Страница 3 от 40
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 06:37
от Toyota Yarispz
Значи ако автомобила не е 4х4 не може да излезе от София...

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 07:09
от biro
Никога не съм имал 4х4 чудя се как съм се справял 20 години

Но съм виждал как 4х4 автомобили ги дърпат трактори.
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 07:24
от ace
Камрито е страхотно, цените са супер.
Не е нужно и няма как една кола да отговори на нуждите на всеки. Явно тойота са си направили маркетинг проучването в Европа и са решили, че засега не им е нужно да пускат повече варианти.
На който не му стигат 218 кончета и 8 сек. ускорение, значи като истински рацер с бензин в кръвта, му трябва спортна кола да й пили гумите на калояново (не по околовръстното или бул. България надявам се!), а не среден клас семеен седан.
Който не може да си стигне до къщата, щото много стръмно, дупки, сняг - значи има нужда от джипка, сувче или Лада нива, не седанче.
И последно: 180 км/ч максимална скорост не означава, че колата не може да вдигне повече от това. Това е максималната скорост, която може да поддържа неограничено. Иначе спокойно може да си вдигне и 210... обаче се чудя едно- максимално позволената скорост в България не беше ли 140?!? И кой иска да кара с повече от 180 през целия път от София до Бургас например? Май отговорът го знаем всички и силно се надявам тук да няма такива хора и да има все по-малко такива по пътищата.
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 07:31
от nitsodar
dracunculus написа: ↑23 Апр 2019 22:03
PS... силно съжалявам, че я няма V6 версията в Европа с 301 к.с. Това щеше да ми е следващият автомобил със сигурност
Колега, напълно подкрепям мнението ти! Определено в Европа ни орязват откъм по-големи двигатели, каквито предлагат на батковците американци
Airfan написа: ↑23 Апр 2019 23:19
Сигурен съм, че всяка компания си прави сметка, но ви гарантирам, че изпускат купувачи. Примерно мен , а иначе автомобилът ми харесва.
Airfan, със сигурност ще има доста изпуснати купувачи. Предполагам,че японците са тествали/сондирали пазара и са преценили,че тези, които ще я купят, са им достатъчни. Със сигурност залагат и на добрата слава на Камри от американския пазар. Там винаги е в топ 3 по издръжливост. Добавяме и произведено в Япония....
Относно тези, които ще бъдат пропуснати - брат ми тествал лимузината Lexus. Каза ми,че е супер лукс вътре, но "натиснеш ли газта - нищо не се случва". Обаче той кара Ауди 3.0 ТДИ 272 к.с. и сравнява 400 нМ с тези от Лексус-а

Та, зависи кой с какво сравнява все пак.
П.С. Интересно ми е на какво би се спрял ти след Авенсиса ти? Гледах Ауди А4 бензин да речем - по ценова листа 150 к.с. бензин ръчка беше около 65 000лв. Бензин 242 к.с. тръгваха от 68 000лв. (ако не се лъжа).... Но за мен е много малко купето - 188 см. съм и в това купе зад мен ще има място за ......5 год. детенце

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 07:51
от Kiki
В един немски сайт четох, че само 6% от покупката на нови автомобили са с повишена мощност.
Може би това е причината Тойота да предприеме тази концепция с новото Камри.
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 08:52
от dracunculus
ace написа: ↑24 Апр 2019 07:24
.....
И последно: 180 км/ч максимална скорост не означава, че колата не може да вдигне повече от това. Това е максималната скорост, която може да поддържа неограничено. Иначе спокойно може да си вдигне и 210... обаче се чудя едно- максимално позволената скорост в България не беше ли 140?!? И кой иска да кара с повече от 180 през целия път от София до Бургас например? Май отговорът го знаем всички и силно се надявам тук да няма такива хора и да има все по-малко такива по пътищата.
Колега, по-висока скорост могат да вдигнат не хибридните автомобили. При хибрида V max се определя от директното зацепване на ел. мотора към планетарната скоростна кутия. Тъй като това зацепване е директно има опастност ел. морорът да превърти при по-високи скорости, за това са действително ограничени на определена скорост. Така беше и IS 300h, който карах- дърпаше доволно до точно 210 и двигателят си закова скоростта, влизайки от пауър обратно в еко-режим. Интересното е, че на него даваха 200 макс. скорост, явно имат предвид скоростта по GPS. Друго е само при Лексус LS500h/600h, GS 450h и LC500h- те имат допълнителна предавка (нещо като трансмисийка) между ел. мотора и скоростната кутия, затова и вдигат до 250-260. Могат да вдигат повече от каталожната стойност наистина не-хибридните коли, които нямат ограничител на скоростта. Ако изцедя Авенсиса успява и 215-220 на равно, като странното е, че това е на 5та скорост, на 6та не успява над 210... И сега да не ме заклеймите. Карам бързо и поддържам висока скорост, щото живея в Германия, иначе не бих го правил никъде другаде. И според мен Камрито си е напълно достатъчно за всички останали европейски държави, просто тук тоя клас кола с тоя V max няма как да се наложи.
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 08:58
от slowtraveler
nitsodar написа: ↑24 Апр 2019 07:31
Относно тези, които ще бъдат пропуснати - брат ми тествал лимузината Lexus. Каза ми,че е супер лукс вътре, но "натиснеш ли газта - нищо не се случва".
Вероятно е тествал точно аналога на Камрито - ES

