Страница 3 от 3
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 01 Юли 2020 20:43
от Toncho90
Здравейте колеги. Намерих изгорял бушон ECU-IGN2. Някои със мнение, насоки, опит. Какво да проверявам, какво да правя?
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 01 Юли 2020 21:10
от WoLF
При смяна изгаря ли пак?
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 01 Юли 2020 21:14
от gimara
ECU-IG NO. 2 Back-up lights, charging system, auto anti-glare inside rear view mirror, rear view monitor system, electric moon roof, rear window defogger, air conditioning system, turn signal lights, emergency flashers, front passenger’s seat belt reminder light, Stop & Start system, Toyota parking assist-sensor
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 01 Юли 2020 21:39
от Toncho90
WoLF написа: ↑01 Юли 2020 21:10
При смяна изгаря ли пак?
Само отидох да купя бушони и трябваше да тръгвам за работа, не ми остана време да го поставя. Утре ще разбера

Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 02 Юли 2020 00:05
от mapamop
Ако не промениш нищо по системата е вероятно да получиш същият резултат. Бушонът не е причината - той е следствие.
gimara, ти ги е "ожълтил" вероятните виновници.
Виж дали може да откачиш временно ВСИЧКИ мигачи.
Виж дали може да откачиш и буксата на датчика на задната скорост/бялата светлина отзад.
Смени предпазителя.
Закачи акумулатора.
Виж примерно дали работи климатика. Мигачите ясно че няма да ги видиш освен на индикацията на таблото около километража.
Виж дали ще изгори така предпазителя наново.
Ако изгори разкарай и релето за мигачите - ще отрежеш веригите след него.
Смени предпазителя наново.
Виж дали работят останалите неща свързани с този предпазител - автохроматичното огледало (ако го има) дали му свети индикаторната лампа. Включи си подгрева на задното стъкло и виж дали се затопля стъклото освен че ти светва лампата за включено/изключено. Виж климатика дали работи. Лампата за колана дали свети/мига.
Ако пак хвърли бушона - трябва да се рови много по-надълбоко и да се търси начин да се изключат другите вериги, закачени на този предпазител.
Ако не започваш да връщаш едно по едно и да пробваш след всяко закачено "нещо" дали ще ти изгори предпазител.
Започваш със закачането на релето за мигачите - без него няма да работят другите неща след него. Ако изгори предпазителя веднага след релето на мигачите - сменяш релето. Или си мислиш за късо съединение след него - фасунги, кабели, реле за мигачите.
Ако не - започваш да връщаш една по една крушките и гледаш фасунгите за следи от вода, окисления, опрени една в друга контактни пластини. Погледни в легло за крушка с единична жичка да не е сложена крушка с 2 жички или в легло за круша с две жички, да не е вкарана такава с единична жичка и да дава късо съединение.
Върни най-накрая датчика за бялата светлина.
Ако след всички тези проверки пак ти гори бушон - има някъде проблем с кабелите и там вече си мисля за посещение на предпочитан от теб сервиз.
ВСИЧКИ ОТКАЧАНИЯ И ЗАКАЧАНИЯ - НА ОТКАЧЕН акумулатор.
Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 02 Юли 2020 23:41
от WoLF
Ако не падне веднага, може да се пробва с включване на нещата от списъка и да се предаде лесно виновника. Ако падне, се почва по посочения ред

Нямам мигачи и аварийни!!!
Публикувано на: 19 Юли 2020 08:56
от mapamop
Проблемът на Toncho90 е решен преди около седмица, с много разглобяване и няколко разговора през Интернет. В сервиза са развали един винт на скоростната кутия и са премазали плюсовият кабел на датчика за скоростната кутия.
Заради късото съединение автомобила "хрвъляше" ECU-IG2 предпазителят.
При изгорял предпазител не работеха електрохроматичното огледало, климатика, и мигачите. Друго не сме проверявали дали (не) работи.
Въпросният предпазител, като гледам какво спира заради него служи за обратна връзка от двигателя до оборудването което зависи от запаления двигател.
Логиката:
- За какво са ви мигачи, и накъде точно ще ходите и завивате с изгасен двигател? Аварийни имаше защото са нужни при повреден и неработещ двигател.
- За какво ви е климатик на изгасен двигател, като няма кой да ви завърти компресора?
- Заслепяването не е фатално ако сте в колата - на място сте, не се движите с изгасен двигател.