Страница 3 от 6
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 23 Апр 2021 22:34
от Dambos
Този шум го чувам вляво, от страна на шофьора. Но мисля, че е поради недобрата шумоизолацията там . При отворен преден капак, при завишаване на оборотите, отвън като че ли шума не го хващам.
В началото на зимата ми правиха съединител. Възможно ли е да прави резонанс от там, от скорости или жило .
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 23 Апр 2021 23:00
от memorex
Не се наемам да твърдя нищо ,но така по описанието може би е добре да прегледаш темата за горивния филтър(музикалния).
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 26 Апр 2021 11:30
от Georgy
Пробвай с диагностиката pilot quantity learning, при мен след "калибровката" която успях да извърша от 11 път, защото не дочитам какво пише, двигателя на празен ход и на ниски обороти утихна. Може да провериш дали са въведени правилните кодове на дюзите като им снимаш номерата. Успех
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 26 Апр 2021 12:25
от Jordanow
Здравейте, ще използвам темата и аз да споделя за моя проблем. При подаване на газ се чува почукване и ми казаха, че две от дюзите ми са проблемни. Ако ги рециклирам ще се махне ли тоя звук. И къде може да се случи това, за предпочитане е Варна. Благодаря .

Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 27 Апр 2021 20:36
от Dambos
Колеги, да споделя и още нещо. Имам усещането,че този шум е различен при подаване на газ, и при отнемането на газта.
Проверих филтърната кутия и уплътних добре тръбата, но ефект няма.
Най вероятно ще се бутат дюзите. Ако са те, ще търся актуални впечатления.
Лека вечер на всички.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 27 Апр 2021 20:57
от memorex
Ако желаеш направи следното:
На студен двигател дай на контакт отвори предния капак и опитай ръчно да подкачиш гориво от помпичака на горивния филтър до втвърдяване . После запали и покарай като подаваш и отнемаш газ и сподели дали има разлика в шума.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 01 Май 2021 10:46
от Dambos
Колеги, да споделя и още:
Няколко пъти покачих ръчно гориво, но разлика няма.
Живи и здрави, след празниците ще търся причини и решения.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 01 Май 2021 12:23
от memorex
Dambos, весели празници и на теб и с-вото.Карай колатафсъс здраве.Смея да твърдя ,че повечето подобни автомобили от марката на същите години го имат същия звук.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 25 Май 2021 23:03
от Dambos
Колеги,здравейте.
Искам да споделя за форума до къде достигнах с решението на моя проблем. С много мъка дюзите бяха свалени. Едната бе като нова, лесно падна. Но останалите се бяха заварили.
Майстора сигурно още се проклина,че се съгласи да работи колата.
След три дни мъка и приспособяване на дорника и скоба, останалите три паднаха. Дюзите бяха с много нагар по тях. Най вероятно са духнали дехтунгите.
След проверка при Валери в Благоевград, се оказа, че дюзите според него са в добро здраве. И остава въпроса неизяснен - това ли бе причината за шума. Ще видим. Ще споделя за крайния резултат.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 02 Юни 2021 10:28
от Dambos
Здравейте,
От няколко дни автомобила ми пак е в движение. Разлика относно шума,който ме притеснява - няма. Най вероятно причината е другаде. Този, който ми провери инжекторите, препоръча да търся причина в клапан за налягане гориво или помпа.
Ако някой има мнение, моля да сподели.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 02 Юни 2021 14:11
от mapamop
Dambos написа: ↑02 Юни 2021 10:28има мнение
преди да качите показания на дюзи, налягане в горивната система, отчетени грешки, трудно някой би ви дал коректно мнение.
Закачете колата с техстрийм или диагностика която чете показанията от компютрите коректно. Windows 10 има вграден PDF "принтер" - разпечатайте показанията и ги качете тук. На Windows 7 има XPS "принтер", което от потребителска гледна точка е същото. Врътката с техстрийма е да си направите някой от тези "принтери" по подразбиране, преди да "разпечатате" файловете.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 03 Юни 2021 15:55
от Dambos
Мога да покажа снимка на монитора на лаптопа по време на диагностиката. Не е много добра, защото младежа бърза събра техниката, без много да коментира.
Според него дюзите е трябвало да си тестват.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 03 Юни 2021 19:58
от veso_hds
От това,което се вижда,дюзите ти са почти идеални.
Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 03 Юни 2021 21:54
от WoLF
Да, дюзите са топ, не е от тях

Дюзи показания от Techstream
Публикувано на: 20 Юни 2021 16:10
от boiski
Здравейте,
Наскоро се сдобих с Corolla Verso II 2004 2.0 D4D 116кс (1CD-FTV; VIN: NMTEX16R40R009180), нов внос от Италия. По киломентраж е на около 187к, но след справка по тарга номера от италянския талон по-скоро клони към 260к.
След регистрация я покарах пробно 50-100км. Без видими пушеци и някакви притеснителни шумове.
(има отчетливо метално почукване при подаване и отнемане на газта, както и при смяна на скорост, което е най-забележимо при скорости 1-3. Наподобява някакъв необичайно голям луфт някъде по трасето между коляновия вал и гумите. Впоследствие като се захванах да проверявам окачването отпред открих, че лагера на лявата главина има сериозен луфт, а гайката на карето не беше законтрена и се отви почти на ръка. Лагера е сменен, и двете полуоски барабар с шлиците са проверени. Има повечко луфт в дясната полуоска, но не съм убеден, че това е източника на проблема. Смених още биалетки, шарнири и външни кормилни накрайници, тъй като уплътненията им бяха прокъсани, а и както се оказа впоследствие, самите ябълкови съединения се движеха доста свободно. От тогава не съм карал колата и не знам дали този луфт в предаването е изчезнал, но това е дискусия за друга тема.)
Връщам се на диагностиката. Динамиката не можах да я преценя тъй като не съм карал друга кола с този мотор, но в турбо диапазона набира отчетливо. В движение на 5-та с около 90-100км/ч светнаха check engine + VSC + TRC off, без промяна в динамиката. Kомбинацията продължи да свети и при следващи паления, и изчезна едва след разкачане на акумулатора. Към момента не се е появила отново, но и не съм мърдал колата от гаража - помествана е напред-назад и е работила предимно на място. Не успях да прочета грешката навреме, защото нямах наличен адаптер за връзка с Techstream пор ръка. С помощта на @таратор вече имам някакви данни:
Не съм наясно какво означава знака минус пред стойността на първата дюза, но ще се радвам да помогнете с тълкуването. В началото, при палене, тя беше около -4.6 и впоследствие след кратко изфорсирване до 3000-3200об. падна до около -3.3.
Една вметка: Колата е с безключово палене и пали почти веднага, но стартера продължава да върти една идея по-дълго време, особено на студен мотор, което може би е индикатор за потенциален проблем с горивната система.
Как бихте коментирали налягането на рейла? Не успях да открия референтна стойност в сервизното ръководство колко трябва да бъде.
След health check единствената текуща грешка е C1201, която доколкото разбрах е доста обща и не предполага конректика. Уточнявам, че все още не съм правил нищо по двигателя, вкл. обслужване (масла, ролки, ремъци, водна помпа, термостат и т.н.) Днес ще чистя ЕГР-а и евентуално SCV клапаните. Ще опитам да надникна и на какво дередже е оста на турбината. Утре ще взема консумативи за обслужване и я започвам. Дюзите мисля за момента да не ги пипам, а чак след като съм готов с обслужването.