да ви споделя.
Имах малка пукнатина и пробвах с течен метал Локтайт (15 лв)-искарва 3-5 дни и протича, ходих да ми го лепят 2 пъти.Оказа се ,че с пистолет с горещ въздух и изрязани лентички пластмаса от брони на коли ги лепват върху пробива (60 лв)- изкара около 2 седмици и протече . Купих две добавки за запушване(20 лв) на течове- никакъв ефект.След това за почистване на системата.
Истината е ,че пластмасата от вътрешната страна е цялата в пукнатини и се рони.Няма наяин да залепиш два вида пластмаса и да очакваш еднакво да се раширяват и свиват постоянно и да издържат на налягането.Ако се сменят пластмасовите казанчета с медни отстрани на радиатора ,става почти вечен ,но трябва да се уплътнят добре.
Моя извод беше ,че дадох пари напразно колкото ми струваше новия радиатор за ненужни ремонти , и грижата да проверявам и доливам всеки ден.
Стар майстор ми каза ,че с кисело мляко се запушвали течовете
Хубаво е всеки сам да си направи грешките и да се научи.
Публикувано на: 25 Сеп 2007 16:17
от krass'
Крис, нов Ниссенс ми е 290 лева, за 30 лева разлика няма смисъл.
Цеко , аз мисля да купя нов, но 300 лева не ми се дават щото я продавам, но от друга страна не бързам с продаването, и така или наче трябва да го направя това с радиатора. Така, че ще гледам да е компромисен вариант.
Лошото е ,че тези холандските, за които ми бяха казали преди се оказа , че ги няма, а бяха с 30% по-евтини...
Публикувано на: 25 Сеп 2007 18:49
от kristian
Знам за цените на новите.Написах този отговор за тези които евентуално немогат да намерят нов,искат да преправат стария(по-голям) или новият е по-скъп.А иначе това което пише СЕКО си е самата истина.Радиатоторите така се опичат и им изтъняват ламелите,че тези ремонти са колкото да я продадеш!
Публикувано на: 25 Мар 2008 15:27
от Petar
Zna4i pro4etoh cialata tama ima iohte dvama s syhtia promlem ina men po syhtia na4ih see spukal radiatora oba4e nikoi ne dade obiasnenie zahto se pukat to4no tam radiatorite dalie ot tova 4e ostariava plastmasata ili ot nehto grugo
Публикувано на: 17 Апр 2008 15:36
от Mandata
Явно там е слабото място на радиаторите на тези "Гейши". Когато спазарих моята видях, че е спукан на същото място и е лепен с някакви "гумна", но пак си сълзеше. Писах във форума за слаби места, но тогава ми казаха само за казанчето на чистачките, а уж другите пластмаси са ОК.
Както и да е - още на другия ден свалих радиатора и го закарах за пластмасова заварка - стана добре - ако го боядисам и няма да си личи нищо. Взеха ми 18 лв.
И друг път съм правил пластмасови заварки на авторадиатори - винаги стават супер - явно е до майсторлък.

радиатор
Публикувано на: 17 Апр 2008 20:17
от ilia
и на карината на баща ми се цепна също там опитах с лепило не издържа и два дена ,после пластмасова заварка пак същото,два дена ,просто пластмасата си старее,годинките не прощават.и накрая нов за 156 лева полски радиатор за карина разбира се и вече 1 година си кара и си е супер.
Re: радиатор
Публикувано на: 18 Апр 2008 10:20
от Petar
Za dase pukat to4no tam spored men ima pri4ina i pri4ina e ot kapa4kata -polu4avase goliamo naligane i pri nepravilna rabota na klapan4etata na kapa4kata tova naliagane se uveli4ava i nakraia se puka ot plastmasata taka behe pri men obiasnihami 4e nemoje zavodski radiator na 8 godini da zdava bagaja tolkova byrzo
Публикувано на: 19 Апр 2008 10:23
от jim_beam
пука се защото старее,а и вероятно заради вибрации при движение.наистина при тези радиатори с пластмасови части по тях смяната с нов е най-доброто решение.
не се заблуждавайте,че алуминиев радиатор е вечен-само меден може да е такъв.алуминия се разяжда от солта и се получават микро-язвички,които след време избиват.
има фирми,които като им занесеш ориг. радиатор ти правят по него същия от мед,от стария свалят само укрепителните планки.преди години ми правиха радиатора на климатика на е-класата и после 3 год. я карах без никакви забележки преди да я продам.единствената разлика е,че правения радиатор няма толкова добър коефициент на охлаждане като оригиналния,но това не се усеща реално.верно цялата работа е побългаряване,но функционира. biggrin.gif
ако някой се интересува,до пловдив в едно село (куклен) има такава фирма-мога само да я препоръчам.