Страница 3 от 3

Филтър купе

Публикувано на: 02 Юни 2020 01:20
от Двигателист
mapamop написа: 02 Юни 2020 00:07
Двигателист написа: 01 Юни 2020 23:04капак
На Астрата се сваляха двете кори за отвеждането на водата. Откачаха се рамената на чистачките и те никога не излизаха лесно - и рамената и корите. Отделно никога не влизаха лесно и на място. И това с невлизането го откривах на първият проливен дъжд - валеше директно върху филтъра и предното стъкло беше богато водоснаабдено. Мислех че тези извращения са в миналото, и се учудих че при коли с грубо 10 години и нагоре по-нови, ги има тези извращения. Нещо като на не помня кой модел бус на Мерцедес (май някакво Вито беше), ако не извадиш двигателя навън е супер приключение да му смениш термостата и май масления филтър.
Колега, на каква астра си свалял кори и рамена на чистачки за филтър? mellow.gif
Ако говориш за астра ф, да взема да снимам клип как става? Маха се гуменото уплътнение и се повдига кората и се сменя за една минута. Но, че се мокри лесно (седи хоризонтален под кората) си напълно прав и затова трябва честа смяна.

Филтър купе

Публикувано на: 02 Юни 2020 08:12
от mapamop
Ф беше. С 1.7D с присаден климатик,защото по каталог никога не е имала опция за климатик, доколокото знам. Само с вътрешната кора малко не стигаше да влезе. Както и да е - нека говорим за Тойотите на колегите, а другите марки да ги чоплим в "другомарковите" форуми. Разводнихме темата.