Нали се сещате,че в момента нямам нужда от ироничните ви подмятания!Ясно е,че колата е абсолютен трошляк,ясно е дори и за човек,като мен без никакви познания по автомобилите.Мислила съм и да я продавам,ок-ще я продам и после какво?Пак ходене по мъките.Какво ще купя после!?Три месеца обикалях по автокъщите и накрая се забих с това.Дали не ме е страх да помисля за друга кола?Бях на път да си загубя работата,поради липса на кола.Нямам на кого да разчитам да ми намери добра колаmemorex написа: ↑03 Май 2019 18:40 Има вероятност за почистване на колектори да се изсипе една тлъста сума а до месец отново за са в същото състояние защото двигателя е гроб.Аз лично такъв таралясник бих го продал макар и на прарична загуба.Толкова ли няма други автомобили.Това да не е някаква антика?
Всащност може и да е- по км пробег.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
- dzhigov17
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16 Сеп 2018 08:26
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Auris 2.0(1260 2008
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Toyota Auris
2.0 D-4D(126Hp) 2008г. 

-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 09 Мар 2017 06:50
- Местоположение: Plovdiv
- Получена благодарност: 5 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Колежке, кофти история с колата. Пълно е с некадърни псевдомайстори и е много жалко, че попадате все на такива. Просто преди да предприемете всичките тези процедури е трябвало да потърсите съвет във форума. Има много кадърен майстор по японски двигатели в Стамболийски и въпреки заетостта му се надявам да може да Ви обърне внимание. Ако имате интерес, мога да Ви дам телефона му.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Здравейте,dzhigov17 написа: ↑04 Май 2019 01:39Нали се сещате,че в момента нямам нужда от ироничните ви подмятания!Ясно е,че колата е абсолютен трошляк,ясно е дори и за човек,като мен без никакви познания по автомобилите.Мислила съм и да я продавам,ок-ще я продам и после какво?Пак ходене по мъките.Какво ще купя после!?Три месеца обикалях по автокъщите и накрая се забих с това.Дали не ме е страх да помисля за друга кола?Бях на път да си загубя работата,поради липса на кола.Нямам на кого да разчитам да ми намери добра колаmemorex написа: ↑03 Май 2019 18:40 Има вероятност за почистване на колектори да се изсипе една тлъста сума а до месец отново за са в същото състояние защото двигателя е гроб.Аз лично такъв таралясник бих го продал макар и на прарична загуба.Толкова ли няма други автомобили.Това да не е някаква антика?
Всащност може и да е- по км пробег.
Ирония или не ,беше насочена към автомобила ,като купчина желязо а не лично към вас.Аз не бих наливал пари в скрап.
Относно избора на нов автомобил предлагам да прегледате раздела купува/прадава авномобили ,Има всякакви тойоти които стават.
- Митхат
- Мнения: 3827
- Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
- Местоположение: Кричим
- Автомобил: E38
- Благодарил/а: 46 пъти
- Получена благодарност: 132 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Стана ми интересно за майстора в Стамболийски,може ли име ,да го знаем кой е.
- biro
- Мнения: 2794
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 121 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Ако си купуваш друга кола запомни: винаги искай съдействие от продавача за закарване до официален сервиз на марката с цел диагностика. Разбира се първо се уговаряш със сервиза за дата и час на прегледа.
Обикновено някои продавачи отказват това с различни доводи като - колата е без номера (можете да си вземете транзитни срещу 40лв или да използвате платформа тип пътна помощ). Друг довод за отказ е: в сервиза ще ти кажат че има проблем, за да ти взрмат пари после за ремонт.
Истината, е че такива продавачи знаят за проблем с колата и го крият.
Обикновено някои продавачи отказват това с различни доводи като - колата е без номера (можете да си вземете транзитни срещу 40лв или да използвате платформа тип пътна помощ). Друг довод за отказ е: в сервиза ще ти кажат че има проблем, за да ти взрмат пари после за ремонт.
Истината, е че такива продавачи знаят за проблем с колата и го крият.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Здавейте колеги, винаги когато съм имал проблем с автомобил съм използвал форумите на първо място. В 90% от случаите проблемът/ ите са били разрешавани по този начин. Също и аз съм помагал, когато и с каквото мога. Вън от съмнение е че е попаднала на добре напудрен скрап. Станалото станало. Предложих на колежката да я закача на Техстрийма да видим, какво ще излезе, а също и да почистя ЕГР- а. Имам малко свободно време началото на другата седмица. Не съм механик и не ми е това работата, но не съм и вързан в ръцете. Просто ми е хоби, затова не знам, дали ще се справя сам, но се ангажирам да кача скрийн шотове от диагностиката тук и да я посъветваме, какво да прави и дали има спасение за тази кола. За малкото време, за което пребивавам в Тойота форума съм разбрал, че има разбиращи и отзивчиви хора тук.
Всякакви идеи и предложения са добре дошли.
Всякакви идеи и предложения са добре дошли.
-
- Мнения: 187
- Регистриран на: 09 Мар 2017 06:50
- Местоположение: Plovdiv
- Получена благодарност: 5 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Може естествено. Казва се Марин, с ник-нейм martod във форума. По двигател и ходова част е изключителен, но не се занимава с електроника. И винаги е намръщен и малко сопнат, но иначе е много печен

