Рециклиране на дюзи?
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Рециклиране на дюзи?
Нещата са лесни за човек който има Течстеайм-а . Но така като гледам до сега не си ползвал тази програмка.
Как се инсталира и с какъв кабел работи прочети в темата viewtopic.php?f=22&t=23195
Как се вкарва код конкретно не знам защото за моя мотор не се налага и съответно нямам тази опция в techstream-a, така че потърси из мрежата.
Как се инсталира и с какъв кабел работи прочети в темата viewtopic.php?f=22&t=23195
Как се вкарва код конкретно не знам защото за моя мотор не се налага и съответно нямам тази опция в techstream-a, така че потърси из мрежата.
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Рециклиране на дюзи?
Правил съм вкарване на кодовете на дюзите, елементарно е!
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 02 Май 2018 05:34
- Местоположение: Видин
- Автомобил: RAV 4 2.2 D4D 136 k.c. 2ADFTV
Рециклиране на дюзи?
Предполагам с Техстрима.... може ли малко упътване , а още по добре снимково обяснение... предполагам ще е полезно за много хора!
Благодаря!!!
Toyota RAV4 2.2 D4D 136 2ADFTV 

Рециклиране на дюзи?
Здравейте за корола версо 2006г 2.2 дизел 136 коня ме интересува как са тези стойности и за смяна ли е 4тата
1. 0.0
2 0.7
3. 0.3
4. - 1.6
1. 0.0
2 0.7
3. 0.3
4. - 1.6
- valioman
- Мнения: 71
- Регистриран на: 01 Фев 2015 23:13
- Местоположение: Сливен
- Автомобил: Toyota Corolla Verso 1CD-FTV
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
- Обратна връзка:
Рециклиране на дюзи?
НЕ! Допуска е +/-3 . Позапушена е но е в нормите.
Toyota Corolla Verso D4D 2003г.
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17 Май 2020 12:35
- Местоположение: Germaniq
- Автомобил: corola verso
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 17 Май 2020 12:35
- Местоположение: Germaniq
- Автомобил: corola verso
- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Рециклиране на дюзи?
Винаги има вариант за втора употреба,но първо ги прегледай на стенд.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Рециклиране на дюзи?
В Германия стенда май доста скъпичко ще му излезе ,ако локацията в профила е вярна. Тея пиезо-дюзи на DCAT-a доста се харчат. Единствено с доста ровене и чакане
да изпадне някоя смляна на малко килотрометри, и доста пари за стенд за всеки случай да потвърди ,че са наред . Май не са особено ремонтопригодни ,та както каза
Йовкито -няма смисъл от рециклиране (а ако и в Германия се прави,ще излезе колкото нови).
да изпадне някоя смляна на малко килотрометри, и доста пари за стенд за всеки случай да потвърди ,че са наред . Май не са особено ремонтопригодни ,та както каза
Йовкито -няма смисъл от рециклиране (а ако и в Германия се прави,ще излезе колкото нови).
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 19 Юни 2015 21:07
- Местоположение: София
- Автомобил: Corolla Verso '04 2.0 D4D 116
- Получена благодарност: 1 път
Рециклиране на дюзи?
Здравейте, след като имам компенсационни кодове на рециклираните дюзи и знам кой код за коя дюза е, има ли значение в какъв ред ще ги монтирам на двигателя? Мисълта ми, за ЕКУ-то ще има ли значение нещо друго, освен кодовете да са вкарани правилно за всяка дюза?
Корола Версо 2.0 D4D 116кс, дюзи 23670-0G010.
Корола Версо 2.0 D4D 116кс, дюзи 23670-0G010.
- ufer
- Мнения: 2816
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Рециклиране на дюзи?
Има смисъл от стенд за дюзите, особено ако момчето успее да се добере до БГ, пък тук българският технически гений може да се справи почти с всичко и то за по-малко пари... 

Рециклиране на дюзи?
За стенд може да има смисъл ,доколкото да прецени ,коя дюза е за боклука и коя може да изкара още. Пиезо дюзите на Денсо рециклирането им е почти невъзможно ,защото се износва леглото ,а при тях то е самия корпус на дюзата ,само разпръсквач да е за смяна е рядко и със смяната му (така нареченото "рециклиране" в БГ) не се постига нищо в повечто случаи.
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 07 Окт 2012 16:40
Рециклиране на дюзи?
Здравейте колеги,
Дайте идея какъв може да ми е проблема. Колата е Авенсит Т25, двигателя е 1ADFTV .
Колата пали добре и при студен двигател показанията на дюзите да добри. С повишаване на температурата на двигателя обаче показанията на дюзите се влошават.
По-долу са данни от techstream-a
AVENSIS ADT 1ADFTV
Coolant Temp 40 C
Injection Feedback Val #1 -0,2 mm3/st
Injection Feedback Val #2 0,3 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,1 mm3/st
Injection Feedback Val #4 1,0 mm3/st
Coolant Temp 55 C
Injection Feedback Val #1 -0,7 mm3/st
Injection Feedback Val #2 1,2 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,5 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,6 mm3/st
Coolant Temp 75 C
Injection Feedback Val #1 -0,5 mm3/st
Injection Feedback Val #2 2,6 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -2,7 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,6 mm3/st
Coolant Temp 86 C
Injection Feedback Val #1 -2,2 mm3/st
Injection Feedback Val #2 4,3 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -3,2 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,4 mm3/st
Coolant Temp 91 C
Injection Feedback Val #1 -1,5 mm3/st
Injection Feedback Val #2 5,0 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -4,9 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,7 mm3/st
Дайте идея какъв може да ми е проблема. Колата е Авенсит Т25, двигателя е 1ADFTV .
Колата пали добре и при студен двигател показанията на дюзите да добри. С повишаване на температурата на двигателя обаче показанията на дюзите се влошават.
По-долу са данни от techstream-a
AVENSIS ADT 1ADFTV
Coolant Temp 40 C
Injection Feedback Val #1 -0,2 mm3/st
Injection Feedback Val #2 0,3 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,1 mm3/st
Injection Feedback Val #4 1,0 mm3/st
Coolant Temp 55 C
Injection Feedback Val #1 -0,7 mm3/st
Injection Feedback Val #2 1,2 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -1,5 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,6 mm3/st
Coolant Temp 75 C
Injection Feedback Val #1 -0,5 mm3/st
Injection Feedback Val #2 2,6 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -2,7 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,6 mm3/st
Coolant Temp 86 C
Injection Feedback Val #1 -2,2 mm3/st
Injection Feedback Val #2 4,3 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -3,2 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,4 mm3/st
Coolant Temp 91 C
Injection Feedback Val #1 -1,5 mm3/st
Injection Feedback Val #2 5,0 mm3/st
Injection Feedback Val #3 -4,9 mm3/st
Injection Feedback Val #4 0,7 mm3/st
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Google [Bot] и 5 госта