Предно и то със същото предно задвижване и моторизация и си е 'ниският клас' на лексъс...
Предполагам ако се бе качил в по-луксозен модел - предполагам би останал изненадан какво се случва като натиснеш газта и каква е динамиката, ама там аудито с 272к.с. въобще не е конкурент - прекалено е 'лениво'
А за ограничението по скорост - съгласен съм с
dracunculus...
За LS и т.н. - там има истинска трансмисия между хибридното предаване и диференциалите (4 предавки), и се чува превключване както при нормален съвременен автоматик (имитира редейки 10 предавки общо)
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 11:02
от Airfan
nitsodar написа: ↑24 Апр 2019 07:31
П.С. Интересно ми е на какво би се спрял ти след Авенсиса ти? Гледах Ауди А4 бензин да речем - по ценова листа 150 к.с. бензин ръчка беше около 65 000лв. Бензин 242 к.с. тръгваха от 68 000лв. (ако не се лъжа).... Но за мен е много малко купето - 188 см. съм и в това купе зад мен ще има място за ......5 год. детенце
Здрасти,
Аз и преди Авенсиса се бях засилил за А4, но тогава по една или друга причина предпочетох Тойота и съжалявам честно казано. Аз съм 172 см и дори и в А3 ми е напълно ОК, та А4 си ми пасва идеално. Имам две деца и отзад е напълно достатъчно мястото за две деца. Багажника е същия като на Авенсис. Там се целя към 245 к.с. турбо-бензин или в най-лошия случай 190 к.с. турбо-бензин.
А относно повдигнатия рацерски въпрос по-горе от друг колега - мина ми времето да се състезавам, но предпочитам, когато изпреварвам да имам достатъчно мощност да изпреваря бързо и безопасно, от колкото да опъвам врата, когато съм със семейството и багаж.
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 13:05
от nitsodar
@slowtraveler, сигурен съм,че е както казваш за Лексуса
@Airfan, Ауди А4 наистина е като еквивалент на Авенсиса като купе. Замислил съм се дали да не се има предвид... Там бензин 190 к.с. автомат започва от 74 000лв. Това са поне 10 000 лв. повече от Камри, а не предлагат повече екстри за същата цена, да не говорим доколко безпроблемно ще е това Ауди с 4 (а не с 6 )год. гаранция ..... Обаче няма спор, че има качествен интериор и много drive-friendly поведение

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 13:51
от Toyota Yarispz
Значи аз съм се возил незнам е какви а-четворки но си мисля че като габарити т27 е като пасат или супърб а а4 теснотия отвсякъде! Вярно че за последните Авенсиси се оплакват че били по-тесни и с по-малък багажник...
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 13:53
от ToyotaPassion
Toyota Yarispz написа: ↑24 Апр 2019 13:51
Значи аз съм се возил незнам е какви а-четворки но си мисля че като габарити т27 е като пасат или супърб а а4 теснотия отвсякъде! Вярно че за последните Авенсиси се оплакват че били по-тесни и с по-малък багажник...
Camry определено и осезаемо е по-голям от Avensis
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 14:26
от nitsodar
И аз съм с такова впечатление, особено отзад
ToyotaPassion написа: ↑24 Апр 2019 13:53
Camry определено и осезаемо е по-голям от Avensis
100% съгласен! Като влязох в Камри наистина имах чувството за осезаемо по-голямо пространство (както и за доста по-качествени материали

) ! И отпред, и отзад е чувствително по-широка от Авенсиса. И багажникът е доста по-голям!
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 14:54
от slowtraveler
Камрито е 'шлеп', както казва един познат, който кара предходния модел до около 400х.км... Безпроблемен, 'ленив', но му вършеше прекрасна работа за пътуванията - човекът е над 60г... Да, сега не иска да си спомни за него, щото си взе Лексъс LS600h (точно преди да излезе 500h)

Но иначе си бе доволен от Камри-то (на което освен 'шлеп' му викаха и 'умри', щото и то си бе доста умряло като динамика

)
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 15:34
от ace
dracunculus написа: ↑24 Апр 2019 08:52
Колега, по-висока скорост могат да вдигнат не хибридните автомобили. При хибрида V max се определя от директното зацепване на ел. мотора към планетарната скоростна кутия. Тъй като това зацепване е директно има опастност ел. морорът да превърти при по-високи скорости, за това са действително ограничени на определена скорост. Така беше и IS 300h, който карах- дърпаше доволно до точно 210 и двигателят си закова скоростта, влизайки от пауър обратно в еко-режим. Интересното е, че на него даваха 200 макс. скорост, явно имат предвид скоростта по GPS. Друго е само при Лексус LS500h/600h, GS 450h и LC500h- те имат допълнителна предавка (нещо като трансмисийка) между ел. мотора и скоростната кутия, затова и вдигат до 250-260. Могат да вдигат повече от каталожната стойност наистина не-хибридните коли, които нямат ограничител на скоростта. Ако изцедя Авенсиса успява и 215-220 на равно, като странното е, че това е на 5та скорост, на 6та не успява над 210... И сега да не ме заклеймите. Карам бързо и поддържам висока скорост, щото живея в Германия, иначе не бих го правил никъде другаде. И според мен Камрито си е напълно достатъчно за всички останали европейски държави, просто тук тоя клас кола с тоя V max няма как да се наложи.

Сигурно е така. Има клипчета в тюба на приуси до 195км/ч. тоест 15 км над официалното, което по ГПС сигурно е малко над 180 реално.
Иначе наистина не разбирам кому е нужно да кара с повече от 170-180 по нормални пътища. Който иска да се изкефи на висока скорост, да го прави в контролирана среда без да застрашава останлите участници в движението... но това е друга тема...
Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване
Публикувано на: 24 Апр 2019 16:27
от skydiver
Нещата почнаха да стават прекалено lean...
Както вече беше споменато, за 70к лв очакванията биха били за поне 250 коня и 4х4.
Нека не забравяме, че има разлика между 200 коня Евро 1 и 200 коня Евро 6 ...