- iovkito
- Мнения: 2987
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 17 пъти
- Получена благодарност: 95 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Един въпрос към колежката, малко извън темата за пушеците. Какъв е този съединител за 650лв? По принцип за този автомобил е много по-скъп. Какво точно сменяха и с какви части, за да е толкова ниска цената?
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 17 Авг 2014 08:38
- Местоположение: Асеновград
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 8 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Много знае какво са и сменяли на съединителя...Ама и защо трябва да знае! В Булгаристан всеки трябва да разбира от всичко, защото в момента който се покаже невеж в каквото и да било и филма почва.Много серии и няколко сезона...
Toyota Rav4 XA30 2008, 2.2 D4D 136hp /No DPF и Toyota Yaris 1.5 Hybrid 2013
- dzhigov17
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16 Сеп 2018 08:26
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Auris 2.0(1260 2008
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Всъщност е 680лв крайната цена,която съм платила.Сега погледнах фактурата.Пише :съединител к-кт -500лв
Смяна съединител труд:180лв.Общо:680лв
Имаше ужасен шум в двигателя,който при натискане на съединител изчезваше.След смяната шума изчезна.Това е което знам.Сервизът се намира в близост до НАП Пловдив.
Toyota Auris
2.0 D-4D(126Hp) 2008г. 

- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
За първи път започвам да се ядосвам сериозно във форума.Стига сте задавали въпроси и философствали.Има ли човек,който да не разбра две неща:
1.Жената не разбира нищо от коли(а и не е длъжна)
2.Някакъв мошеник яко е я нашил
Сега има нужда от помощ.А тя може да дойде от колегите в Пловдив.mfandakov си предложи услугите,Марто е автомонтьор,вероятно има и други.Просто трябва да се помогне на жената.Действайте!
1.Жената не разбира нищо от коли(а и не е длъжна)
2.Някакъв мошеник яко е я нашил
Сега има нужда от помощ.А тя може да дойде от колегите в Пловдив.mfandakov си предложи услугите,Марто е автомонтьор,вероятно има и други.Просто трябва да се помогне на жената.Действайте!

Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Както обещах давам отчет за свършената работа. Още преди да я закача започнах с почистването на ЕГР. Просто си го бях набедил него за виновник. Положението беше, като на нормално задръстен клапан, който не се знае, кога или дали е бил почистван:
[/url]
Първото нещо, което ми направи впечатление е че стоеше отворен и колкото и да натисках не се затваряше.
[/url]
Разглобих го изцяло и след почистване на стеблото и пръскане със спрей за спирачки ( такъв имаше) успя да се раздвижи и да затвори плътно:
[/url]
След което сглобих всичко обратно. Със сигурност се налага да бъдат свалени и почистени колекторите. Но това по- нататък, когато колежката успее да намери време. Ще стане в сервиз, понеже на полеви условия няма да е удачно.
Дойде време и за Техстрийма. Health check- а показа следното:

При форсиране, също не се чуваше турбината. Изчистих всички грешки и това е от Live data:

След изтриването им турбината се чуваше, че работи вече. Не знам, как е било преди това, но все още при смачкване на газта изпушва черно, но с оглед на това, че смукателните колектори са пълни с гняс, както и всичко по изпускателния тракт е задръстено от сажди, мисля, че е в рамките на нормалното за момента. Предполагам, че значително ще се подобри, след почистването им, както и еднo хубаво магистрално каране. Мисля, че колата не е тотален скрап. Работи равномерно и няма нехарактерни шумове. Това е от мен засега.
Колежката да сподели по- нататък, дали има някава промяна в динамиката и пушеците, след като извърши гореспоменатите операции.

