Страница 3 от 4
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 01:39
от dzhigov17
memorex написа: ↑03 Май 2019 18:40
Има вероятност за почистване на колектори да се изсипе една тлъста сума а до месец отново за са в същото състояние защото двигателя е гроб.Аз лично такъв таралясник бих го продал макар и на прарична загуба.Толкова ли няма други автомобили.Това да не е някаква антика?
Всащност може и да е- по км пробег.
Нали се сещате,че в момента нямам нужда от ироничните ви подмятания!Ясно е,че колата е абсолютен трошляк,ясно е дори и за човек,като мен без никакви познания по автомобилите.Мислила съм и да я продавам,ок-ще я продам и после какво?Пак ходене по мъките.Какво ще купя после!?Три месеца обикалях по автокъщите и накрая се забих с това.Дали не ме е страх да помисля за друга кола?Бях на път да си загубя работата,поради липса на кола.Нямам на кого да разчитам да ми намери добра кола
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 06:38
от YoKK
Колежке, кофти история с колата. Пълно е с некадърни псевдомайстори и е много жалко, че попадате все на такива. Просто преди да предприемете всичките тези процедури е трябвало да потърсите съвет във форума. Има много кадърен майстор по японски двигатели в Стамболийски и въпреки заетостта му се надявам да може да Ви обърне внимание. Ако имате интерес, мога да Ви дам телефона му.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 07:40
от memorex
dzhigov17 написа: ↑04 Май 2019 01:39
memorex написа: ↑03 Май 2019 18:40
Има вероятност за почистване на колектори да се изсипе една тлъста сума а до месец отново за са в същото състояние защото двигателя е гроб.Аз лично такъв таралясник бих го продал макар и на прарична загуба.Толкова ли няма други автомобили.Това да не е някаква антика?
Всащност може и да е- по км пробег.
Нали се сещате,че в момента нямам нужда от ироничните ви подмятания!Ясно е,че колата е абсолютен трошляк,ясно е дори и за човек,като мен без никакви познания по автомобилите.Мислила съм и да я продавам,ок-ще я продам и после какво?Пак ходене по мъките.Какво ще купя после!?Три месеца обикалях по автокъщите и накрая се забих с това.Дали не ме е страх да помисля за друга кола?Бях на път да си загубя работата,поради липса на кола.Нямам на кого да разчитам да ми намери добра кола
Здравейте,
Ирония или не ,беше насочена към автомобила ,като купчина желязо а не лично към вас.Аз не бих наливал пари в скрап.
Относно избора на нов автомобил предлагам да прегледате раздела купува/прадава авномобили ,Има всякакви тойоти които стават.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 07:42
от Митхат
Стана ми интересно за майстора в Стамболийски,може ли име ,да го знаем кой е.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 07:48
от biro
Ако си купуваш друга кола запомни: винаги искай съдействие от продавача за закарване до официален сервиз на марката с цел диагностика. Разбира се първо се уговаряш със сервиза за дата и час на прегледа.
Обикновено някои продавачи отказват това с различни доводи като - колата е без номера (можете да си вземете транзитни срещу 40лв или да използвате платформа тип пътна помощ). Друг довод за отказ е: в сервиза ще ти кажат че има проблем, за да ти взрмат пари после за ремонт.
Истината, е че такива продавачи знаят за проблем с колата и го крият.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 09:44
от todorakis
Здавейте колеги, винаги когато съм имал проблем с автомобил съм използвал форумите на първо място. В 90% от случаите проблемът/ ите са били разрешавани по този начин. Също и аз съм помагал, когато и с каквото мога. Вън от съмнение е че е попаднала на добре напудрен скрап. Станалото станало. Предложих на колежката да я закача на Техстрийма да видим, какво ще излезе, а също и да почистя ЕГР- а. Имам малко свободно време началото на другата седмица. Не съм механик и не ми е това работата, но не съм и вързан в ръцете. Просто ми е хоби, затова не знам, дали ще се справя сам, но се ангажирам да кача скрийн шотове от диагностиката тук и да я посъветваме, какво да прави и дали има спасение за тази кола. За малкото време, за което пребивавам в Тойота форума съм разбрал, че има разбиращи и отзивчиви хора тук.
Всякакви идеи и предложения са добре дошли.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 09:50
от YoKK
mfandakov написа: ↑04 Май 2019 07:42
Стана ми интересно за майстора в Стамболийски,може ли име ,да го знаем кой е.
Може естествено. Казва се Марин, с ник-нейм martod във форума. По двигател и ходова част е изключителен, но не се занимава с електроника. И винаги е намръщен и малко сопнат, но иначе е много печен

