Страница 3 от 7

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 08:45
от Daredevil_666
Съгласен съм за ELM-чето, че е несериозна работа, а софтуерът е free :D , но върши работа като светнат лампите поне да покаже кода на грешката и да е изтрие. Свещите са сменени, пробвах тогава с една лампа, свети при подаване на контакт, има напрежение. Горивото, което сипвам на колата е само на omv max motion дизел или на shell v-power дизел, заради капризните дюзи и BDC добавка, когато е студено и лятото също, но по-рядко. Чудя се да не би да връща нещо гориво, когато задържи по-студено навън или този vsc клапан (ако така се казва) да не е, но това е само когато задържи няколко дни под нулата. Тази сутрин също пробвах да запаля на -10, е не запали разбира се, но на подкачващата помпа на горивния филтър пробвах да понапомпя бутончето, твърдо си беше, разклатих колата в пристъп на беда и надежда нещо, ако проблемът е в резервоара и се е затлачило да се оправи, но няма ефект. Ще продължа да търся проблема и ще пиша, ако го намеря! Благодаря Ви!

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 17:07
от IvoKrastev
Чета темата, но никъде не видях дали си правил диагностика на дюзите... Ако не си, няма да е лошо някой да ти закачи колата с един Техстрийм, ако изобщо запали.
ПС: Аз също зараждам Махмоушън от ОМВ и искам да ти кажа, че в 2те ОМВта около мен, тоя Махмоушън не е от една майка. Затова спрях да зареждам от по-близката бензиностанция и се наложи да ходя до по-далечната.

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 17:40
от urb
Няма да е само дюзи. Но автора си решава. С добавки няма да стане. Иска си пълна диагностика. Дизела като намалее компресията и не пали зимата.

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 18:59
от Daredevil_666
Здравейте и отново благодаря за отговорите. Последно на колата е правена диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г. като показанията на дюзите са:
Injection 1 correction value: -0,63
Injection 2 correction value: 0,78
Injection 3 correction value: -0.16
Injection 4 correction value: -0,47
,но това беше преди около 250000км, сега може да е различно. До тойота да отида или препоръчайте сервиз за диагностика?
Относно OMV и качеството на горивото май май има нещо такова. Мисля като запали, ако запали, като се стопли да си отида на по-далечното OMV и да налея до горе. Може пък да дърпа въздух нещо от резервоара, поне да го изключа като опция, ако въобще разсъждавам правилно де.......

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 19:22
от urb
Гледам си от София, обади се на МехаННика. Хвалят го тук много. Разбира ги явно Тойотите. От питане глава не боли.

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 19:58
от biro
Daredevil_666 написа: 18 Яну 2021 18:59 диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г.
.......
,но това беше преди около 250000км
За тия км хората сменят дюзи.

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 19:59
от biro
biro написа: 18 Яну 2021 19:58
Daredevil_666 написа: 18 Яну 2021 18:59 диагностика (по-сериозна) с Bosch система на 23/09/2019 г.
.......
,но това беше преди около 250000км
За тия км в рамките на 16 месеца хората сменят дюзи.

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 18 Яну 2021 20:06
от Daredevil_666
Грешката е моя, преди 25000км, една 0 в повече съм сложил. Колата е на 262000км в момента, като я взех беше на 208000км. По около 15000км изминаваме на година с нея. Поздрави!

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 19 Яну 2021 16:47
от mgrigorov
Тази кола каква електроника има ? Дебитомер, дросел, датчици за температура и други пущини ? Проблема ми се струва електронен, а не механичен. Имах на времето едно пежо, обаче бензиниво. Палеше само на топло, грешки нямаше. Закарах го в един сервиз на познат да тъси причината. Обади се и каза, колата няма проблем. Попитах го дали я е прибрал вътре в сервиза и той каза, че от вън ли да я оставя. На следващата нощ не я прибра и колата не запали. Оказа се дроселовата клапа, нея диагностиката не я хващала. Пробвай да нагрееш някой съмнителен датчик и пробвай да палиш.Лошото беше, че зпали ли веднъж се яакаше другата сутрин. Аз това го открих сам с пистолета за горещ въздух, а къде ли не обикалях по всякакви сервизи и сумати пари дадох за СВЕСТНИ диагностики.

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 19 Яну 2021 19:50
от Daredevil_666
Така, при мен има развитие, колата запали на 0 градуса днес следобед. Запали си нормално, без да мени обороти, без странни звуци, без странни пушеци. В съботния ден обаче като разцъквах ELM-чето ми направи впечатление, че при стартиране, напрежението падаше под 9 волта, а акумулаторът в покой показваше 11.9-12 волта, това на -5 градуса. Реших днес да сваля акумулатора и да го заредя, купих си преди време зарядно, но преди да го сваля реших да го замеря, показа 12,45 волта, а знам че ако е напълно зареден трябва към 12,6 волта и нагоре да е. В крайна сметка реших да видя дали ще запали и си запали, вследствие на което замерих алтернатора на какво напрежение работи. В покой, без консуматори, показа 13,75 волта, пуснах къси и радиото и падна на 13,52 волта, което ще рече, че не зарежда както трябва и като стане студено, акумулаторът въпреки, че е Varta Sylver Dynamic 85Ah 800 A пусков ток не успява да завърти коляновия вал на необходимите обороти, вследствие на което не се подава гориво и колата не пали. Ако съм объркал нещо в предишното изречение, да ме поправите! Та утре е карам колата за ревизия на алтернатора и да видим какво ще стане. Ще пиша за резултати! Поздрави!

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 19 Яну 2021 20:18
от iovkito
Споко, дават го да се стопля. :)

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 19 Яну 2021 20:22
от WoLF
И акумулатора пътува според мен...

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 19 Яну 2021 20:25
от iovkito
Звъни ми един приятел от Англия, кара корола версо 2,2 136кс. Оплаква се, че не пали от първия път при по-ниски температури. Казах му да си погледне стартера, но той не вярва, не било от него. Купи нов акумулатор, на 4-тия ден след обаждането му, стартерът затегна и изобщо не завъртя повече. Дръпнаха колата до сервиз и го смениха с нов, сега палела всяка сутрин като нова. Общо взето, тези не палят ли, акумулатор, стартер, подгревни свещи, SCV клапан, дюзи. Ако и след това не палят. stretcher.gif

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 27 Яну 2021 21:21
от gogostiv
Здравейте, и аз имам подобен проблем с Авенсис Т25 dcat.Проблемът при мен е, че при температури под - 6 колата може да върти на стартер докато не падне акумолатора, но не пали. Никакви признаци на палене, нито притриса, нито пуши,нищо.Свещите работят, акумолатора е нов, дюзите са проверени около + 0.9, 0.7, 1.0, 0.6. Това вече ме мъчи втора зима. Ако на километража показва - 4градуса пали от първия път. Веднъж от въртене почти падна акумолатора, бутнахме я в гаража и след 2 часа се качих и запали веднага с почти паднал акумолатор,това при 0градуса.
Няма никакви грешки, при последната диагностика ми казаха че csv клапана правил налягане. За друго не се сещам, но проблемът го прави при падане на точно под - 6 градуса и това по наблюдение 2 зими подред

Не пали при температура под 0 градуса

Публикувано на: 27 Яну 2021 22:03
от iovkito
Проверкатана свещите каква беше? Дали са изгорели или дали идва захранване до шината?