Първото нещо, което ми направи впечатление е че стоеше отворен и колкото и да натисках не се затваряше.

Разглобих го изцяло и след почистване на стеблото и пръскане със спрей за спирачки ( такъв имаше) успя да се раздвижи и да затвори плътно:

След което сглобих всичко обратно. Със сигурност се налага да бъдат свалени и почистени колекторите. Но това по- нататък, когато колежката успее да намери време. Ще стане в сервиз, понеже на полеви условия няма да е удачно.
Дойде време и за Техстрийма. Health check- а показа следното:

При форсиране, също не се чуваше турбината. Изчистих всички грешки и това е от Live data:

След изтриването им турбината се чуваше, че работи вече. Не знам, как е било преди това, но все още при смачкване на газта изпушва черно, но с оглед на това, че смукателните колектори са пълни с гняс, както и всичко по изпускателния тракт е задръстено от сажди, мисля, че е в рамките на нормалното за момента. Предполагам, че значително ще се подобри, след почистването им, както и еднo хубаво магистрално каране. Мисля, че колата не е тотален скрап. Работи равномерно и няма нехарактерни шумове. Това е от мен засега.
Колежката да сподели по- нататък, дали има някава промяна в динамиката и пушеците, след като извърши гореспоменатите операции.
- dzhigov17
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16 Сеп 2018 08:26
- Местоположение: Plovdiv
- Автомобил: Toyota Auris 2.0(1260 2008
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Изказвам безкрайните си благодарности към todorakis!
Изключително съм трогната и впечатлена от отделеното внимание и време!Не съм се и надявала на такъв жест от абсолютно непознат човек!
Благодаря на всички за отзивчивостта
Изключително съм трогната и впечатлена от отделеното внимание и време!Не съм се и надявала на такъв жест от абсолютно непознат човек!
Благодаря на всички за отзивчивостта
Toyota Auris
2.0 D-4D(126Hp) 2008г. 

- veso_hds
- Мнения: 1476
- Регистриран на: 13 Май 2012 12:06
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 51 пъти
- Получена благодарност: 39 пъти
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Като гледам какво е направил todorakis, а и като се сетя за кампанията с Калин,започвам да си мисля,че все още има надежда за тази страна.
Тойота РАВ 4 D4D-2002г.
Черен дим от ауспуха след рециклиране на дюзи
Нищо кой знае какво не съм направил колеги. Почистване на лесно достъпен ЕГР. Не знаете какъв филм е достъпът до този клапан на Субару боксер дизел. Искам да питам по- знаещите относно другите грешки ( без Р0400) дали се дължат на това, че рейката е сваляна за рециклиране. Тях просто ги изтрих, но е добре да се знае първопричината и да се отстрани.
C0210 - Right Rear Wheel Speed Sensor Signal Malfunction
C1201 - Engine Control System Malfunction. Може би недобър контакт на първа дюза. Евентуално почистване на куплунга с контактен спрей
C1231 - Steering Angle Sensor Circuit Malfunction
C1241 - Low Battery Positive Voltage
C1288 - Steering Sensor Circuit Malfunction
C1541 - Vehicle Speed Signal Malfunction
C0210 - Right Rear Wheel Speed Sensor Signal Malfunction
C1201 - Engine Control System Malfunction. Може би недобър контакт на първа дюза. Евентуално почистване на куплунга с контактен спрей
C1231 - Steering Angle Sensor Circuit Malfunction
C1241 - Low Battery Positive Voltage
C1288 - Steering Sensor Circuit Malfunction
C1541 - Vehicle Speed Signal Malfunction
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 4 госта