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 10:58
от iovkito
Един въпрос към колежката, малко извън темата за пушеците. Какъв е този съединител за 650лв? По принцип за този автомобил е много по-скъп. Какво точно сменяха и с какви части, за да е толкова ниска цената?
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 21:32
от geniya
Много знае какво са и сменяли на съединителя...Ама и защо трябва да знае! В Булгаристан всеки трябва да разбира от всичко, защото в момента който се покаже невеж в каквото и да било и филма почва.Много серии и няколко сезона...
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 21:45
от dzhigov17
iovkito написа: ↑04 Май 2019 10:58
Един въпрос към колежката, малко извън темата за пушеците. Какъв е този съединител за 650лв? По принцип за този автомобил е много по-скъп. Какво точно сменяха и с какви части, за да е толкова ниска цената?
Всъщност е 680лв крайната цена,която съм платила.Сега погледнах фактурата.Пише :съединител к-кт -500лв
Смяна съединител труд:180лв.Общо:680лв
Имаше ужасен шум в двигателя,който при натискане на съединител изчезваше.След смяната шума изчезна.Това е което знам.Сервизът се намира в близост до НАП Пловдив.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 04 Май 2019 22:20
от veso_hds
За първи път започвам да се ядосвам сериозно във форума.Стига сте задавали въпроси и философствали.Има ли човек,който да не разбра две неща:
1.Жената не разбира нищо от коли(а и не е длъжна)
2.Някакъв мошеник яко е я нашил
Сега има нужда от помощ.А тя може да дойде от колегите в Пловдив.mfandakov си предложи услугите,Марто е автомонтьор,вероятно има и други.Просто трябва да се помогне на жената.Действайте!

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 07 Май 2019 11:01
от todorakis
Както обещах давам отчет за свършената работа. Още преди да я закача започнах с почистването на ЕГР. Просто си го бях набедил него за виновник. Положението беше, като на нормално задръстен клапан, който не се знае, кога или дали е бил почистван:

[/url]
Първото нещо, което ми направи впечатление е че стоеше отворен и колкото и да натисках не се затваряше.

[/url]
Разглобих го изцяло и след почистване на стеблото и пръскане със спрей за спирачки ( такъв имаше) успя да се раздвижи и да затвори плътно:

[/url]
След което сглобих всичко обратно. Със сигурност се налага да бъдат свалени и почистени колекторите. Но това по- нататък, когато колежката успее да намери време. Ще стане в сервиз, понеже на полеви условия няма да е удачно.
Дойде време и за Техстрийма. Health check- а показа следното:
При форсиране, също не се чуваше турбината. Изчистих всички грешки и това е от Live data:
След изтриването им турбината се чуваше, че работи вече. Не знам, как е било преди това, но все още при смачкване на газта изпушва черно, но с оглед на това, че смукателните колектори са пълни с гняс, както и всичко по изпускателния тракт е задръстено от сажди, мисля, че е в рамките на нормалното за момента. Предполагам, че значително ще се подобри, след почистването им, както и еднo хубаво магистрално каране. Мисля, че колата не е тотален скрап. Работи равномерно и няма нехарактерни шумове. Това е от мен засега.
Колежката да сподели по- нататък, дали има някава промяна в динамиката и пушеците, след като извърши гореспоменатите операции.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 07 Май 2019 14:00
от dzhigov17
Изказвам безкрайните си благодарности към todorakis!

Изключително съм трогната и впечатлена от отделеното внимание и време!Не съм се и надявала на такъв жест от абсолютно непознат човек!
Благодаря на всички за отзивчивостта

Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 07 Май 2019 14:58
от veso_hds
Като гледам какво е направил todorakis, а и като се сетя за кампанията с Калин,започвам да си мисля,че все още има надежда за тази страна.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Публикувано на: 07 Май 2019 20:28
от todorakis
Нищо кой знае какво не съм направил колеги. Почистване на лесно достъпен ЕГР. Не знаете какъв филм е достъпът до този клапан на Субару боксер дизел. Искам да питам по- знаещите относно другите грешки ( без Р0400) дали се дължат на това, че рейката е сваляна за рециклиране. Тях просто ги изтрих, но е добре да се знае първопричината и да се отстрани.
C0210 - Right Rear Wheel Speed Sensor Signal Malfunction
C1201 - Engine Control System Malfunction. Може би недобър контакт на първа дюза. Евентуално почистване на куплунга с контактен спрей
C1231 - Steering Angle Sensor Circuit Malfunction
C1241 - Low Battery Positive Voltage
C1288 - Steering Sensor Circuit Malfunction
C1541 - Vehicle Speed Signal Malfunction